امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -

مجری مستقیم تور کربلا

امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -

مجری مستقیم تور کربلا

قیمت تور کربلا هوایی|ثبت نام تور کربلا هوایی

تور مورد نظر خود را انتخاب کنید :

نکات مهم جهت ثبت نام تور کربلا

کنترل گذرنامه و ممانعت خروج از کشور و عوارض ورود به عراق به عهده زائر گرامی می‌باشد.

حضور مسافرین ۳ ساعت قبل از حرکت در فرودگاه امام خمینی( ره)، ترمینال سلام الزامی می‌باشد .

هرگونه ممنوع الخروجی به عهده زائر می باشد و به دلیل چارتر بودن تور کل هزینه سوخت می‌شود.

مسیرحرکت تورهای زمینی به شکل زیر می‌باشد و زائرین عزیز می‌توانند درمسیر هم با هماهنگی سوار اتوبوس شوند.
تهران ، میدان آزادی ، اتوبان تهران ساوه ، اتوبان همدان ، کرمانشاه ، ایلام ، مرز مهران

در صورت جا ماندن از پرواز به دلیل چارتر بودن تور کل هزینه سوخت می‌شود.

برای رزرو قطعی لطفا در ایتا به شماره 09190893907  پیام دهید.

برای مشاهده تصاویر هتل‌های علم سبز اینجا کلیک کنید :
نکات مهم جهت ثبت نام تور هوایی و زمینی کربلا و نجف :

تور هوایی کربلا 

تور هوایی کربلا 

تور هوایی کربلا یکی از پرطرفدارترین تورها می‌باشد که به دلایل مختلف محبوبیت به سزایی در بین زائرین کربلا دارد . از آنجا که در سرتاسر جهان و ایران تورهای زیارتی زیادی به عشق زیارت امام سوم شیعیان و حضرت ابوالفضل راهی کشور عراق می‌شوند. یکی از محبوب‌ترین راه‌های سفر به کربلای معلی ثبت‌نام در تورهای هوایی کربلا می‌باشد.

در تور هوایی رفت و برگشت به عراق به صورت دوسر هوایی صورت گرفته و از لحاظ راحتی و صرفه جویی در زمان بسیار حائز اهمیت می‌باشد. شرکت زیارتی علم سبز اجرای تور کربلا را بصورت مستقیم و با مدیریت خویش اجرا نموده و تمامی خدمات از قبیل : بلیط رفت و برگشت، رزرو هتل، خدمات غذایی، ترانسفر فرودگاه به هتل و تمامی گشت‌های شهری و بین شهری در کشور عراق را در پکیج‌های خود ارائه می‌نماید.

تورهای اجرایی در تمامی فصول و تمامی مناسبت‌ها اعم از : عید نوروز، عید قربان، عید غدیر، نیمه شعبان،ماه مبارک رمضان، شب‌های قدر، میلاد و شهادت‌ها ، ایام محرم و صفر، عاشورا و تاسوعای حسینی صورت میپذیرد. تنها در مناسبت اربعین اجرای تور بصورت محدود اجرا می‌شود.

شرکت علم سبز برای زائرین گرامی بهترین هتل‌های عراق را رزرو نموده و آماده خدمت‌رسانی به ایشان می‌باشد. جهت آشنایی با هتل‌های علم سبز در کشور عراق و شهرهای نجف و کربلا، تصاویر هتل‌ها و امکانات آن قرار داده شده است.جهت مشاهده تصاویر و جزئیات هتل‌ها لطفا به صفحه هتل‌ها مراجعه نمایید.

بهترین تور هوایی کربلا 

بهترین تور هوایی کربلا 

 شرکت زیارتی علم سبز انواع و اقسام تورهای کربلا را در برنامه ی خود دارد. تورهای هوایی یکی از بهترین و پر طرفدارترین تور های کربلا هستند. رفت و برگشت در تور هوایی کربلا به وسیله ی هواپیما های بسیار با کیفیت انجام می‌شود.

شرکت زیارتی علم سبز با بهترین شرکت های هواپیمایی همکاری دارد و یک پرواز راحت و با کیفیت را در تور هوایی کربلا تجربه خواهید کرد.  تمامی پرواز های تور هوایی کربلا علم سبز از فرودگاه امام خمینی (ره) انجام می‌شود.

