ویژه زائر اولی‌های علم سبز علم سبز علم سبز

امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ -

مجری مستقیم تور کربلا هوایی و زمینی و قطار

تخفیف

ویژه زائر اولی‌های  علم‌ سبز علم‌ سبز علم‌ سبز

امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ -

کاروان کربلا هوایی لحظه آخری|قیمت کاروان کربلا هوایی

تور مورد نظر خود را انتخاب کنید :

نکات مهم جهت ثبت نام تور کربلا

کنترل گذرنامه و ممانعت خروج از کشور و عوارض ورود به عراق به عهده زائر گرامی می‌باشد.

حضور مسافرین ۳ ساعت قبل از حرکت در فرودگاه امام خمینی( ره)، ترمینال سلام الزامی می‌باشد .

هرگونه ممنوع الخروجی به عهده زائر می باشد و به دلیل چارتر بودن تور کل هزینه سوخت می‌شود.

مسیرحرکت تورهای زمینی به شکل زیر می‌باشد و زائرین عزیز می‌توانند درمسیر هم با هماهنگی سوار اتوبوس شوند.
تهران ، میدان آزادی ، اتوبان تهران ساوه ، اتوبان همدان ، کرمانشاه ، ایلام ، مرز مهران

در صورت جا ماندن از پرواز به دلیل چارتر بودن تور کل هزینه سوخت می‌شود.

برای رزرو قطعی لطفا در ایتا به شماره 09190893907  پیام دهید.

برای مشاهده تصاویر هتل‌های علم سبز اینجا کلیک کنید :
نکات مهم جهت ثبت نام تور هوایی و زمینی کربلا و نجف :

کاروان کربلا هوایی

کاروان کربلا هوایی

سفر های زیارتی یکی از جذاب ترین  سفرها برای شیعیان می باشد که عامه مردم در تاریخ‌های مهمی چون محرم، سفر، شهادت و ولادت امامان و ائمه، بیش از پیش مایل به سفر زیارتی هستند.  امروزه افراد برای اینکه به سفر کربلا بروند بیشتر از کاروان کربلا هوایی استفاده می‌کنند.

کاروان کربلا هوایی به جهت مزیت ها و ویژگی هایی که برای زائران دارد توانسته است از تور های مناسب سفر کربلا باشد؛ در ادامه با جزئیات بیشتری راجع به کاروان کربلا هوایی آشنا خواهید شد.

سفر به کربلا با کاروان کربلا از دوران قدیم یکی از مهم ترین سفرها به حساب می‌آمده.حضور یافتن در فضای معنوی این محیط حس و حال خوشی را برای زائران فراهم می‌کند.جذابیت های معنوی این شهر باعث شده تا کاروان کربلا هوایی و زمینی به سمت این منطقه عازم شوند.

هرآنچه باید در کاروان کربلا هوایی بدانید؟

هرآنچه-باید-در-کاروان-کربلا-هوایی-بدانید؟

کاروان کربلا هوایی  ،کدام شرکت را ثبت نام کنم؟ چه خدماتی در تور هوایی کربلا  ارائه می‌شوند؟ چرا باید هوایی به کربلا سفر کنم؟

انتخاب کاروان کربلا زمینی مناسب یکی از سوالاتی است که همیشه ذهن مسافران را به خود مشغول می‌کند. در دو سال اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا، شرکت های زیارتی کاروان های خود را تعطیل کردند. زیرا امکان سفر وجود نداشته است.

اما چند ماهی است که شرکت های زیارتی معتبر از جمله شرکت زیارتی علم سبز، با تلاش های فراوان قدم بزرگی در شکل گیری دوباره کاروان کربلا هوایی برداشته اند.

این شرکت انواع تورهای کربلا را برای کاروان های زیارتی تدارک دیده تا تمام مردم با شرایط مالی مختلف بتوانند به شهر کربلا سفر کنند و از جذابیت های معنوی و آثار روحی آن بهره مند گردند.

استفاده از تور کربلا ممکن است ابهامات و سوالاتی را در ذهن زائران ایجاد کرده باشد. مواردی همچون مزیت ها و فواید این نوع کاروان ها، قیمت کاروان کربلا یا بهترین مجری تور زمینی کربلا در ادامه‌ی متن بررسی خواهد شد.

اگر به دنبال یافتن تور کربلا هوایی نوروز 1402 معتبر هستید که بدون دردسر و با قیمت مناسب خدمات خود را عرضه کند، اطلاعات این مقاله را از دست ندهید.

فواید استفاده از کاروان کربلا هوایی

فواید-استفاده-از-کاروان-کربلا-هوایی
سریعتر بودن مشکلات کمتر گذراندن زمان بیشتر در مقصد امکان همراه داشتن کودک و سالمند امنیت بیشتر زائران

چرا تور کربلا نوروز 1402 بهتره؟ سفر به کربلا با هواپیما چه مزایایی می‌تواند داشته باشد؟ کاروان کربلا هوایی را انتخاب کنم یا زمینی؟

کاروان کربلا از سالیان دور با وسایل نقلیه مختلفی راه اندازی می‌شد. اما هیچ کدام به راحتی و سرعت کاروان کربلا هوایی نمی‌رسند. شاید آشنایی با مزیت های این نوع از کاروان های زیارتی شما را هم مشتاق به ثبت نام و ملحق شدن به کاروان ها نماید.

