ویژه زائر اولی‌ها  زائر اولی‌ها  زائر اولی‌ها 

امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ -

مجری مستقیم تور کربلا

تخفیف

ویژه زائر اولی‌ها  زائر اولی‌ها  زائر اولی‌ها 

امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ -

مجری مستقیم تور کربلا

تور کربلا پرند

تور مورد نظر خود را انتخاب کنید :

نکات مهم جهت ثبت نام تور کربلا

کنترل گذرنامه و ممانعت خروج از کشور و عوارض ورود به عراق به عهده زائر گرامی می‌باشد.

حضور مسافرین ۳ ساعت قبل از حرکت در فرودگاه امام خمینی( ره)، ترمینال سلام الزامی می‌باشد .

هرگونه ممنوع الخروجی به عهده زائر می باشد و به دلیل چارتر بودن تور کل هزینه سوخت می‌شود.

مسیرحرکت تورهای زمینی به شکل زیر می‌باشد و زائرین عزیز می‌توانند درمسیر هم با هماهنگی سوار اتوبوس شوند.
تهران ، میدان آزادی ، اتوبان تهران ساوه ، اتوبان همدان ، کرمانشاه ، ایلام ، مرز مهران

در صورت جا ماندن از پرواز به دلیل چارتر بودن تور کل هزینه سوخت می‌شود.

برای رزرو قطعی لطفا در ایتا به شماره 09190893907  پیام دهید.

برای مشاهده تصاویر هتل‌های علم سبز اینجا کلیک کنید :
نکات مهم جهت ثبت نام تور هوایی و زمینی کربلا و نجف :

نکاتی که باید در مورد تور کربلا پرند بدانید 

تور کربلا پرند از طرف کدام مرکز زیارتی اجرا می‌شود؟ برای ثبت نام در تور کربلا شهر جدید پرند به کجا باید مراجعه کرد؟ برای تور کربلا چه چیزهایی را باید همراه داشت؟ مدارک مورد نیاز برای حضور در تور کربلا چیست؟

تور کربلا پرند جزو بهترین خدمات شرکت زیارتی علم سبز به حساب می‌آید. به کمک این تور زیارتی می‌توانید به بهترین نقطه جهان سفر نمایید و از ثواب اخروی آن برای خود بهره مند شوید.

 

روزهای خسته کننده و انجام کارهای تکراری زندگی همه ی مردم را تحت تاثیر قرار داده است. افراد روزها و ماه ها به انجام فعالیت های کاری و تحصیلی خود می‌پردازند. اما بعد از چند ماه یا لااقل سالی یک بار همه ی مردم نیاز به سفر دارند.

سفرهای زیارتی و سیاحتی می‌توانند روح افراد را جلا بخشند. در حقیقت حضور یافتن در مکان های زیارتی، تاریخی و گردشگری می‌تواند ساعات خوش را برای تمام مردم فراهم آورد.

قیمت تور کربلا

قیمت تور کربلا پرند

تور کربلا پرند یک سفر زیارتی است که می‌تواند تمام اهالی شهر پرند و اطراف را به متفاوت ترین شهر جهان ببرد. قیمت تورهای زیارتی با توجه به موارد متعددی تعیین می‌گردند. هیچ کدام از مراکز مجری این تورهای زیارتی قیمت یکسانی با یکدیگر ندارند.

هزینه ی دریافتی بابت تور کربلا نوروز 1402 از زائرین گرامی مربوط به مواردی همچون : بلیط سفر، رزرو هتل، تغذیه زائران و تهیه مدارک مورد نیاز برای خروج از کشور می‌باشند. هر کدام از این موارد در روزهای مختلف سال ممکن است تعرفه متفاوتی داشته باشند.

همانطور که قیمت یک محصول خوراکی کوچک در طی سال ممکن است هزاران مرتبه تغییر کند، قیمت تعرفه تور زمینی کربلا و تور هوایی کربلا هم می‌تواند تغییراتی داشته باشد.

 

اگر می‌خواهید با مناسب ترین تعرفه به شهر کربلا سفر کنید، باید حتما از خدمات یک مرکز باسابقه در این زمینه استفاده نمایید. مراکزی که چندین سال به طور متوالی در اجرای تورهای زیارتی کربلا و همچنین دیگر سفرهای گردشگری تبحر دارند، می‌توانند بهترین گزینه برای شما به نظر برسند.