اکثر پرواز های این تور ها در فرودگاه های نجف و بغداد فرود می‌آیند. بسیاری از تور های کربلا تنها شامل: زیارت حرم مطهر امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) نمی‌شود. در این سفر می‌توانید به زیارت شهرهای کاظمین، سامرا و نجف نیز بروید.

آیا تور کربلا هوایی برای من مناسب است؟

یکی از سوالات رایجی که در میان مسافرین شرکت زیارتی علم سبز وجود دارد این است که نمی‌‏دانند تور کربلا هوایی برای آن‏ ها‏ مناسب‏ تر‏ است یا تور زمینی کربلا؟ به طور کلی، رزرو تور کربلا هوایی راحتی بیشتری را به دنبال دارد. دیگر نیازی به سفر کردن با اتوبوس نیست و در عرض کمتر از چند ساعت به کربلا خواهید رسید. بنابراین، اگر بودجه کافی برای رزرو تور کربلا هوایی را دارید، توصیه می‌‏کنیم که حتما این تور را برای خود و اعضای خانواده خودتان رزرو کنید.

البته گاهی اوقات رزرو تور هوایی کربلا، به یک ضرورت تبدیل می‏‌شود. به طور مثال، زمانی که قرار است افراد به همراه پدربزرگ‏ ها‏ و مادربزرگ‏ ها‏ و افراد مسن به کربلا سفر کنند، حتما نیاز به رزرو تور کربلا هوایی دارند. چون به‏ هرحال، ممکن است که این افراد قادر به نشستن طولانی مدت و یا بالا و پایین رفتن از پله‏ ها‏ی اتوبوس برای سفر زمینی به کربلا را نداشته باشند.

بنابراین، اگر به شرایط خود نگاه کنید، قطعا بهترین انتخاب را برای رزرو تور کربلا خواهد داشت. در بسیاری از مواقع افراد تر‏جیح می‏‌دهند که اقدام به رزرو تورهوایی کربلا کنند تا مدت زمان سفر خود را با کاهش مدت زمان رفت و آمد کاهش دهند.

تور هوایی سفر به کربلا چند روزه است؟

تور هوایی سفر به کربلا در شرکت زیارتی علم سبز به دو صورت به شما ارائه می‏‌شود. اگر مدت زمان کافی برای سفر به کربلا دارید و از طرفی بحث بودجه و هزینه برای شما مطرح نیست، می‏‌توانید اقدام به رزرو تور هوایی سفر به کربلا 7 شب و 8 روز کنید. با رزرو این تور می‏‌توانید به تمامی‏ شهرهای زیارتی کربلا از جمله کربلا، نجف، سامرا و کاظمین سفر کنید.

اما در صورتی که بودجه و زمان کافی برای سفر به کربلا را ندارید، می‏‌توانید اقدام به رزرو تور هوایی کربلا 4 روزه کنید. در این نوع تور امکان سفر به کربلا و نجف برای شما فراهم می‌‏شود، همچنین قادر به سفر به سامرا و کاظمین نیز خواهید بود.

مزایای تور هوایی کربلا چیست؟

مزایای تور هوایی کربلا چیست؟

شرکت زیارتی علم سبز برگزار کننده تور های کربلا در زمان ها و مناسبت های مختلفی  مانند : تورکربلا هوایی،تورکربلا نوروز می‌باشد که تمامی تور ها کیفیت بسیار بالایی دارند. اما به طور کلی تور های هوایی مزایای زیادی به نسبت تور های زمینی دارند. در مقابل بدیهی است که  قیمت این تور ها نیز بالاتر از تورهای زمینی است. برخی از این مزایا به شرح زیر می‌باشد:

  • زمان کوتاه تر

زمان کوتاه تر:

بدون شک اولین و مهمترین مزیت تور هوایی به نسبت تور زمینی مدت زمان کوتاه تر آن است. هنگامی که به صورت هوایی به سفر کربلا می‌روید مدت زمان کوتاه تری در مسیر خواهید بود. و تنها پس از گذشت 1 الی 2 ساعت به مقصد خواهید رسید در صورتی که در سفر های زمینی می‌بایست حداقل یک روز را در راه باشید.

