ویژه زائر اولی‌ها  زائر اولی‌ها  زائر اولی‌ها 

امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ -

مجری مستقیم تور کربلا

تخفیف

ویژه زائر اولی‌ها  زائر اولی‌ها  زائر اولی‌ها 

امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ -

مجری مستقیم تور کربلا

تور کربلا در اسلامشهر درجه vip

تور مورد نظر خود را انتخاب کنید :

نکات مهم جهت ثبت نام تور کربلا

کنترل گذرنامه و ممانعت خروج از کشور و عوارض ورود به عراق به عهده زائر گرامی می‌باشد.

حضور مسافرین ۳ ساعت قبل از حرکت در فرودگاه امام خمینی( ره)، ترمینال سلام الزامی می‌باشد .

هرگونه ممنوع الخروجی به عهده زائر می باشد و به دلیل چارتر بودن تور کل هزینه سوخت می‌شود.

مسیرحرکت تورهای زمینی به شکل زیر می‌باشد و زائرین عزیز می‌توانند درمسیر هم با هماهنگی سوار اتوبوس شوند.
تهران ، میدان آزادی ، اتوبان تهران ساوه ، اتوبان همدان ، کرمانشاه ، ایلام ، مرز مهران

در صورت جا ماندن از پرواز به دلیل چارتر بودن تور کل هزینه سوخت می‌شود.

برای رزرو قطعی لطفا در ایتا به شماره 09190893907  پیام دهید.

برای مشاهده تصاویر هتل‌های علم سبز اینجا کلیک کنید :
نکات مهم جهت ثبت نام تور هوایی و زمینی کربلا و نجف :

بهترین تور کربلا در اسلامشهر

آیا تابه حال از تور کربلا اسلامشهر استفاده کرده اید؟ می دانید چه نوع خدماتی در اینگونه تورهای زیارتی ارائه می گردد؟

تور کربلا اسلامشهر که توسط شرکت زیارتی علم سبز اجرا می گردد، توانایی خدمات رسانی به تعداد زیادی از مسافران است. در این نوع تورهای کربلا می توانید به یکی از متبرک ترین مناطق دنیا سفر کنید. محبان اهل بیت نگران بلیط سفر کربلای خود نباشید. تمام امکانات و مدارک مورد نیاز برای حضور یافتن در کربلا را مسئولان شرکت علم سبز آماده می نمایند.

از مهم ترین رکن های لذت بردن از سفر کربلا، همراه بودن با یک گروه و کاروان کربلا مناسب است. اگر می خواهید بدانید کدام مرکز زیارتی می تواند بهترین تورها و کاروان کربلا زمینی را برای شما تدارک ببیند، حتما در ادامه با ما همراه باشید.

تور کربلا اسلامشهر
تور کربلا اسلامشهر که توسط شرکت زیارتی علم سبز اجرا می گردد، توانایی خدمات رسانی به تعداد زیادی از مسافران است.

ارزان ترین تور کربلا اسلامشهر

تور کربلا درتهران با مبالغ مختلف و گوناگونی ارائه می شود. این روزها از آنجا که تمایل مردم برای ورود به تورهای زیارتی کربلا افزایش چشمگیری داشته است، مراکز زیادی به راه اندازی تورهای زیارتی می پردازند.

پیدا کردن ارزان ترین تور کربلا اسلامشهر با وجود شرکت زیارتی علم سبز آسان شده است. ارزان بودن تورها نباید باعث کاسته شدن از میزان کیفیت خدمات ارائه شده باشد.

چرا که این شرکت تلاش نموده تا تمام خدمات خود را به صورت درجه یک و با شرایط مناسب به مردم ارائه کند.

شما می توانید قیمت تور کربلا نوروز 1402 را در شرکت های مختلف مقایسه نمایید. بررسی هزینه های مختلف مربوط به اقامت، تغذیه، بلیط هواپیما و اتوبوس و همچنین خدمات معنوی در برابر تعرفه نهایی تور کربلا می تواند بهترین شیوه برای پیدا کردن ارزان ترین تور کربلا اسلامشهر باشد.

تور کربلا هوایی نوروز 1402 از مبدا اسلامشهر با هزینه های مختلفی همراه خواهد بود. شرکت های زیارتی برای آن که بتوانند بهترین خدمات را برای مسافران و زائران فراهم نمایند، تلاش کرده اند تا مناسب ترین تعرفه را تعیین کنند.

وجود مشکلات مالی و وضعیت اقتصادی نابسامان در جامعه باعث شده تا بسیاری از افراد نتوانند از پس  هزینه های بالا سفر برآیند.