قیمت تور کربلا نوروز 1402 در مراکزی مثل شرکت زیارتی علم سبز در مناسب ترین حالت ممکن قرار دارد. این شرکت برای آن که بتواند به تعداد مسافران بیشتری خدمات رسانی کند، طرح های زیادی برای هزینه تورها تعیین نموده است.

از جمله مفیدترین طرح هایی که تنها در این شرکت می‌توانید پیدا کنید، طرح پرداخت اقساطی هزینه تعرفه تور کربلا پرند می‌باشد.

با این طرح شگفت انگیز شما می‌توانید هزینه شرکت در تور زیارتی کربلا را در چندین قسط پرداخت نمایید. این امر می‌تواند باعث شود کسانی که سال ها آرزوی مسافرت به این شهر مقدس را داشته اند، به آرزوی خود برسند. و از نظر مالی هم دچار مشکل جدی نشوند.

چرا تور کربلا پرند استفاده کنیم

 

چرا از تور کربلا پرند استفاده کنیم؟

در وضع اقتصادی نابسامان این روزهای کشور، سفر رفتن کار دشواری به نظر می‌رسد. همه ی مردم به دنبال پیدا کردن یک مرکز مطمئن برای اجرای تورهای زیارتی هستند. سفر شخصی به خصوص به شهرهای کربلا و نجف منطقی به نظر نمی‌رسد.

 

شاید رفتن به شهرهایی مثل مشهد، قم و دیگر شهرهای داخل کشور با خودرو شخصی کار عاقلانه ای به نظر برسد. و هزینه کمتری را در بر داشته باشد. چرا که با شرایط و قوانین حاکم در کشور آشنا هستید. و می‌دانید چه مواردی را باید با خود نمایید.

اما سفر به مناطقی مثل شهر کربلا، به صورت شخصی نمی‌تواند مطلوب به نظر برسد. کربلا شهری در کشور عراق می‌باشد که قوانین خاصی در مقایسه با شهرهای زیارتی داخل کشور دارد.

در ادامه مهم ترین دلایل استفاده از تورهای کربلا پرند را ذکر خواهیم کرد:

  • ناامنی های موجود در شهرهای عراق
  • راهنمایی مناسب برای بازدید از مراکز زیارتی و سیاحتی
  • تنظیم مخارج سفر
  • استفاده از بهترین خدمات در کربلا
  • آشنایی با مراکز رفاهی و اقامتی کربلا

امنیت شهر عراق

ناامنی های موجود در شهرهای عراق

برخی شرایط خاص که در این شهرها وجود دارد، باعث می‌شود که سفر شخصی خیلی دشوار بنظر برسد.

برای مثال ناامنی هایی که در سطح شهرهای مختلف عراق به چشم می‌خورد، باعث شده تا افراد به تنهایی نتوانند در کربلا یا دیگر شهرها قدم بزنند. و به زیارت بروند.

برخی از شهرها آنقدر در وضعیت نامناسبی هستند که حتی امکان حضور یافتن تورهای زیارتی در آن ها هم وجود ندارد.

اما به هر حال وجود کاروان ها و تورهای زیارتی برای شهر کربلا می‌تواند باعث سهولت در رفت و آمد و امنیت بیشتر برای حضور زائران در صحن و سرای حرم حضرت اباعبدالله و حضرت ابوالفضل شود. و شما را از هرگونه ناامنی به دور سازد.

برای پیشگیری از ایجاد هر گونه مشکلات امنیتی در شهرهای مختلف عراق، بهتر است از کاروان خود جدا نشوید. و به تنهایی به بازار یا مناطق زیارتی نروید. در ضمن حتما مشخصات کاروان خود و نیز آدرس محل اقامت را در قالب یک کارت همه جا همراه خود حمل نمایید.راهنمایی بازدید مراکز زیارتی

راهنمایی مناسب برای بازدید از مراکز زیارتی و سیاحتی

وجود یک راهنمای باتجربه در تورهای زیارتی یک حسن بزرگ به حساب می‌آید. از این رو همه ی مردم هنگام ثبت نام در تور زیارتی کربلا همیشه راجع به راهنمای تور سوالاتی را می‌پرسند.