در این بخش از مقاله قصد داریم مزیت های حضور در کاروان کربلا هوایی را بررسی کنیم. اگر شما هم نمی‌دانید کدام یک از کاروان های کربلا را انتخاب کنید، حتما در این بخش از مقاله با ما همراه باشید. از مهم ترین فواید کاروان کربلا هوایی می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • سریعتر بودن
  • مشکلات کمتر
  • گذراندن زمان بیشتر در مقصد
  • امکان همراه داشتن کودک و سالمند
  • امنیت بیشتر زائران
  • سریعتر بودن تور هوایی کربلا

سریعتر-بودن-تور-هوایی-کربلا
تور کربلا رباط کریم به شکل هوایی انجام می‌گیرند، می‌توانند خیلی سریعتر از کاروان های زمینی باشند.

طولانی شدن مسیر حرکت در سفرها از جمله مهم ترین مسائلی است که مسافران از آن گله دارند. در صورت همراهی با کاروان کربلا زمینی، زمان زیادی را در راه خواهید ماند. چرا که وسیله نقلیه هایی مثل اتوبوس سرعت مشخص و محدودی خواهد داشت.

اما تور کربلا رباط کریم به شکل هوایی انجام می‌گیرند، می‌توانند خیلی سریعتر از کاروان های زمینی باشند. کاروان کربلا زمینی یک به یک شهرها را طی می‌کند.

در صورتی که در سفرهای هوایی با سرعت بیشتری حرکت خواهید کرد. و ممکن است متوجه عبور از شهرها هم نشوید.

اگر همیشه به خاطر طولانی بودن سفر با کاروان کربلا زمینی عازم این شهر مقدس نشده اید، زمان آن رسیده تا سوار بر هواپیما شوید. و به سمت شهر مقدس کربلا حرکت کنید. کاروان کربلا هوایی تنها در چندین ساعت می‌تواند شما را از فرودگاه امام خمینی (ره) به کربلا یا نجف برساند.

یعنی مدت زمانی که شما در مسیر هستید، نسبت به سفر زمینی به یک چهارم خواهد رسید. و شما از طولانی بودن راه کلافه نخواهید شد. چرا که وسیله نقلیه هوایی را برای این سفر به یاد ماندنی و خاطره انگیز انتخاب نموده اید.

بر فراز آسمان شروع به حرکت خواهید کرد و مناجات خود را از هنگام نشستن بر روی صندلی هواپیما آغاز می‌کنید. آرامش موجود در هواپیما در کنار سرعت بالای آن می‌تواند شما را برای ورود به مرقد مطهر حضرت اباعبدالله (ع) آماده کند.

آنقدر در آرامش به مناجات و دعا سرگرم خواهید شد که اصلا گذر زمان را حس نخواهید کرد. و در مقصد که ممکن است با توجه به نوع کاروان کربلا یا نجف باشد، از هواپیما پیاده خواهید شد.

  • مشکلات کمتر در کاروان هوایی کربلا

مشکلات-کمتر-در-کاروان-هوایی-کربلا
اگر تجربه ی استفاده از کاروان کربلا زمینی برای شما خوشایند نبوده و مشکلات زیادی وجود داشته، می‌توانید کاروان های هوایی کربلا را امتحان کنید.

زمانی که از کاروان کربلا زمینی استفاده می‌نمایید، مشکلات متعددی ممکن است پیش روی شما قرار گیرند. از خستگی های بیش از حد گرفته تا مشکلات بهداشتی ممکن است برای شما ایجاد شوند. چرا که مجبور هستید ساعت های طولانی در خودرو بنشینید و منتظر رسیدن به مقصد باشید.

هنگام رسیدن به مقصد باید زمان کافی برای گشت و گذار در محیط های زیارتی و بازارها داشته باشید. زمانی که با کاروان کربلا هوایی به این منطقه سفر می‌کنید، خستگی و کسلی ناشی از ماندن در خودرو را نخواهید داشت.

از این رو به راحتی می‌توانید آداب زیارت را به جا آورید. و سفر خاطره انگیزی را برای خود ایجاد نمایید.همچنین از نظر نگرانی بابت کرونا و بهداشت هم خیال شما راحت خواهد بود. چرا که مدت زمان کوتاه تری در راه خواهید بود. و کیفیت محیط هواپیماها نسبت به اتوبوس ها اغلب بالاتر می‌باشد. بنابراین حتی صندلی ها و جایگاه وسایل و چمدان های شما نیز در وضعیت مناسب تری قرار خواهند داشت. حتی غذاهای ارائه شده در هواپیماها هم ممکن است در درجه کیفی بالاتری قرار گیرند.

به طور خلاصه اگر تجربه‌ی استفاده از کاروان کربلا زمینی برای شما خوشایند نبوده و مشکلات زیادی وجود داشته، می‌توانید کاروان های هوایی کربلا را امتحان کنید.

  • با کاروان بیشتر در کربلا بمان!