در شرکت زیارتی علم سبز alamesabz به جهت آن که همه ی مردم با شرایط مالی مختلف بتوانند در تور زمینی کربلا ثبت نام نمایند، طرح های مختلفی فراهم شده است.

این شرکت علاوه بر روش پرداخت نقدی، امکان پرداخت اقساطی هزینه تور هوایی کربلا را هم برای زائران امکان پذیر نموده. بدین ترتیب در صورتی که امکان پرداخت نقدی هزینه تور کربلا اسلامشهر را ندارید، می توانید از طرح های اقساطی استفاده کنید.

برای اطلاع از طرح های اقساطی تور کربلا اسلامشهر می توانید با شماره های مرکز علم سبز تماس بگیرید.

بهترین زمان تور کربلا
فصل زمستان و ایام عید شاید بهترین موقع برای سفر به کربلا به حساب آيند.

بهترین موقع برای سفر به کربلا

چه زمانی کربلا بریم بهتره؟ در چه تایمی سفر کربلا مناسب تره؟ کاروان کربلا هوایی را برای چه تاریخی رزرو کنیم خوبه؟ اگر این سوالات برای شما هم پیش آمده، حتما این بخش از مقاله را به دقت مطالعه نمایید.

اوج استقبال زائران برای تور کربلا اسلامشهر در زمان ماه محرم و روزهای منتهی به اربعین می باشد. در این روزها معمولا جمعیت زیادی در کشور عراق حضور دارند. و ممکن است برای افراد مشکلاتی را به همراه داشته باشد. اعم از اینکه زیارت کردن در حرم امام حسین(ع) ممکن است برای همه امکان پذیر نباشد.

یا اینکه بازار به حدی شلوغ باشد که زائران نتوانند سوغاتی مورد نظر خود را پیدا کنند. و همچنین از نظر بهداشتی نیز در خطر باشند.

با تمام این تفاسیر می توان نتیجه گرفت روزهایی که مناسبت خاصی ندارند، می توانند بهترین موقع برای سفر به کربلا باشند.

همچنین ذکر این نکته خالی از لطف نخواهد بود که آب و هوا و شرایط اجتماعی کشور عراق را هم باید بررسی نمایید. تا بتوانید در بهترین زمان ممکن به شهر کربلا مشرف شوید.

آفتاب سوزان و طاقت فرسا در دوران تابستان باعث شده تا بعضی از مردم سفر کربلا را در این فصل مناسب ندانند. فصل زمستان و ایام عید شاید بهترین موقع برای سفر به کربلا به حساب آيند.

تور هوایی و زمینی با بهترین و درجه یک ترین خدمات را می توانید حتی در فصل زمستان با مرکز علم سبز تجربه کنید.

در شرکت علم سبز مشاوره هایی برای تصمیم گیری زمان تور کربلا نوروز و مکان های دیدنی (مسجد کوفه و مسجد سهله)  به زائران ارائه می گردد. تا بدین ترتیب همه ی مردم بتوانند در زمان مناسب به بهترین مکان های شهر متبرک سفر نمایند.

برای اطلاع از نزدیک ترین تاریخ اعزام به کربلا در شرکت علم سبز می توانید با شماره های این مرکز تماس بگیرید.

تور لحظه آخری کربلا هوایی
در حال حاضر علاوه بر تورهای متعددی که در چند ماه پایانی سال توسط شرکت علم سبز اجرا می شوند، می توانید در تور کربلا نوروز این مجموعه نیز کارهای پیش ثبت نام خود را انجام دهید

تور لحظه آخری کربلا هوایی

دیگر نگران تمام شدن بلیط سفر به کربلا نباشید!!! با شرکت زیارتی علم سبز هیچ یک از انواع تور کربلا رباط کریم را از دست نخواهید داد.  تورهای هوایی برگزار شده در علم سبز در کلاس کاری الف قرار می گیرند.

خوشبختانه به دلیل بالا بودن کیفیت خدمات رسانی در تورهای زیارتی شرکت علم سبز، استقبال زیادی از تور کربلا پرند در این مجموعه به عمل می آید.

همچنان می توانید برای خرید تور لحظه آخری کربلا از کارشناسان مرکز علم سبز سوال کنید. ممکن است برای نزدیک ترین تاریخ اعزام تور، برای شما صندلی خالی وجود داشته باشد!!

اگر می خواهید به هیچ وجه از تورهای زیارتی کربلا جا نمانید، بهتر است هر چه سریع تر برای پیش ثبت نام در آن ها اقدام نمایید.