طول مسیر زیاد در سفر به کربلا باعث خستگی و کاهش انرژی شما در سفر خواهد شد. و پس از رسیدن به مقصد نیز می‌بایست ساعاتی را در هتل صرف استراحت نمایید.

در صورتی که در تور های هوایی خستگی راه به شدت کمتر خواهد بود. و حتی در طی مسیر در هواپیما می‌توانید به راحتی استراحت نمایید و سرحال شوید.

همچنین لازم به ذکر است تور هوایی کربلا به دلیل زمان کوتاه تر مسیر مناسب برای افرادی است که شرایط سفر های طولانی را نداشته باشند. برای مثال: کارمندان و شاغلان که نمی‌توانند مدت زیادی در راه سفر باشند می‌بایست به سراغ تور هوایی کربلا بروند.

  • گذراندن زمان بیشتر در کربلا

گذراندن زمان بیشتر در کربلا:

از آنجایی که مسیر رفت و برگشت در تور هوایی کربلا کوتاه تر از تور های زمینی است؛ مسافران زمان بیشتری را در شهر کربلا و شهر های اطراف به زیارت و گشت و گذار می‌پردازند.

در صورتی که در تور های زمینی حداقل دو روز از زمان تور را در راه خواهید بود. در نتیجه سفر های هوایی از اتلاف وقت جلوگیری می‌نماید و در زمانی کوتاه حداکثر دو ساعت به مقصد خواهید رسید. و زمان زیادی را می‌توانید در شهر کربلا بمانید.

  • امنیت بیشتر سفر

امنیت بیشتر سفر:

از دیگر مزایایی که تور هوایی کربلا دارد امنیت بیشتر در سفر است. اگرچه شرکت زیارتی علم سبز در هر دو مدل تور های زمینی و هوایی خود از وسایل حمل و نقل با کیفیت بالا استفاده می‌نماید اما به طور کلی سفر های هوایی امنیت بیشتری نسبت به سفر های زمینی دارند.

 در صورتی که به سراغ سفر های کوتاه مدت هستید و می‌خواهید در مدت زمان کمتر به زیارت کربلا بروید پیشنهاد ما تور هوایی کربلا است.

همچنین همان گونه که می‌دانید قیمت تورهای هوایی نسبت به تور های زمینی بالاتر می‌باشد و در صورتی که مشکلی از این بابت نداشته باشید می‌توانید تور های هوایی علم سبز را برای زیارت کربلا انتخاب نمایید.

برای خرید تور هوایی کربلا به سایت علم سبز مراجعه کنید. همچنین می‌توانید به صورت حضوری به دفتر شرکت زیارتی  علم سبز مراجعه نمایید و ثبت نام تور های هوایی و زمینی کربلا را انجام دهید. دفتر شرکت زیارتی علم سبز در استان تهران، شهرستان رباط کریم، چهارراه مصلی، مجتمع سعادتمندی ، بالای بانک سپه، طبقه 1، واحد 32 قرار دارد.

قیمت رزرو تور کربلا 1402

شرکت زیارتی علم سبز همواره در تلاش بوده است که بهترین قیمت‏ ها‏ را برای رزرو تور کربلا هوایی هتل 5 ستاره به مردم عزیز ایران ارائه کند. اگرچه قیمت تور هوایی کربلا 1402 نسبت به قیمت تور هوایی کربلا 1402 بیشتر است، اما باز هم می‌‏توان  از شرکت زیارتی علم سبز، بهترین قیمت را برای رزرو تور کربلا 1402 دریافت کرد.

قیمت رزرو تور کربلا 1402 بر اساس مدت زمان آن تعیین می‏‌شود. بدیهی است که هر چقدر مدت زمان سفر به کربلا هوایی بیشتر باشد، قیمت تور کربلا هوایی 1402 نیز افزایش پیدا خواهدکرد. به همین خاطر، اگر به دنبال رزرو تور هوایی کربلا با قیمت مناسب هستید، می‏توانید تور 4 روزه کربلا را انتخاب کنید که قیمت مناسب‏ تر‏ی دارد.