اگر تجربه ی استفاده از کاروان کربلا زمینی برای شما خوشایند نبوده و مشکلات زیادی وجود داشته، می توانید کاروان های هوایی کربلا را امتحان کنید.
زمانی که شما کاروان کربلا هوایی را برای حضور یافتن در این شهر متبرک انتخاب می‌کنید، هم زودتر به مقصد می‌رسید. و هم زمان طولانی تری را می‌توانید برای عبادت و نیایش بگذرانید.

زمان بندی تور کربلا اسلامشهر اغلب به شکلی انجام می‌گیرد تا بتوانند از چندین شهر زیارتی دیدن کنند. همچنین زمان خاصی هم برای انجام خرید سوغاتی در نظر گرفته می‌شود.

ما معمولا در کاروان کربلا زمینی، مسافران دچار خستگی مفرط خواهند شد. و عملا زمان کمتری را می‌توانند به انجام عبادات، زیارت حرم مطهر و نیز گشت و گذار در بازار بگذرانند.

اما زمانی که شما کاروان کربلا هوایی را برای حضور یافتن در این شهر متبرک انتخاب می‌کنید، هم زودتر به مقصد می‌رسید. و هم زمان طولانی تری را می‌توانید برای عبادت و نیایش بگذرانید.

از این رو گویا شما زمان بیشتری در کربلا حضور پیدا می‌کنید و می‌توانید از زیارتگاه های بیشتری دیدن نمایید. و انواع سوغاتی ها را برای خود، خانواده و دوستان خریداری کنید.

بخصوص اگر در ایامی مثل محرم یا اربعین با کاروان کربلا هوایی راهی شوید، مراسم های مذهبی بسیاری پیش روی شما اجرا خواهند شد. و شما می‌توانید با مشغول شدن به مناجات و دعا، توشه‌ی آخرت خود را بدست آورید.

  • کاروان هوایی بهترین گزینه برای کودک و سالمند

کاروان-هوایی-بهترین-گزینه-برای-کودک-و-سالمند
به دلیل اینکه کودکان و سالمندان قادر نیستند مدت طولانی را پشت صندلی بشینند بهتر است از کاروان های هوایی استفاده کنید.

نگران دشوار بودن سفر کربلا برای کودکان یا پدر و مادر سالمند خود هستید؟ می‌خواهید تمام اعضای خانواده را به صورت یکجا همراه خود به کربلا ببرید؟

کاروان کربلا هوایی بهترین گزینه انتخابی شما می‌تواند باشد. راحتی بیشتر در هواپیما و حذف ساعت های طولانی راه مهم ترین دلایل مناسب بودن این شیوه‌ی سفر برای کودکان و سالمندان به حساب می‌آیند. به همراه داشتن کودک خردسال و پدر و مادرهای مسن در سفر زمینی به کربلا بسیار دشوار است.

کودکان خردسال طاقت کافی برای نشستن طولانی مدت در ماشین را ندارند. غذا دادن و حمل کودک به سرویس بهداشتی از مهم ترین مشکلاتی هستند که خانواده های دارای فرزند کوچک در سفرهای زمینی با آن مواجه می‌شوند.

همچنین سالمندان و افراد سالخورده قادر به بی‌حرکت ماندن بر روی صندلی های اتوبوس برای مدت زمان طولانی نیستند. وجود پادرد، کمر درد و بیماری های زمینه ای در این افراد باعث شده تا توان استفاده از کاروان های زمینی کربلا را نداشته باشند.

پس بهترین راهکار ثبت نام در کاروان های هوایی است. کاروان کربلا هوایی دیگر این مشکلات را به همراه نخواهد داشت. چرا که در زمان کوتاه تری شما را به مقصد خواهد رساند. و همچنین خدمات رسانی بهتری را تجربه خواهید کرد.

  • امنیت جان و مال با کاروان کربلا هوایی

امنیت-جان-و-مال-با-کاروان-کربلا-هوایی
معمولا افرادی که با تور کربلا تهران چندین بار به کربلا سفر کرده اند، توصیه می‌کنند که کاروان های هوایی می‌توانند برای همه‌ی مردم مفید واقع شوند. همچنین حس بهتری از لحاظ امنیت جان و مال خود دارید.

همراهی با کاروان کربلا هوایی می‌تواند شما را از خطرات احتمالی موجود در مرزهای عراق نجات دهد. کشور عراق اغلب درگیر جنگ های داخلی و خارجی است. از این رو در بسیاری از مواقع حتی کاروان های زیارتی هم برای ورود به این کشور دچار مشکل خواهند شد.

برخی اوقات جنگ ها و آشوب های داخل کشور عراق دردسرهای متعددی برای مسافران ایجاد می‌نمود.حتی امروزه هم ممکن است مشکلاتی از لحاظ امنیتی در مرزهای زمینی برای افراد ایجاد شود.

معمولا افرادی که با تور کربلا تهران چندین بار به کربلا سفر کرده اند، توصیه می‌کنند که کاروان های هوایی می‌توانند برای همه‌ی مردم مفید واقع شوند. همچنین حس بهتری از لحاظ امنیت جان و مال خود دارید.

اما به طور کلی رییس کاروان و مسئولان شرکت های زیارتی همیشه در تلاش هستند که تمام کاروان های هوایی و زمینی کربلا با امنیت بالایی اجرا شوند.