استقبال فراوان از تور کربلا کرج در زمان های متفاوت سال باعث فروش سریع بلیط این سفرها می گردد. در حال حاضر علاوه بر تورهای متعددی که در چند ماه پایانی سال توسط شرکت علم سبز اجرا می شوند، می توانید در تور کربلا نوروز این مجموعه نیز کارهای پیش ثبت نام خود را انجام دهید.

برای دریافت آخرین زمان ثبت نام در تور لحظه آخری کربلا از طریق صفحه اینستاگرام مرکز زیارتی علم سبز اقدام نمایید.

همه چیز در مورد آب و هوای کربلا
شهر کربلا که یکی از شهرهای پر جمعیت کشور عراق به حساب می آید، آب و هوای گرم و خشک دارد.

همه چیز در مورد آب و هوای کربلا

زمانی که در تورهای زیارتی کربلا ثبت نام می نمایید، بهتر است اطلاعاتی در مورد آب و هوا و شرایط جوی این منطقه کسب کنید.

همه ی مردم می خواهند مسافرت خود را در آب و هوای مطلوب تجربه نمایند. مسافران برای آن که بتوانند در این شهر به زیارت بروند و اوقات خوشی را برای خود بسازند، دوست دارند هوای مطلوبی در این محدوده حاکم باشد.

داشتن اطلاعات راجع به وضعیت آب و هوا در شهر مقصد می تواند به شما کمک کند تا آمادگی های لازم را پیدا نمایید.  شهر کربلا که یکی از شهرهای پر جمعیت کشور عراق به حساب می آید، آب و هوای گرم و خشک دارد.

گرمای بیش از حد هوا در روزهای تابستان حتی تا ۴۲ درجه سانتی گراد هم می رسد!! و عملا ممکن است برای بسیاری از ایرانی ها غیر قابل تحمل باشد.

اگر تحمل هوای گرم و سوزان را ندارید، بهتر است روزهای تابستان را برای سفر به کربلا انتخاب نکنید.

خشک بودن هوا در این شهر باعث شده تا کسانی که حتی در روزهای زمستانی به تور کربلا اسلامشهر می روند هم، باران را نبینند. بله درست است! میانگین بارش در کربلا عدد بسیار کمی می باشد. البته شایان ذکر است که امکان بارش های زمستانه در شهرهای شمالی عراق وجود دارد.

با تمام این موارد، شیعیان و محبان اهل بیت هر ساله در ایام اربعین و شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان، به سمت کربلا حرکت می کنند؛ تفاوتی هم ندارد که فصل زمستان باشد یا تابستان.

سوغات تور کربلا
شرکت زیارتی علم سبز

در تور کربلا اسلامشهر سوغاتی چی بخریم؟

سوغات کربلا و نجف چیه؟ وقتی به تور کربلا می رویم، چه چیزهایی می توان به عنوان سوغاتی برای عزیزان تهیه کرد؟

تهیه سوغاتی یکی از مهم ترین آداب و رسوم ایرانیان در زمان رفتن به سفر زیارتی است. خانواده ها معمولا برای آن که به دیگران احترام بگذارند، زمانی که به سفر کربلا مشرف می شوند هدایایی به عنوان سوغاتی برای آن ها تهیه می کنند.

همه ی ما زمانی که پدربزرگ و مادر بزرگ ها سفر کربلا و نجف می روند، منتظر بازگشت آن ها و دریافت سوغاتی های جذاب هستیم. و به نوعی سوغاتی ها باعث می شوند که یک یادگاری ارزشمند از شهر مقدس کربلا همراه خود داشته باشیم.

پیش از آن که با تور کربلا اسلامشهر به سمت این شهر حرکت کنید، بهتر است سوغاتی های این منطقه را به خوبی بشناسید. و راجع به آن ها اطلاعات  کافی کسب کرده باشید.

ما در ادامه کامل ترین توضیحات را پیرامون انواع سوغاتی های کربلا و نجف را ارائه نموده ایم. پیش از مشرف شدن به شهر کربلا یا نجف حتما با این موارد آشنا شوید.

از مهم ترین سوغات کربلا و نجف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •       مهر و سجاده متبرک
  •       انگشتر و بدلیجات
  •       چرم
  •       رطب
مهر و سجاده
شما می توانید از طریق فروشگاه های مختلف موجود در بازارهای کربلا، نسبت به خرید انواع مهرهای متبرک اقدام نمایید.

مهر و سجاده متبرک

در تور کربلا اسلامشهر می توانید مهر و سجاده ی متبرک شده را برای عزیزان خود تهیه کنید. نماز خواندن با مهر و سجاده ی متبرک شده به حرم امام حسین(ع) برای شیعیان ثواب بسیاری توصیه شده است.

