امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ -

مجری مستقیم تور کربلا

امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ -

مجری مستقیم تور کربلا

تور کربلا کرج نقد و اقساط با شرایط ویژه| قیمت تور کربلا کرج

تور مورد نظر خود را انتخاب کنید :

نکات مهم جهت ثبت نام تور کربلا

کنترل گذرنامه و ممانعت خروج از کشور و عوارض ورود به عراق به عهده زائر گرامی می‌باشد.

حضور مسافرین ۳ ساعت قبل از حرکت در فرودگاه امام خمینی( ره)، ترمینال سلام الزامی می‌باشد .

هرگونه ممنوع الخروجی به عهده زائر می باشد و به دلیل چارتر بودن تور کل هزینه سوخت می‌شود.

مسیرحرکت تورهای زمینی به شکل زیر می‌باشد و زائرین عزیز می‌توانند درمسیر هم با هماهنگی سوار اتوبوس شوند.
تهران ، میدان آزادی ، اتوبان تهران ساوه ، اتوبان همدان ، کرمانشاه ، ایلام ، مرز مهران

در صورت جا ماندن از پرواز به دلیل چارتر بودن تور کل هزینه سوخت می‌شود.

برای رزرو قطعی لطفا در ایتا به شماره 09190893907  پیام دهید.

برای مشاهده تصاویر هتل‌های علم سبز اینجا کلیک کنید :
نکات مهم جهت ثبت نام تور هوایی و زمینی کربلا و نجف :

بهترین خدمات تور کربلا کرج

بهترین خدمات تور کربلا کرج

تور کربلا کرج در تمام روزهای سال می‌تواند بهترین سفر برای ایرانیان باشد. در حقیقت سفر به کربلا همیشه برای مردم جزو جذاب ترین گزینه ها بوده است. چرا که می‌توانند در این سفر به بهترین منطقه مذهبی در جهان سفر کنند. جهت اطلاع از شرایط تور کربلا اقساطی اینجا کلیک کنید.

با تور کربلا همه‌ی مردم اعم از شیعه و اهل تسنن به مرقد مطهر امام حسین (ع) مشرف می‌گردند. شاید تمام سفرهای گردشگری و تفریحی تنها بتوانند آثار روحی و رفع خستگی جسمی را برای افراد در پی داشته باشند. در صورتی که سفر به کربلا که یکی از بهترین زیارتگاه ها در تمام دنیا به حساب می‌آيد، می‌تواند ثواب اخروی زیادی را هم برای افراد داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور کربلا تهران می‌توانید مقابله مربوط به تور کربلا تهران را مشاهده نمایید .

بدین ترتیب حال و هوای حضور در کربلا را شاید فقط کسانی درک کنند که حداقل یک مرتبه به این منطقه سفر کرده اند. تلاش برای حضور پیدا کردن در کربلا از قدیم الایام بین ایرانیان رواج داشته است.

از دورانی که هیچ گونه خودرو و وسیله نقلیه ماشینی وجود نداشت، مردم چندین مرتبه در سال به سمت کربلا عازم می‌شدند. سفرها طولانی بود ، اما عشق به امام حسین (ع) باعث شده بود آثار خستگی در زائران دیده نشود.

به وجود آمدن شرکت های زیارتی و مجری تور کربلا یک حسن بزرگ محسوب می‌شود. چرا که هم دردسرهای سفرهای قدیمی را ندارد. و هم در سریع ترین زمان ممکن می‌توان به کربلا رسید. و تایم بیشتری از سفر را در این شهر متبرک گذراند.

اگر شما هم تا به حال به این شهر عزیز و متبرک قدم نگذاشته اید، به شما توصیه می‌کنیم حتما با کارشناسان شرکت زیارتی علم سبز ارتباط بگیرید. آن ها می‌توانند شما را از آخرین پرواز تور زمینی کربلا و تور هوایی کربلا  باخبر کنند.

تور کربلا کرج لحظه آخری

تور کربلا کرج لحظه آخری

می‌خواهید سال نو خود را با حس و حال معنوی آغاز کنید؟ دوست دارید در جوار مرقد حضرت اباعبدالله (ع) اولین روزهای سال جدید شمسی را رقم بزنید؟

اصلا نگران نباشید!! شرکت زیارتی علم سبز با برگزاری تور کربلا کرج می‌تواند حتی در سال نو نیز آرزوی رسیدن به سرزمین کربلا را برای شما محقق سازد.