بنابراین استفاده از خدمات شرکت های زیارتی معتبر نه تنها از لحاظ قیمت و کیفیت می‌تواند فواید زیادی داشته باشد بلکه؛ امنیت زیادتری هم در حین سفر خواهید داشت.

پرواز مستقیم به بغداد یا نجف؛ انتخاب با خود شماست

پرواز مستقیم به بغداد یا نجف؛ انتخاب با خود شماست

برای سفر به کربلا هیچ پروازی وجود ندارد که شما را به صورت مستقیم به کربلا برساند. دو شهر بغداد و نجف تنها شهر هایی هستند که می توانید به صورت مستقیم به آن ها سفر کنید.

مکان های زیارتی بی شماری در کربلا و شهر های نجف، سامرا، کاظمین و بغداد وجود دارد. از جمله این مکان ها می توان به مواردی چون حرم امام حسین و امام حسن (ع)، مقام حضرت مهدی (عج)، مرقد هود، مرقد صالح، حرم امام موسی کاظم (ع)، حرم امام جواد (ع)، حرم امام حسن عسکری (ع)، حرم امام هادی (ع) و… اشاره داشت.

 کاروان کربلا هوایی در علم سبز سعی می کند در برنامه سفر تمامی زائران خود  اکثر مکان های زیارتی که نام برده شد را قرار دهد. اما اینکه شما اولین پرواز خود را به مقصد بغداد یا نجف انتخاب کنید بستگی به خود شما دارد.

پرواز به مقصد بغداد

اگر مقصد بغداد را برای سفر خود انتخاب کنید با پروازی به سمت فرودگاه بغداد که آخرین مقصد در سفر زیارتی به کربلا است خواهید رفت.

سفر خود را از بغداد شروع و به سمت سامرا، کاظمین، کربلا و نجف رفته، در نهایت از طریق فرودگاه نجف سفر زیارتی شما به پایان می رسد.

پرواز به مقصد نجف

بسیاری از کاروان های کربلا برای شروع، فرودگاه نجف را انتخاب می کنند با همین ترتیب سفر زیارتی خود را از نجف شروع و در فرودگاه بغداد به اتمام می رسانند‌.

قیمت کاروان کربلا هوایی

قیمت-کاروان-کربلا-هوایی
دو سر هوایی بودن یا نبودن کاروان های هوایی کربلا می‌توانند تاثیر زیادی بر هزینه ها داشته باشند. اگر می‌خواهید هزینه های سفر شما زیاد نشود، می‌توانید از کاروان های یک سر هوایی استفاده کنید.

کاروان کربلا هوایی این روزها با قیمت های متنوعی در بازار موجود می‌باشد. اما معمولا این سوال برای مردم ایجاد می‌شود که علت اصلی قیمت های کم و زیاد چیست؟ چه چیزی بر قیمت تور کربلا اثر زیادی می‌گذارد؟

کلاس هواپیما، خدمات ارائه شده در کاروان، میزان کیفیت هواپیما و نیز مدت زمان سفر جزو مهم ترین مواردی هستند که قیمت تمام شده‌ی حضور در کاروان کربلا هوایی را تعیین می‌نمایند.

بنابراین دو سر هوایی بودن یا نبودن کاروان های هوایی کربلا می‌توانند تاثیر زیادی بر هزینه ها داشته باشند. اگر می‌خواهید هزینه های سفر شما زیاد نشود، می‌توانید از کاروان های یک سر هوایی استفاده کنید. بدین ترتیب از هر دو شیوه زمینی و هوایی برای سفر به کربلا تجربه کسب خواهید کرد.

شرکت زیارتی علم سبز تورکربلا هوایی را به صورتی آماده می‌نماید که مسیر رفت را با هواپیما طی کنند. و راه برگشت به شکل زمینی و با اتوبوس های مخصوص از کربلا تا تهران عبور می‌نمایند.

علم سبز، اجرا کننده بهترین کاروان های هوایی کربلا

علم سبز، اجرا کننده بهترین کاروان های هوایی کربلا

برای ملحق شدن به تور کربلا از کجا مشاوره بگیرم؟ چه کسی می‌تواند برای انتخاب کاروان کربلا مرا به درستی راهنمایی کند؟ کدام مرکز کاروان های زیارتی کربلا را با بالاترین کیفیت ممکن اجرا می‌نماید؟

شرکت زیارتی علم سبز با کارشناسان با تجربه در زمینه گردشگری در سطح شهرستان های استان تهران به راهنمایی و ارائه مشاوره در زمینه انواع تورکربلا هوایی و زمینی می‌پردازد.

در این شرکت، تورکربلا هوایی در انواع مختلف با خدمات متنوع تشکیل می‌گردد. همچنین وجود تخفیف در پیش ثبت نام این کاروان ها نیز باعث شده تا همه بتوانند از این فرصت استثنایی برای حضور یافتن در شهر مقدس کربلا استفاده کنند.

این شرکت تلاش کرده تا تمام خدمات کاروان های خود را به طور دقیق معرفی نماید. تا زائران بتوانند با خیال راحت تصمیم بگیرند. و نسبت به ثبت نام و آمادگی برای حضور در کاروان اقدام کنند.