راهنماهای باتجربه که پیرامون تمام موارد در سفر به کربلا اطلاعات کافی دارند، می‌توانند به زائران کمک نمایند تا خاطره ی خوشی از این سفر تجربه کنند.

راهنماهایی که از طرف شرکت زیارتی علم سبز در تور کربلا حضور پیدا می‌کنند، همگی تجربه ی چندین ساله در این زمینه و توانایی اجرای صحیح مراحل مختلف تورها دارند. و می دانند حضور در بازار یا مرقد مطهر در چه زمانی بهتر است.

بدین ترتیب وجود راهنما در کاروان کربلا می‌تواند به شما امکان بازدید از مکان های زیارتی را در بهترین زمان را بدهد.

مخارج سفر

تنظیم مخارج سفر

آیا شما هم قادر به تنظیم مخارج سفر خود نیستید؟ نمی‌توانید بودجه خود را برای رفت و برگشت سفر زیارتی کنترل کنید؟ نمی‌دانید چگونه می‌توان به نحو احسن مخارج پیش رو را مدیریت نمود؟

زمان آن فرا رسیده که صفر تا صد هزینه مراحل سفر کربلا را به مراکز اجرا کننده تور زیارتی بسپارید. تنها شما با پرداخت مبلغ تعیین شده می‌توانید با خیال راحت و بدون نگرانی از کمبود بودجه به کربلا مشرف شوید و با سلامت کامل از این شهر بازگردید.

از آنجا که مسئولان شرکت های زیارتی ، آشنایی زیادی با راهکارهای تنظیم بودجه سفر دارند، می‌تواند از صفر تا صد مراحل راهی شدن به کربلا تا اقامت و همچنین بازگشت از این شهر را به نحو احسن انجام دهند.

در واقع زمانی که شما در تور کربلا ثبت نام می‌کنید، دیگر نیازی به تهیه مدارک خروج از کشور و یا تهیه بلیط اتوبوس و هواپیما نخواهید داشت. چرا که مسئولیت تمام این کارهای بر عهده ی مسئول اجرایی تور خواهد بود.

هر کسی که در تور زیارتی ثبت نام می‌نماید، باید بداند که هزینه اخذ شده از او بابت تمام این موارد می‌باشد. و دیگر احتیاج به پرداخت مبالغ دیگر نخواهد بود.

بهترین خدمات تور کربلا

استفاده از بهترین خدمات در کربلا

تور کربلا رباط کریم می‌تواند به شما کمک کند تا از بهترین خدمات موجود در کربلا به راحتی استفاده نمایید. در حقیقت سفر به کربلا با کمک تورهای زیارتی می‌تواند بهره مندی از خدمات متنوع را برای شما امکان پذیر کند.

در واقع شاید هیچ وقت هنگام سفر شخصی به کربلا نتوانید با خدمات مناسبی مواجه شوید. اما استفاده از تورهای زیارتی علم سبز زمینه ساز یک تجربه ی متفاوت از خدمات رسانی در سفر کربلا خواهد بود.

تمام خدمات از حضور یافتن دسته جمعی به حرم مطهر، برگزاری مراسم های عزاداری، پذیرایی و مراحل آماده سازی مدارک مورد نیاز برای سفر را می‌توانید در تور کربلا شرکت زیارتی علم سبز استفاده کنید.

بهترین مراکز رفاهی

آشنایی با بهترین مراکز رفاهی و اقامتی کربلا

در تور کربلا پرند از باکیفیت ترین مراکز رفاهی استفاده خواهید کرد. آشنایی کادر مراکز زیارتی با مراکز رفاهی و اقامتی باکیفیت در کربلا به شما این فرصت را می‌دهد که هم به مناجات بپردازید. و هم احساس مطلوبی از خدمات ارائه شده داشته باشید.

تمام هتل هایی که با شرکت زیارتی علم سبز همکاری دارند، خدمات رفاهی مناسبی را برای زائران حرم امام حسین(ع) فراهم نموده اند. بنابراین با خیالی آسوده می‌توانید در انواع تورهای کربلا ثبت نام نمایید. و از این خدمات ارزشمند بهره مند شوید.

تور کربلا در ایام شهادت

تور کربلا پرند در ایام عید و شهادت ائمه

آیا می‌دانستید تور کربلا تهران در زمان های مختلف سال اعزام می‌شود؟ ایام عزاداری شهادت حضرت فاطمه

(س) و یا هر مناسبت دیگری می‌تواند بهترین فرصت برای حضور در شهر کربلا و چشیدن عطر این فضای متبرک است.