دوران تعطیلات عید می‌تواند یک فرصت خیلی خوب برای مسافرت رفتن به همراه خانواده باشد. تور کربلا کرج برای تمام کسانی که می‌خواهند در کنار خانواده و عزیزان خود ساعت های خوشی را تجربه کنند، بهترین انتخاب است.

در ایام نزدیک به سال نو اغلب تعداد زیادی از تورهای سیاحتی و گردشگری به شما پیشنهاد می‌شود. از شمال تا جنوب کشور و حتی کشورهای خارجی را با قیمت ها مختلف می‌توانید بازدید کنید.

اما سفر به تور کربلا نوروز 1402 بی شک به یکی از خاطره انگیزترین سفرهای شما تبدیل خواهد شد.

حتی تفاوتی ندارد که می‌خواهید به صورت زمینی به کربلا بروید یا هوایی! در هر صورت می‌توانید از خدمات ارائه شده در شرکت زیارتی علم سبز استفاده نمایید.

یعنی تور کربلا کرج نوروز 1402 را می‌توانید به دو صورت زمینی و هوایی طبق شرایط خود انتخاب کنید.

اگر جزو کسانی هستید که مسافت دور را نمی‌توانید در اتوبوس بمانید، یا اینکه به دلیل همراه داشتن پدربزرگ و نوزادان خردسال امکان سفر زمینی برای شما مقدور نیست،کاروان کربلا هوایی را می‌توانید استفاده کنید. حتی اگر به دلیل مسائل مالی توانایی پرداخت هزینه تور هوایی کربلا را ندارید، می‌توانید تور یک سر هوایی را انتخاب نمایید.

در تور کربلا از چه مکان هایی بازدید می شود؟

در تور کربلا از چه مکان هایی بازدید می شود؟

تور کربلا کرج همانند هر تور زیارتی برنامه های خاص خود را دارد. یعنی برنامه ریزی های دقیقی برای حضور پیدا کردن در زیارتگاه ها و مکان های دیدنی مختلف شهر کربلا توسط مسئولان شرکت های زیارتی انجام می‌گیرد. تا کسانی که از این تور استفاده می‌کنند، بتوانند ساعات خوشی را بگذرانند. و از مکان های زیادی دیدن کنند.

درکاروان های کربلا برخلاف تفکر اغلب مردم، فقط از مرقد امام حسین(ع) دیدن نمی‌کنند. و مکان های زیادی را می‌توانید به همراه دیگر اعضای کاروان کربلا دیدن نمایید. شاید عدم اطلاع از همین ویژگی ها در تورهای زیارتی کربلا باعث شده تا شما نسبت به ثبت نام در این کاروان ها تعلل کرده باشید.

شرکت زیارتی علم سبز پیش از سفر اطلاعات مفیدی را می‌تواند راجع به مراحل تهیه مدارک لازم برای سفر به کربلا، مکان های دیدنی کربلا، قیمت ها و نکات مهم در این سفر در اختیار شما قرار دهد.

اما به صورت کلی بد نیست تا همه‌ی شما اطلاعات کافی پیرامون جاهای دیدنی کربلا داشته باشید.

از مهم ترین مکان های دیدنی کربلا می‌توان گزینه های زیر را نام برد:

  • مکان های دیدنی کربلا

مکان های دیدنی کربلا

  •  حضرت اباعبدالله(ع)
  • حرم حضرت عباس(ع)
  • روستای حر
  • مسجد حنانه
  • حرم امامین عسکریین(ع)
  • مرقد نرجس خاتون
  • حرم حضرت اباعبدالله(ع)

حرم حضرت اباعبدالله(ع)

 حرم مطهر امام حسین(ع) به عنوان اصلی ترین نقطه زیارتی شناخته می‌شود. شما به همراه دیگر اعضای کاروان کربلا زیارت گروهی را تجربه خواهید کرد. و به دعا و مناجات بپردازید.