تور هوایی کربلا در ایام محرم

تور هوایی کربلا در ایام محرم

تور هوایی کربلا محرم در روز های تاسوعا و عاشورا برای عزاداری امام حسین (ع) بیش از ایام دیگر سال افزایش می‌یابد. این روزها سیل عظیمی از زائران و محبان اهل بیت برای زیارت و عزاداری به کربلا و دیگر شهرهای زیارتی عراق می‌روند.

تور هوایی کربلا اربعین

تور هوایی کربلا اربعین

در اربعین حسینی عاشقان و محبان امام حسین(ع) خود را برای زیارت پیاده ، آن حضرت آماده می‌‌‌کنند. قطعا رفتن به چنین سفری برای شیفتگان امام حسین (ع)، سفری رؤیایی و ارزشمند است که هر سختی را متحمل می‌شوند ,تا به فیض عظیم زیارت آن حضرت نائل شوند.

تور هوایی کربلا ماه رمضان

تور هوایی کربلا ماه رمضان

در ماه رمضان سفر به کربلا به صورت تورهوایی کربلا , تور زمینی کربلا و تور ویژه شب قدر برگذار می‌گردد.

تور هوایی کربلا عید قربان و عید غدیر خم 

تور هوایی کربلا عید قربان و عید غدیر خم 

در تمام طول سال زائران و دوست داران اهل بیت برای زیارت به کربلا می‌روند اما در ایام مقدس مانند:عید قربان و عید غدیر خم و حتی عید نوروز شهر سراسر پر از زائر می‌شود. در این ایام خاص به‌علت بالا بودن قیمت هتل‌ها قیمت تور هوایی کربلا کمی بیشتر از ایام معمولی سال می‌باشد.

برای سفر به کربلا و ثبت نام در تور چه مدارکی نیاز داریم؟

برای سفر به کربلا و ثبت نام در تور چه مدارکی نیاز داریم؟

هنگام مراجعه برای ثبت نام و رزرو تور های کربلا می‌بایست مدارکی مانند:

گذرنامه (پاسپورت)، اصل شناسنامه، اصل کارت ملی، کپی شناسنامه و کارت ملی و چندین قطعه عکس به همراه داشته باشید.

همچنین علاوه بر گذرنامه دارا بودن ویزا نیز برای سفر به کربلا الزامی است. همانطور که می‌دانید در سفر های آزاد به کربلا می‌بایست خودتان به سفارت عراق در ایران مراجعه نمایید و درخواست ویزای زیارتی سیاحتی را ثبت نمایید،که در تور های زمینی و هوایی کربلا نیازی به مراجعه ی تکی برای دریافت ویزا نمی‌باشد.

شما در صورتی که در تور های زیارتی علم سبز ثبت نام نمایید مسئول تور اقدام به دریافت ویزای شما خواهد کرد. ویزایی که در تور های کربلا صادر می‌شود به صورت گروهی می‌باشد.

این بدین معنا است که هر شخص نمی‌تواند به صورت تکی از مرز خارج شود. در واقع ویزا برا تمامی افراد کاروان به صورت یکجا صادر می‌شود.

 ممکن است این سوال پیش آید که آیا وظیفه ی دریافت پاسپورت نیز به عهده‌ی مسئولین تور است؟ در پاسخ می‌توان گفت خیر؛  قبل از ثبت نام برای تورکربلا زمینی و هوایی  گذرنامه شما باید اعتبار داشته باشد.

در صورتی که گذرنامه نداشته باشید حتما به مراکز پلیس +10 مراجعه نمایید. و پس از تحویل مدارک مورد نیاز درخواست خود را مبنی بر دریافت گذرنامه ثبت نمایید.

مدارک مورد نیاز حین مراجعه به دفاتر پلیس +10 شامل

مدارک مورد نیاز حین مراجعه به دفاتر پلیس +10 شامل:

عکس مخصوص پاسپورت، شناسنامه، کارت ملی، کپی شناسنامه و کارت ملی، کارت پایان خدمت برای آقایان، اجازه محضری همسر برای خانم ها، گواهی فوت در صورت فوت همسر برای خانم ها، مدارک طلاق در صورت طلاق برای خانم ها و اجازه ی پدر برای افراد زیر 18 سال می‌باشد.