خدمات کاروان کربلا هوایی

خدمات کاروان کربلا هوایی شرکت علم سبز

همان طور که بر اساس شواهد و ویژگی‌های کاروان کربلا هوایی مشخص است، یکی از بهترین روش‌ها برای سفر، کاروان کربلا هوایی است. این کاروان دارای خدماتی می‌باشد که کیفیت کاروان کربلا را دو چندان کرده است.

گشت زیارتی: گشت زیارتی از اصلی‌ترین خدمات کاروان کربلا هوایی است. کاروان کربلا هوایی علم سبز برای زیارت و دیدن سامرا، نجف، کاظمین و کربلا آماده خدمت رسانی است.

مداح و مدیر کاروان: حال و هوای کربلا عجین شده با مداحی واقعا حال و هوای دیگری به روح و جسم آدمی می‌بخشد. از دیگر خدمات کاروان می‌توان به وجود مداح و مدیر کاروان اشاره کرد. مدیر کاروان‌ مسئولیت زائران را بر عهده دارد و آنها را در حین سفر مدیریت می‌کند.

امکانات رفاهی رایگان: تمامی امکانات رفاهی از جمله جای خواب، خورد و خوراک و… جزء خدمات کاروان‌ها محسوب می‌شود.

بیمه مسافرتی: سلامت جان افراد از مهم‌ترین نکاتی است که باید حین سفر به کربلا به فکر آن بود. یکی از خدماتی که کاروان‌ها برای آسوده شدن خیال مسافران و خانواده‌هایشان به وجود آورده‌اند، بیمه مسافرتی می‌باشد.

کاروان کربلا هوایی دارای خدمات رفاهی بی نظیری می‌باشد و در حین سفر برای اینکه مسیر سفر را به خوبی و رضایت خاطر به پایان برسانید تمامی امکانات رفاهی برای شما فراهم شده است.کاروان  هوایی موظف به فراهم کردن  اقامتگاه مناسب به جهت خواب و استراحت زائران گرامی، تهیه وعده‌های غذایی، نوشیدنی و میوه می‌باشد‌. که تمامی این موارد برای راحتی زائران در کاروان کربلا هوایی ایجاد شده است.

کاروان کربلا هوایی چه ویژگی‌هایی دارد؟

کاروان کربلا هوایی چه ویژگی‌هایی دارد؟

کاروان کربلا هوایی دارای ویژگی‌هایی است که این ویژگی ها باعث برتری کاروان کربلا هوایی می شود که در ادامه به چندین ویژگی اشاره خواهد شد.

قیمت مناسب

هزینه یکی از اصلی‌ترین مواردی است که متقاضیان برای رزرو تور کربلا هوایی به آن توجه نشان می دهند. به جهت خدماتی که در تور هوایی دریافت می کنید هزینه‌ای که پرداخت خواهید کرد بسیار مناسب می‌باشد. قیمت مناسب از ویژگی‌های کاروان کربلا هوایی محسوب می شود.

راحتی سفر

بسیاری از افراد زمانی که قصد سفر را دارند می‌خواهند بدون کمترین دردسر  به راحتی سفر کنند. از ویژگی‌های بارز کاروان کربلا هوایی راحتی سفر است. زائران در حین سفر بدون کوچک‌ترین دردسر در کمترین زمان ممکن به مقصد خواهند رسید.

مزایای خرید بلیط تور کربلا از کاروان کربلا هوایی از آژانس زیارتی علم سبز

مزایای خرید بلیط تور کربلا از کاروان کربلا هوایی از آژانس زیارتی علم سبز

زیارت در کربلا می تواند خاطره‌ای به یادماندنی باشد اما در صورتی که از طریق یک کاروان کربلا هوایی خوب و معتبر به سفر کربلا بروید.  تا به امروز بر اساس آمار به دست آمده خریداران تور کربلا از علم سبز کم‌ترین نارضایتی را نسبت به دیگر انواع آژانس‌های مسافرتی داشته است؛ همین امر نشان از برتری علم سبز می‌دهد. خرید تور کربلا از کاروان کربلا هوایی از آژانس علم سبز دارای مزیت‌ها و ویژگی‌های قابل توجه‌ای است. این ویژگی‌ها عبارت اند از:

قیمت مناسب کاروان: خرید بلیط کاروان کربلا هوایی در علم سبز با روشی ساده و بدون حضور در مکانی انجام می‌شود. هدف علم سبز ارائه امکانات بیشتر با کم‌ترین هزینه ممکن می‌باشد؛ لذا با خرید آنلاین از هزینه‌های اضافی کاسته می‌شود.

خریدی آسان با سهولت بیشتر: علم سبز این امکان را برای زائران خود فراهم آورده است تا بتوانند در هر جای کشور به راحتی به صورت آنلاین دست به خرید بلیط کاروان کربلا هوایی بزنند. همین امر موجب سهولت خرید برای متقاضیان می‌شود.

بهترین سایت کاروان کربلا هوایی

بهترین سایت کاروان کربلا هوایی

پیدا کردن بهترین کاروان کربلا هوایی مستلزم این است که به نکاتی چون معتبر بودن آژانس زیارتی، قیمت تور، نوع مدیریت کاروان، شخص مدیر کاروان و… توجه شود. در ضمن توجه کنید اگر یک کاروان معتبر و با سابقه باشد نشان از برتری آن کاروان می‌دهد، چرا که تنها آن دسته از کاروان‌ها می‌توانند به کار خود ادامه دهند که خدمات بهتر و با کیفیت تری ارائه می‌دهند.