شاید شما هم تا به حال جستجوهای زیادی برای پیدا کردن یک مرکز زیارتی مطمئن انجام داده اید. اگر می‌خواهید در ایام عید یا شهادت امامان معصوم(ع) در شهر کربلا حضور داشته باشید، حتما با مرکز زیارتی علم سبز تماس بگیرید. در این مرکز تاریخ اعزام مسافران در فواصل متفاوت برنامه ریزی شده است. تا همه بتوانند در ایام مختلف سال و مناسبت های مهم در شهر کربلا حضور یابند.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آخرین اعزام های تور کربلا پرند و نیز هزینه ثبت نام می‌توانید صفحه اینستاگرام علم سبز مجموعه زیارتی علم سبز دنبال نمایید.

تور کربلا زمینی

تور کربلا پرند زمینی

فاصله تهران تا کربلا زمینی چقدره؟ برای رسیدن به کربلا از پرند چند ساعت باید در راه بود؟ در زمانی که می‌خواهید به طور زمینی به کربلا سفر کنید، از تهران به سوی مرزهای مشترک کشور با عراق حرکت می‌نمایید.

مرز مهران مسیر نزدیک تری به تهران دارد. پس از حضور یافتن در شهر مهران حدود ۲۸۰ کیلومتر باید طی شود تا به شهر کربلا برسید. این مرز نه تنها در مقایسه با دیگر مرزها فاصله کوتاهی با تهران دارد، امنیت بالایی هم برای مسافران فراهم نموده است.

تور کربلا پرند به دو صورت زمینی و هوایی اجرا می‌گردد. اتوبوس های vip شرکت زیارتی علم سبز هم اغلب از این راه به سمت کربلا راهی می‌شوند.

با تور کربلا به راحتی می‌توانید از مرزهای زمینی عراق وارد شهر مقدس شوید و از جذابیت های این شهر دیدن نمایید.

در کاروان کربلا زمینی از شهرهای مختلف کشور عبور می‌کنید. شاید یکی از لذت بخش ترین قسمت های این نوع از سفرها، همین گذر کردن از شهرها باشد.

تور کربلا هوایی

تور کربلا هوایی از مبدا پرند

تور کربلا پرند هوایی برای همه ی افراد می‌تواند گزینه بکر به نظر برسد. سفر هوایی به کربلا آن هم به همراه یک کاروان زیارتی معتبر می‌تواند کم دردسرترین شیوه برای خانواده باشد.

سفرهای زمینی ممکن است برای کسانی که به همراه تمام اعضای خانواده در کاروان حضور دارند، مطلوب نباشد. چرا که ممکن است افراد سالمند و یا کودکان در سن پایین نتوانند چندین ساعت به طور مداوم در داخل اتوبوس بنشینند تا به کربلا برسند.

شما می‌توانید به آسان ترین راه ممکن در یکی از تورهای هوایی کربلا ثبت نام نمایید. و از طریق کاروان شرکت زیارتی علم سبز به سمت شهرهای زیارتی کربلا، نجف، سامرا و کاظمین بروید.

اگر به دنبال تورهای زیارتی با خدمات مطلوب و قیمت مناسب هستید، بهتر است نگاهی به کاروان های شرکت علم سبز بیندازید.

فراهم نمودن شرایط متنوع برای تورهای زیارتی کربلا تنها توسط این مرکز انجام شده است. مجموعه ی علم سبز برای خدمات رسانی به تعداد بیشتری از مردم، تورهای کربلا را به صورت های مختلف اجرا می‌نماید.

از طرح های تخفیفی در تورها گرفته تا امکان پرداخت اقساطی هزینه تور را می‌توان جزو مزیت های این شرکت زیارتی دانست.

وجود مسئولان پاسخگو و پیگیر، ارائه نمودن خدمات ارزنده در تورهای زیارتی و قانونی بودن فعالیت های این مرکز باعث شده تا افراد زیادی از آن ها رضایت داشته باشند.

اجرای تورهای زیارتی متعدد در فواصل زمانی کم نشان دهنده ی حمایت تعداد زیادی از اهالی شهر پرند از شرکت زیارتی علم سبز است.