پس از اینکه مدارک ذکر شده در بالا را تحویل مراکز پلیس +10 دادید و هزینه های لازم برای دریافت گذرنامه را در بانک ملی واریز کردید می‌بایست منتظر اداره‌ی پست بمانید. اداره‌ی پست از گذشت یک هفته تا 10 روز پاسپورت شما را تحویل خواهد داد.

در صورتی که از قبل گذرنامه‌ی خود را دریافت کرده باشید و زمان اعتبار آن تمام شده باشد نیز می‌بایست مجدد با مراجعه به مراکز پلیس +10 اعتبار گذرنامه‌ی خود را تمدید نمایید.

نکته‌ی مهم بعدی در خصوص تور هوایی کربلا و تمامی تور ها پرداخت عوارض خروج از کشور است. به خاطر داشته باشید حتما قبل از فرا رسیدن زمان حرکت می‌بایست نسبت به پرداخت عوارض خروج از کشور اقدام نمایید.

پرداخت این عوارض از طریق شعب بانک ملی می‌باشد که می‌بایست حدود یک هفته قبل از حرکت به یکی از شعب بانک ملی مراجعه نمایید و عوارض خروج از کشور را پرداخت نمایید. مبلغ این عوارض در طی سال های مختلف تغییر می‌کند.

پس از اینکه مدارک ذکر شده در بالا را تحویل شرکت زیارتی علم سبز دادید این مجموعه اقدام به دریافت ویزا می‌نماید.بعد از آماده شدن ویزا و پرداخت عوارض خروج از کشور آماده ی حرکت به سمت کشور عراق خواهید بود.

موارد مهم حین سفر به همراه تور کربلا چیست؟

موارد مهم حین سفر به همراه تور کربلا چیست؟

علاوه بر اقدامات لازم قبل از سفر کربلا می‌بایست نکاتی را نیز حین سفر به آن توجه کرد. فرقی نمی‌کند تور هوایی کربلا و یا زمینی را برای سفر انتخاب کرده باشید. این نکات به شرح زیر می‌باشند:

  • نکته‌ی مهم در خصوص کاروان هوایی کربلا این است که حتما زودتر از ساعت پرواز در فرودگاه حاضر شوید. توجه داشته باشید که می‌بایست حداقل دو ساعت قبل از ساعت پرواز در فرودگاه حضور داشته باشید.
  • همچنین حداقل یک هفته قبل از پرواز تمامی مدارک خود را آماده نمایید تا در فرودگاه به مشکلی بر نخورید.
  • توجه داشته باشید که بهتر است نام خود را بر روی همه ی وسایل های شخصی مانند: چمدان، کیف و تلفن همراه خود بنویسید. این کار از گم شدن و جا به جا شدن وسایل در طول سفر جلوگیری خواهد کرد.
  • پس از دریافت پاسپورت خود در فرودگاه و یا در مرز زمینی حتما مهر گذرنامه ی خود را چک کنید. بهتر است از مهر شدن گذرنامه ی خود قبل از حرکت اطمینان حاصل نمایید تا از بروز هرگونه مشکلاتی احتمالی جلوگیری کرده باشید.
  • به خاطر داشته باشید همراه داشتن هرگونه مواد مخدر حتی برای مصارف پزشکی در سفر کربلا جرم محسوب می‌شود. و جرایم سنگینی را به دنبال خواهد داشت.
  • در طول سفر مراقب مدارک خود مانند پاسپورت، کارت ملی و شناسنامه‌ی خود باشید. زیرا در صورت مفقودی مدارک مشکلات زیادی در پی خواهید داشت.
  • بهتر است وسایل گرانبها مانند طلا جواهر زیادی به همراه نداشته باشید. و اما در صورت به همراه داشتن بهتر است آن را تحویل امانات هتل دهید تا حین رفت و آمد به حرم مشکلی برایتان پیش نیاید.
  • حتما زمانی که وارد کشور عراق شدید ساعت های خود را ساعت محلی کشور عراق تنظیم نمایید. از آنجایی که تمامی برنامه های سفر و کاروان طبق ساعات محلی کشور عراق است ممکن است در صورت عدم تنظیم ساعت دچار اشتباه شوید.
  • یکی دیگر از موارد مهم به همراه داشتن دارو ها و قرص های ضروری در تور هوایی کربلا و تور زمینی کربلا است. در صورتی که بیماری خاصی دارید حتما در طی سفر مسئولین کاروان را با خبر نمایید. همچنین دارو ها و قرص مصرفی خود در مدت سفر را به همراه خود داشته باشید.
  • حتما شماره‌ی بستگان نزدیک خود را در طول سفر به همراه خود داشته باشید تا در صورت نیاز بتوانید با آن‌ها تماس حاصل نمایید.
  • در کشور عراق هرگز به صورت تکی و بدون هماهنگی با مسئولین تور به صرافی های ناشناس مراجعه نکنید زیرا احتمال دزدیده شدن مال و اموال شما وجود دارد.
  • نکته‌ی دیگر اینکه برای زیارت نیز بهتر است به صورت گروهی مراجعه نمایید تا احتمال هرگونه خطر را کاهش دهید. همچنین هرگز بدون اطلاع به مسئولین تور و یه صورت تکی از محل اسکان خارج نشوید.
  • توجه داشته باشید در طول سفر به کشور عراق هرگونه عکس برداری از مراکز نظامی و دولتی ممنوع می‌باشد. همچنین در مواردی ممکن است در صورت مشاهده ی هرگونه عکس برداری در حرم های مطهر با شما برخورد شود.