  • حرم حضرت عباس(ع)

حرم حضرت عباس(ع)

 از سمت مرقد مطهر امام حسین(ع) می‌توانید به سمت حرم حضرت عباس(ع) حرکت کنید. بین الحرمین فاصله‌ی بین این دو حرم می‌باشد که به راحتی می‌توانید از آن عبور نمایید.بین الحرمین جای عشاق این دو امام بزرگوار است. اولین حرم زیارتی در تور کربلا، این دو مرقد مطهر می‌باشند. و شما می‌توانید با زیارت حرم این دو بزرگوار آرامش روحی را نصیب خود کنید.

  • روستای حر

روستای حر

امام حسین(ع) یاران وفادار زیادی داشت. یکی از بهترین آن ها، حر بن یزید ریاحی بود که در روز عاشورا به سمت لشکر امام حسین(ع) پناه یافت. حر جزو شهدای ارزشمند واقعه‌ی کربلا می‌باشد که در محلی به نام روستای حر دفن گشته است. این روستا فقط ۹ کیلومتر با کربلا فاصله دارد. موقعیت جغرافیایی این روستا در غرب کربلا قرار گرفته است.

  • مسجد حنانه

مسجد حنانه

این مسجد یکی از نقاط دیدنی شهر نجف به حساب می‌آيد که شما می‌توانید در تور کربلا کرج از آن دیدن کنید. به گفته‌ی تاریخ نویسان، این مسجد دو مرتبه در طول زمان ناله نموده است. شهادت امام اول شیعیان(ع) و اتفاقات ناگوار حادثه‌ی کربلا علت ناله‌ی زمین این مسجد هستند.

  • حرم امامین عسکریین(ع)

حرم امامین عسکریین(ع)

 

 به شهر سامرا هم خواهید رفت. مسئولان شرکت زیارتی علم سبز تلاش نموده اند تا زائران کربلا بتوانند حرم امامین عسکریین(ع) را هم زیارت نمایند. در واقع شما فقط در شهر کربلا و نجف نخواهید ماند. بلکه به شهر سامرا و کاظمین هم سفر خواهید کرد.

  • مرقد نرجس خاتون

مرقد نرجس خاتون

شما می‌توانید در شهر سامرا به زیارت مرقد مطهر همسر امام یازدهم شیعیان(ع) هم بروید. ایشان مادر امام زمان(عج) نیز می‌باشند. این ها تنها نمونه هایی از مکان های دیدنی هستند که در تور کربلا می‌توانید از آن ها دیدن کنید.

برای کسب اطلاعات دقیق تر راجع به مکان هایی که در تور کربلا شرکت زیارتی علم سبز به دیدن آن ها می‌روید، بهتر است با شماره تلفن های این مرکز تماس حاصل نمایید.

تور کربلا ارزان در کرج

تور کربلا با هزینه های متفاوتی اجرا می‌گردد. مشکلات مالی باعث شده تا خیلی ها توانایی پرداخت هزینه تور کربلا را نداشته باشند. و به دنبال ارزان ترین تور کربلا در محدوده‌ی خود بگردند. ولی این شرکت ها نقش مهمی در تعیین هزینه نهایی می‌توانند داشته باشند. از ایجاد طرح های تخفیفی گرفته تا فراهم نمودن امکان پرداخت قسطی نمونه هایی از همکاری این شرکت ها با مردم به حساب می‌آيند.

اگر می‌خواهید بهترین و ارزان ترین تورهای کربلا در کرج را پیدا کنید، بد نیست نگاهی به خدمات شرکت زیارتی علم سبز بیندازید.

فاصله زمانی کرج با کربلا 

فاصله زمانی کرج با کربلا 

تمام شهرهای ایران اعم از کرج، تهران و دیگر شهرها، فاصله زمانی 1:30 ساعته با کشور عراق و شهر کربلا دارند .

آب و هوای کربلا چجوریه؟

در سفر به هر منطقه ای باید پیرامون آب و هوای آن اطلاعات کافی داشته باشید. چرا که در غیر این صورت ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید.

آب و هوای کربلا اغلب گرم و آفتابی است. کسانی که هوای گرم را نمی‌توانند تحمل کنند، بهتر است در فصول زمستان و پاییز به این منطقه سفر نمایند. تابستان های بسیار گرم و سوزان از زمان های قدیم در کربلا شکل می‌گرفت. بدین ترتیب اگر می‌خواهید از سفر به کربلا خاطرات به یاد ماندنی در ذهن خود ثبت کنید، بهتر است در فصول دیگر به این شهر عزیمت نمایید.