علم سبز به جهت ارائه بهترین خدمات، پشتیبانی آنلاین و رایگان، پاسخگو در هر ساعت از شبانه روز یکی از بهترین سایت‌های کاروان کربلا هوایی محسوب می‌شود. برای همراهی با کاروان کربلا هوایی راه های مختلفی وجود دارد برای ثبت نام کافی است به سایت علم سبز مراجعه فرمایید.

قیمت بلیط  کاروان کربلا هوایی 1402

قیمت بلیط  کاروان کربلا هوایی 1402

در صورتی که به دنبال یک کاروان کربلا هوایی ارزان و معتبر هستید، قاعدتاً برای شما این سوال ایجاد می‌شود که محاسبه هزینه ها چطور انجام می شود؟ قیمت بلیط کاروان کربلا هوایی 1402 به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟ پرواز هوایی کربلا بهتر است یا زمینی؟

قیمت تور کاروان کربلا هوایی به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله فصل سفر، تعداد روزهای اقامت، کلاس پروازی، هتل و خدمات ارائه شده در تور. همچنین، هر آژانس مسئول برگزاری تور ممکن است قیمت های متفاوتی را برای تور کربلا هوایی ارائه دهد.

به طور کلی، برای مشخص کردن قیمت تور کربلا هوایی، شما می توانید با آژانس های مسافرتی مختلف تماس بگیرید و اطلاعاتی از جمله تاریخ سفر، تعداد افراد، هتل، کلاس پروازی و خدمات مورد نظر خود را به آنها ارائه دهید تا بهترین پیشنهادها و قیمت ها را برای شما ارائه کنند. همچنین، می توانید از وب سایت های مختلف آژانس‌های مسافرتی نیز استفاده کنید و قیمت‌های آن‌ها را مقایسه کنید.

مدارک مورد نیاز برای حضور در کاروان کربلا

مدارک مورد نیاز برای حضور در کاروان کربلا هوایی

برای شرکت در کاروان کربلا هوایی، به طور کلی مدارک زیر مورد نیاز است:

  1. پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار باقیمانده از تاریخ ورود به عراق
  2. ویزای عراق
  3. بلیط رفت و برگشت هواپیما
  4. بیمه مسافرتی
  5. کارت شناسایی ملی یا شناسنامه

همچنین، بهتر است با آژانس مسافرتی موردنظر خود تماس بگیرید و از مدارک دقیق مورد نیاز برای شرکت در تور کربلا هوایی استعلام کنید، زیرا ممکن است در برخی موارد، مدارک اضافی نیز مورد نیاز باشند. همچنین، باید به یاد داشته باشید که مدارک مورد نیاز برای تور کربلا هوایی ممکن است با توجه به شرایط و مقررات داخلی و بین المللی تغییر کند.

در صورتی که به دنبال یک تور معتبر کربلا به صورت هوایی و با پرواز هستید، در حال حاضر علم سبز یکی از برگزارکنندگان اصلی این مجموعه تورها با پلن های ویژه و قیمت های متفاوت است.

عید قربان در کنار حرم امام حسین(ع) با کاروان هوایی علم سبز

عید قربان در کنار حرم امام حسین (ع)

عید قربان از اعیاد مهم شیعیان محسوب می‌شود. اعمال و دعاهای خاصی در این عید مبارک توصیه شده است. اما یکی از بهترین اعمال در عید قربان، حضور در حرم مطهر امامان معصوم به خصوص حرم امام حسین(ع) می‌باشد. در تعطیلات عید قربان می‌توانید به همراه خانواده عضو کاروان کربلا هوایی شرکت زیارتی علم سبز شوید.

عید قربان ۱۴۰۲ با شرکت زیارتی علم سبز به کربلا سفر کنید. در عید قربان ۱۴۰۲، می‌توانید با هزینه مناسب در کربلا حضور پیدا کنید.

کاروان کربلا هوایی علم سبز، شرایط مناسبی را برای اعمال زیارتی و سیاحتی افراد حاضر فراهم می‌نماید. از جمله خدمات خاص این کاروان زیارتی در اعیاد مختلف مثل عید قربان و عید غدیر خم، می توان به برگزاری سخنرانی‌های مذهبی، انجام اعمال مربوط به اعیاد، پذیرایی با غذاهای ایرانی و اجرای جشن‌های گروهی اشاره کرد.

اگر دوست دارید عید قربان متفاوتی را تجربه کنید، کافیست همین حالا در کاروان کربلا هوایی ثبت نام نمایید. ثبت نام در این کاروان، اصلا دشوار نیست. فقط کافی است با شماره های این شرکت زیارتی تماس بگیرید. البته امکان ارسال پیام بصورت آنلاین هم وجود دارد.