در تور کربلا پرند چه چیزهایی باید همراه خود داشته باشیم؟

در تور کربلا پرند چه چیزهایی باید همراه خود داشته باشیم؟

چه چیزهایی در این سفر زیارتی مهم است؟ تمام کسانی که در تور کربلا زمینی هوایی پرند شرکت می‌کنند، می‌خواهند اطلاعات کاملی در مورد مدارک و وسایل مورد نیاز برای این سفر کسب نمایند. در حقیقت تهیه کردن تجهیزات سفر یکی از مهم ترین مراحل برای داشتن یک سفر بی نقص است. در این بخش قصد داریم نکات مهمی راجع به وسایل مورد نیاز برای سفر به کربلا و نجف ارائه کنیم. اگر می‌خواهید با آمادگی کامل در مسیر حرم مطهر  اباعبدالله(ع) قدم بردارید، بهتر است حتما این نکات را با دقت کافی بررسی نمایید.

  • در تور کربلا نیازی به همراه داشتن وسایل پخت و پز نیست! چون تغذیه زائران در کاروان کربلا به عهده ی مسئولان شرکت زیارتی است. در تمام تورهای کربلا که توسط شرکت زیارتی علم سبز برگزار می‌شود، با غذاهای ایرانی از زائران شش گوشه ی امام حسین(ع) پذیرایی می‌شود. یعنی نیازی به نگرانی برای کیفیت و نوع غذاهای موجود در سفر نیست! چه در حین سفر و چه در هتل های محل اقامت در کربلا و نجف، تمام غذاها و میان وعده ها توسط آشپز ایرانی آماده می‌شود. بنابراین تمام مواد غذایی مطابق با سلیقه و مزاج ایرانی ها تهیه می‌شوند.
  • نکته ی دیگر مربوط به لوازم شخصی و لباس است. زمانی که در تور کربلا ثبت نام می‌کنید، باید حتما توجه کنید که این سفر به صورت گروهی می‌باشد. یعنی امکان به همراه داشتن حجم بسیار زیاد وسایل شخصی در سفر وجود ندارد. بنابراین باید فقط لوازم ضروری را در سفر به همراه بیاورید.

برای ثبت نام در تور کربلا پرند باید چکار کنیم؟

برای ثبت نام در تور کربلا پرند باید چکار کنیم؟

ثبت نام تور کربلا نیازی نیست حتی از خانه ی خود خارج شوید. چون سایت علم سبز امکان ثبت نام آنلاین در تور زمینی هوایی کربلا پرند را برای زائران فراهم کرده است. شاید بپرسید چه مدارکی برای ثبت نام در تور کربلا از پرند نیاز است؟

جهت حضور یافتن در کاروان کربلا مهم ترین مدارک هویتی خود را باید همراه داشته باشید. گذرنامه، شناسنامه و کارت ملی جزو اصلی ترین مدارکی هستند که هنگام ثبت نام باید همراه خود داشته باشید. پرداخت هزینه عوارض خروج از کشور هم یکی دیگر از مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام برای حضور در کاروان کربلا است. البته عکس پرسنلی هم برای انجام روند ثبت نام در تور کربلا پرند مورد نیاز است.

در ایامی که کرونا در کل جهان همه گیر است، داشتن کارت واکسن هم یکی دیگر از شرایط مهم برای حضور بی دردسر در عراق و شهر کربلا می‌باشد.

باز هم برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون مراحل و مدارک مورد نیاز ثبت نام تور کربلا پرند می‌توانید با شماره تلفن های شرکت زیارتی علم سبز تماس بگیرید. کارشناسان این شرکت زیارتی می‌توانند برای انجام تمام مراحل ثبت نام به شما کمک کنند. از تهیه مدارک گرفته تا انتخاب نوع تور زیارتی و آماده شدن در زمان حرکت کاروان همگی را می‌توانید با همراهی و کسب اطلاعات از کارشناسان کارکنان مرکز زیارتی علم سبز انجام دهید.

مطالعه مقاله ثبت نام کربلا ۱۴۰۲ هم می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سها سهیلی

سلام.برای ثبت نام تور کربلا از شهر جدید پرند باید چی کار کنیم؟ میشه راهنمایی کنید و قیمت تور کربلا را بگید.