شما می توانید از طریق فروشگاه های مختلف موجود در بازارهای کربلا، نسبت به خرید انواع مهرهای متبرک اقدام نمایید.

انگشتر
انگشترهای مردانه با ظاهر و کیفیت فوق العاده در فروشگاه های کربلا موجود هستند.

انگشتر و بدلیجات

کمتر کسی وجود دارد که بدلیجات و انگشترهای جذاب را از کربلا تهیه نکند. انگشترهای مردانه با ظاهر و کیفیت فوق العاده در فروشگاه های کربلا موجود هستند. اگر با تور کربلا اسلامشهر به این شهر مشرف شوید، می توانید با اعضای کاروان به سمت بازارهای مخصوص بروید. و با قیمت های مناسب نسبت به تهیه انواع بدلیجات و انگشترهای مردانه و زنانه اقدام نمایید.

چرم
یکی از متفاوت ترین و جذاب ترین انواع سوغات کربلا و نجف چرم می باشد.

چرم

یکی از متفاوت ترین و جذاب ترین انواع سوغات کربلا و نجف چرم می باشد. انواع کیف ها و لوازم چرمی را می توانید از طریق مغازه های معتبر به راحتی در کربلا تهیه نمایید.

جنس چرم هایی که از آن ها محصولات مختلف تهیه می کنند، بسیار مرغوب است. به همین دلیل هم افراد زیادی از سراسر دنیا برای خرید انواع لوازم چرمی به سمت کربلا می روند.

کیف های بزرگ و کوچک چرمی می توانند بهترین نوع از سوغات تور کربلا اسلامشهر باشد.

رطب
یکی از خوش طعم ترین و جذاب ترین خوراکی هایی که از سفر کربلا می توانید تهیه کنید

رطب

 آیا می دانستید یکی از خوش طعم ترین و جذاب ترین خوراکی هایی که از سفر کربلا می توانید تهیه کنید، رطب می باشد؟

رطب ها می توانند بهترین سوغاتی خوراکی در بازگشت از کربلا به نظر برسند. شما می توانید از رطب ها برای خود و عزیزانتان خریداری نمایید.

سریع ترین و ساده ترین راه برای ثبت نام در تور کربلا اسلامشهر
برای آن که با یکی از تورهای زیارتی کربلا به این شهر سفر کنید، تنها لازم است وارد وب سایت شرکت علم سبز شوید.

سریع ترین و ساده ترین راه برای ثبت نام در تور کربلا اسلامشهر

اگر به دنبال بهترین قیمت کاروان کربلا نوروز 1402 هستید، بهتر است از خدمات آنلاین شرکت زیارتی علم سبز استفاده نمایید.

این شرکت برای رفاه حال مشتریان خود، تلاش نموده تا خدمات خود را به صورت غیر حضوری نیز ارائه کند. تور کربلا اسلامشهر و دیگر تورهای زیارتی و سیاحتی را می توانید بدون نیاز به حضور در این شرکت ثبت نام نمایید.

اگر تا بحال به شهر مقدس کربلا مشرف نشده اید یا اینکه می خواهید متفاوت ترین مسافرت عمر خود را تجربه نمایید، بهتر است در تور کربلا اسلامشهر ثبت نام کنید. شاید تا چندین سال پیش برای آن که بتوان در کاروان های زیارتی و سیاحتی حضور پیدا کرد، لازم به ثبت نام حضوری بود.

اما در حال حاضر خوشبختانه کاروان های سیاحتی و زیارتی هم به شکل اینترنتی روند ثبت نام را انجام می دهند. یعنی برای آن که با یکی از تورهای زیارتی کربلا به این شهر سفر کنید، تنها لازم است وارد وب سایت شرکت علم سبز شوید.

امکان درخواست ثبت نام در تورهای زیارتی کربلا، نجف و همچنین دیگر شهرهای زیارتی و سیاحتی در این شرکت وجود دارد. همچنین می توانید با شماره های کارشناسان این شرکت تماس حاصل نمایید.

و یا از طریق شبکه های اجتماعی مختلف نسبت به بررسی شرایط تورهای کربلا و نیز ثبت نام در آن ها اقدام کنید.

در ضمن اگر می خواهید هزینه تور کربلا اسلامشهر را به صورت اقساطی پرداخت کنید، لازم است حتما با کادر این مرکز ارتباط برقرار نمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
shima

mamnon az khadamat kameleton b jorat joze behtarina to hoze karbala hastin