عید غدیر ۱۴۰۲ در نجف اشرف باشید

عید غدیر1402 در نجف اشرف باشید

حس و حال معنوی حضور در بین الحرمین در تمام روزهای سال وصف نشدنی است. این عید بزرگ در شهر نجف و در جوار حرم مطهر امام علی (ع) درحقیقت حس و حال توصیف نشدنی برای زائران فراهم می‌کند. اگر شما هم می‌خواهید عید غدیر خم ۱۴۰۲  در جوار حرم این حضرت باشید، بهتر است از همین حالا در کاروان کربلا زمینی یا هوایی علم سبز ثبت نام نمایید.

عید غدیر از مهم‌ترین اعیاد مورد توجه شیعیان حضرت علی (ع) محسوب می‌شود. تور کربلا از شهر نجف اشرف آغاز می‌شود. بنابراین زمان حرکت کاروان کربلا هوایی به نحوی تنظیم شده است که شب عید غدیر در نجف و در حرم امام علی(ع) حضور داشته باشید. به دلیل ازدحام زیاد شیعیان برای حضور در نجف در ایام عید غدیر، بلیط کربلا برای این ایام پیش فروش می‌شود.

تفاوت تور و کاروان کربلا هوایی و زمینی

تفاوت تور و کاروان کربلا هوایی و زمینی

تفاوت‌های اصلی بین تور و کاروان کربلا هوایی و زمینی عمدتاً در نوع حمل و نقل و مدت زمان سفر است. در زیر تفاوت های اصلی را بررسی خواهیم کرد:

تور کربلا زمینی 1402

  1. حمل و نقل: در تور کربلا زمینی، معمولاً با اتوبوس یا خودرو به سفر می‌پردازید. این نوع تورها شامل سفرهای زمینی در طول مسیر تا کربلا، توقف در شهرها و مناطق مذهبی دیگر نیز می شوند.
  2. مدت زمان سفر: معمولاً تورهای کربلا زمینی زمان بیشتری نسبت به تورهای هوایی دارند. این ممکن است به دلیل مسافت طولانی و توقف در مکان‌های دیگر باشد.
  3. امکانات اضافی: با توجه به مدت زمان بیشتر تور کربلا زمینی، ممکن است بیشترین امکانات مذهبی و اضافی را ارائه کند. ممکن است شامل اقامت در هتل‌های با کیفیت، وعده‌های غذایی و ترتیب اردوگاه‌هایی در مکان‌های مذهبی باشد.

 کاروان کربلا هوایی 1402

  1. حمل و نقل: در کاروان کربلا هوایی، سفر با پرواز انجام می‌شود. این تورها شامل پرواز از مبدأ تهران به مقصد کربلا هستند.
  2. مدت زمان سفر: به دلیل استفاده از حمل و نقل هوایی، تورهای کاروان کربلا هوایی معمولاً مدت زمان کمتری نسبت به تورهای زمینی دارند. این باعث می شود که بتوانید در کمترین زمان ممکن به مقصد برسید و برنامه سفر خود را بیشتر کنید.
  3. مسیر مستقیم: تور کاروان کربلا هوایی معمولاً به مسیر مستقیمی از مبدأ به مقصد (کربلا) پرواز می‌کند و توقف در شهرها و مناطق دیگر به وجود ندارد.

در نهایت، انتخاب بین تور کربلا زمینی و تور کاروان کربلا هوایی وابسته به شرایط شخصی، زمان مورد نیاز برای سفر و سطح راحتی و استقلال مورد نظر شما است. همچنین، هزینه‌ها و فاصله جغرافیایی نیز بر تصمیم شما تأثیر می‌گذارد.

مقایسه کاروان کربلا هوایی با زمینی

مقایسه کاروان کربلا هوایی با زمینی

کاروان کربلا به صورت زمینی یکی از بهترین انواع کاروان‌هایی است که می ‌تواند در کمترین زمان ممکن شما را به کربلا برساند. تا شما بتوانید به زیارت حرم امام حسین علیه السلام و برادر ایشان امام حسن علیه السلام نایب شوید.

کاروان هوایی نسبت به کاروان کربلا زمینی هزینه بیشتری دارد اما سرعت و زمان رسیدن شما کمتر است. اگر بخواهیم زمان سفر با کاروان کربلا هوایی را محاسبه کنیم، می‌ توان گفت که شما پس از نشستن در هواپیما پس از دو ساعت به مقصد خواهید رسید. در این نوع کاروان ها به راحتی ۷ شب و ۸ روز را در سفر سپری خواهید کرد.

کاروان کربلا محرم و صفر

کاروان کربلا هوایی محرم و صفر

یکی از زمان هایی که کاروان کربلا هوایی بیش از پیش مورد توجه زائران قرار می گیرد، ماه محرم و صفر می باشد. افراد دوست دارند در ایام اربعین و عاشورای حسینی به کربلا بروند؛ بدین جهت در این زمان تور کربلا بیش از دیگر زمان ها به فروش می رسد. توجه داشته باشید در این ایام قیمت رزرو تور کربلا نیز افزايش پیدا می کند.

کاروان کربلا هوایی در ماه رمضان

کاروان کربلا هوایی در ماه رمضاناز دیگر زمان هایی که می توانید از طریق کاروان هوایی به کربلا سفر کنید، ماه رمضان‌ می باشد. در این ایام نیز حس و حال کربلا جور دیگری بوده که می تواند زائران را به فضای زندگی امامان نزدیک تر کند. در ایام ماه رمضان کربلا خلوت تر بوده و برای افرادی که با شلوغی رابطه خوبی ندارند مناسب است.