نکات مهم پیرامون تور کربلا

نکات مهم پیرامون تور کربلا

زمانی که می‌خواهید در تور کربلا شرکت کنید، لازم است برخی نکات را مد نظر قرار دهید. به صورت کلی در نظر گرفتن شرایط اجتماعی شهر کربلا، جزو مهم ترین نکات در این سفر به حساب می‌آيد.

یعنی شما باید بدانید که کربلا با ایران تفاوت هایی دارد. برای مثال میزان امنیت این شهر کمتر از ایران است. و برای آن که در خطر نیفتید، باید به همراه دیگر اعضای کاروان برای زیارت یا خرید کردن بروید. در غیر این صورت ممکن است در کوچه و خیابان های کربلا گم شوید.

همچنین باید نکات بهداشتی و نظافت را رعایت نمایید. شهر کربلا و دیگر شهرهای عراق از نظر بهداشتی در وضعیت مناسبی قرار ندارند. اگر می‌خواهید در سفر به کربلا مریض نشوید، باید به مسائل بهداشتی توجه کافی داشته باشید.

از آب های بهداشتی برای شرب استفاده نمایید. و حتما از غذاهای باکیفیت که در هتل ها ارائه می‌شوند، میل کنید. زیرا مواد غذایی درجه یک را نمی‌توان در بخش های مختلف کربلا به آسانی پیدا کرد.

بنابراین فقط باید از مراکز معتبر برای تهیه خوراکی ها استفاده نمود. اما در صورتی که شما با کاروان کربلا به این منطقه سفر کنید، دیگر نیازی نیست که خود به تنهایی اقدام به خرید مواد غذایی نمایید. چرا که مسئولیت تغذیه اعضای کاروان ها به عهده ی مسئولان کاروان می‌باشد.

چرا شرکت زیارتی علم سبز را برای سفر به کربلا انتخاب کنیم؟

چرا شرکت زیارتی علم سبز را برای سفر به کربلا انتخاب کنیم؟

در بین شرکت های زیادی که می‌توانند خدمات زیارتی را به زائران ارائه دهند، شرکت زیارتی علم سبز مزیت های عمده ای دارد که باعث جذب مشتریان شده است. در حقیقت برترین مجری تور کربلا کرج، شرکت علم سبز می‌باشد.

شرکت زیارتی علم سبز چندین سال به طور مداوم در خدمات گردشگری و تورهای زیارتی فعالیت های مستمری داشته است. از این رو می‌توان شرکت زیارتی علم سبز را یکی از بهترین مجریان مستقیم تور کربلا هوایی و تور کربلا زمینی نامید . همچنین در این شرکت نیروهای کارآزموده و مطلع از وضعیت تورها حضور دارند که می‌توانند راهنمایی های ارزشمندی را به زائران و تمام عاشقان اهل بیت ارائه دهند.

مشاوره رایگان پیش از ثبت نام در تورهای زمینی یا هوایی کربلا را فقط در شرکت علم سبز دریافت خواهید کرد. در حقیقت برای آن که با علم کافی نسبت به ثبت نام در تور کربلا کرج اقدام نمایید، کارشناسان شرکت علم سبز تمام راهنمایی های لازم را به شما ارائه می‌دهند.

هر نوع کاروان کربلا زمینی را که بخواهید در این مرکز پیدا خواهید کرد. اگر توانایی مالی خوبی دارید و می‌توانید از پس هزینه ها برآیید، بهترین گزینه برای شما سفر دو سر هوایی به کربلا گزینه مطلوبی به نظر خواهد رسید.

همچنین می‌توانید از طرح های ترکیبی یک سر هوایی و یا دو سر زمینی هم برای صرفه جویی در هزینه ها استفاده کنید.

در ضمن تمامی قیمت کاروان کربلا نوروز شرکت زیارتی علم سبز در مقایسه با دیگر مجریان این سفرها خیلی مناسب انتخاب شده است. تا همه بتوانند از آن استفاده کنند.

مدت زمان تور کربلا کرج چقدر است؟

مدت زمان تور کربلا کرج چقدر است؟

تور کربلا کرج به صورت هوایی و زمینی اجرا می‌شود. خدمات بسیار ارزنده ای در این سفر معنوی برای زائران عزیز آماده شده است. مهم ترین سوال زائران میزان مدت زمان تور کربلا است. در پاسخ به این سوال باید گفت همه‌ی تورها مدت زمان یکسان ندارند. در واقع هنگام شرکت در تور هوایی کربلا، معمولا مدت زمان بیشتری در شهر نجف و کربلا اقامت خواهید شد. 7 شب و 8 روز مدت زمان تور هوایی کربلا از کرج می‌باشد. در بیشتر موارد حدود 2 شب در نجف اقامت خواهید داشت و باقی مدت اقامت را در کربلا می‌گذرانید.

شرکت زیارتی علم سبز تلاش کرده تا مدت زمان مناسبی را برای برگزاری تور کربلا انتخاب کند. به همین دلیل با شرکت در این تورهای زیارتی می‌توانید در حرم مطهر امام حسین(ع)، حرم حضرت عباس(ع)،مرقد امام علی (ع) و دیگر مناطق زیارتی و تاریخی کربلا و نجف حضور پیدا کنید.

یعنی بدون نیاز به رزرو کردن هتل و اقامتگاه به صورت شخصی، می‌توانید با تور کربلا کرج علم سبز در شهر کربلا و نجف اقامت داشته باشید. مدت زمانی که در این دو شهر حضور دارید، کارمندان شرکت زیارتی علم سبز کارهای هماهنگی برای بازدید از حرم های متبرکه را انجام می‌دهند.

در ضمن شایان ذکر است که در تمام طول مدت زمان تور کربلا کرج، با غذاهای ایرانی و مرغوب، میان وعده های سالم و خدمات رفاهی متمایز از شما پذیرایی می‌شود.

تور زیارتی کربلا از کرج

تور زیارتی کربلا از کرج

اهالی شهر کرج، گوهردشت و دیگر بخش های اطراف ارادت خاصی به امام سوم شیعیان دارند. از این رو در زمان های مختلف سال درخواست شرکت در تور زیارتی کربلا را دارند.

بازدید از حرم مطهر اباعبدالله(ع) و سفر به کربلا به تنهایی خیلی سخت است! چون کشور عراق قانون ها و شرایط خاصی دارد. بنابراین افرادی که می‌خواهند به طور شخصی به کربلا سفر کنند، ممکن است با مشکلات جدی مواجه شوند. همچنین چون از نظر بهداشتی هم شرایط این منطقه مناسب نیست، پیدا کردن هتل برای اقامت هم کار بسیار دشواری است.

با شرکت علم سبز در تور کربلا کرج، دیگر نگران آشنا نبودن با شرایط حاکم در کشور عراق نباشید. چون مراحل هماهنگی در کربلا برای بازدید از حرم متبرکه و حتی رزرو هتل های درجه یک به عهده ی مسئولان شرکت زیارتی است.

تور کربلا کرج یک سفر زیارتی می‌باشد که دارای اثرات معنوی بسیار زیاد است. در این سفر زیارتی نیازی نیست به هیچ چیزی جز عبادت و دعا فکر کنید! چون همه چیز به بهترین شیوه ممکن توسط مسئولان شرکت زیارتی علم سبز تنظیم و اجرا می‌شود.

تور کربلا کرج با نازل ترین قیمت

تور کربلا کرج با نازل ترین قیمت

قیمت تور کربلا کرج در اولویت مهم ترین سوال های زائران قرار می‌گیرد. چون این روزها وضعیت اقتصادی مردم مناسب نیست. بنابراین همه می‌خواهند با هزینه کم مناسب ترین امکانات را دریافت کنند. خوشبختانه در شرکت زیارتی علم سبز شرایط مناسبی جهت ثبت نام زائران فراهم نموده است تا تعداد بیشتری از دوستداران امام حسین(ع) به آرزوی خود، یعنی زیارت حرم اباعبدالله(ع)، دست پیدا کنند.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
shima

safar b karbala b sorat aghsati ham emkan pazir hast????