۶‌ نکته ضروری برای زائران عتبات

افرادی که قصد دارند در ماه محرم و صفر به زیارت کربلا بروند لازم است ۶ نکته ضروری که در ادامه گفته می‌ شود را به خاطر بسپارند.

  1. برای سفر از طریق کاروان کربلا هوایی معتبری که زیر نظر سازمان حج و زیارت می باشد، اقدام کنید.
  2. برای رزرو تور کربلا از سایت های معتبر و رسمی استفاده کنید.
  3. از مدارکی که هویت شما را مشخص می‌ کند به درستی مراقبت کنید.
  4. زمانی که قصد ورود به خاک عراق را دارید به جهت ازدحام جمعیت در ماه های محرم و صفر از وجود مهر بر روی گذرنامه خود مطمئن شوید تا مشکلی برایتان ایجاد نشود.
  5. به هیچ عنوان بدون مهر ورود بر روی گذرنامه وارد خاک عراق نشوید.
  6. برای امنیت بیشتر خود با نیروهای نظامی عراق همکاری لازم را داشته باشید.

خدمات کاروان کربلا

در کاروان کربلا خدمات ارزنده‌ ای به متقاضیان و زائرین عزیز اختصاص داده شده است. در طول سفر جای نگرانی از بابت خطرات احتمالی وجود ندارد چرا که تمامی مسافرین دارای بیمه مسافرتی هستند.

در حین سفر فردی به عنوان مدیر کاروان و فرد دیگری به عنوان مداح همراه شما خواهد بود. مسئولیت مدیر کاروان هدایت افراد و رساندن آن‌ ها به اماکن زیارتی می‌ باشد و مسؤلیت مداح نیز مداحی در حین سفر و ایجاد فضای معنوی تر در کربلا است.

پس از رزرو کاروان کربلا هوایی علاوه بر زیارت اماکن زیارتی، گشت شهری نیز برای افراد در نظر گرفته شده است، همچنین تمام خرج های صبحانه، شام و ناهار به عهده مدیر کاروان می باشد‌.

کاروان کربلا لحظه آخری چیست؟

کاروان کربلا لحظه‌آخری چیست؟

کاروان هوایی کربلا لحظه آخری به تورهای مسافرتی اشاره دارد که به صورت ناگهانی و در زمان نزدیک به تاریخ حرکت سفر ارائه می شوند. این نوع تورها عمدتاً برای استفاده از فضای خالی در پروازها یا هتل ها و کاهش هزینه ها ارائه می شوند.

تورهای کربلا هوایی لحظه آخری ممکن است شامل موارد زیر باشند:

  • پروازها: تورهای کربلا هوایی لحظه آخری شامل پروازهای ارزان تری به مقصد کربلا می شود که در زمان نزدیک به تاریخ حرکت سفر اعلام می شود. این پروازها ممکن است در تاریخ‌های خاص یا در فصول مختلف سال ارائه شوند.
  • اقامت: تورهای لحظه آخری ممکن است شامل اقامت در هتل ها یا مکان های اقامتی با تخفیف باشد که به دلیل فضای خالی در زمان خاصی ارائه می شود.
  • تورهای گروهی: برخی از تورهای کربلا هوایی لحظه آخری شامل تورهای گروهی هستند که با جمع آوری گروه های کوچک مسافرتی ارائه می شوند و هزینه ها به اشتراک گذاشته می شود.

معمولاً تورهای لحظه آخری برای افرادی مناسب هستند که انعطاف پذیری در تاریخ سفر دارند و مهم ترین اهدافشان کاهش هزینه ها و بهره برداری از فرصت های ارزان تر سفر به کربلا است. اما باید به یاد داشته باشید که تورهای لحظه آخری ممکن است محدودیت هایی داشته باشند و انتخاب بهترین زمان برای رزرو آن ها به عهده ی شماست.

کاروان هوایی کربلا ارزان یا گران؟ کدام بهتر است؟

دقت کنید که تعریف کاروان هوایی کربلا ارزان یا گران متفاوت است، در نتیجه برخی تورها بی اعتبار و بی کیفیت هستند و صرفا از کلمه « کاروان کربلا ارزان» و یا موارد مشابه برای جذب مخاطب استفاده می کنند. تصمیم گیری بین کاروان ارزان و گران بستگی به ترجیحات، بودجه و نیازهای شما دارد. هرکدام از این گزینه‌ها مزایا و معایب خود را دارند.

در شرکت زیارتی علم سبز کیفیت خدمات و قیمت مناسب حرف اول را می‌زند. اگر همیشه به دنبال پیدا کردن یک مرکز زیارتی مناسب برای سفر به کربلا و دیگر شهرهای مقدس بوده اید، بهتر است با مسئولان شرکت alamesabz تماس برقرار نمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شيما

با سلام خدمت شركت زيارتي علم سبز
بنده ميخواستم بدونم سفر به كربلا با تعدادروز كمتر و بيشتر هم داريد؟

مهدی محمدی

سلام.راه زمینی کربلا کی باز میشه؟