نکته‌ی بسیار مهم دیگر در خصوص آب های لوله کشی کشور عراق است. آب های لوله کشی این کشور قابل آشامیدن نیستند و تنها برای شستشو استفاده می‌شوند. بنابراین برای آشامیدن می‌بایست بطری های آب پلمپ شده را تهیه و  استفاده نمایید.با رعایت این موارد سفری ایمن و راحت به همراه شرکت زیارتی علم سبز خواهید داشت.

سوغات کربلا

سوغات تور هوایی کربلا

در کربلا چه سوغاتی وجود دارد؟ آیا می‌دانید در سفر به کربلا چه سوغاتی می‌توانید تهیه کنید؟ سفر زیارتی به کربلا در کنار لذت معنوی و حال و هوای روحانی خود، با خرید سوغاتی تکمیل می‌شود. تهیه سوغات و هدایای مختلف برای عزیزان یک رسم مهم برای ایرانی ها است.

همه‌ی ایرانی ها از سوغات تورهوایی کربلا پدربزرگ یا مادربزرگ خود خاطرات زیادی دارند. طبق رسم و رسوم حاکم در ایران، اغلب اقوام در سفرهای زیارتی و سیاحتی خود، حتما سوغات مخصوص آن شهر را به عنوان یادگاری و هدیه برای عزیزان خود تهیه می‌کنند.

شهر کربلا سوغاتی های زیادی دارد. پیش از سفر به کربلا بهتر است حتما سوغاتی های مخصوص این شهر را بشناسید. بدین ترتیب زمان زیادی را برای انتخاب سوغاتی صرف نخواهید کرد.مهم ترین سوغات در تور هوایی کربلا، هدیه های مذهبی هستند. یعنی تمام تجهیزات مربوط به نماز و عبادت را می‌توانید به عنوان سوغات از شهر کربلا تهیه کنید.

تسبیح، مهر و سجاده همیشه سوغاتی اصلی شهرهای زیارتی هستند. مهر کربلا که از تربت پاک این شهر مقدس تهیه می‌شود، متبرک ترین سوغاتی است. نماز خواندن با مهر و سجاده‌ی کربلا، ثواب بسیار زیادی برای مسلمانان دارد.

 تهیه انگشتر نقره یا چادر نماز هم می‌تواند به عنوان بهترین سوغاتی کربلا حساب شود. به بیان دیگر طبق سلیقه و نیاز عزیزان خود، می‌توانید سوغاتی های جذابی در تور کربلا برای آن ها خریداری کنید.

رزرو تور کربلا هوایی هتل 5 ستاره

رزرو تور کربلا هوایی هتل 5 ستاره

یکی از دغدغه‏ ها‏ی اصلی ایرانیان برای سفر به کربلا، رزرو تور با خدمات عالی است. اگرچه در سال‌‏ها‏ی اخیر خدمات ارائه شده در مراکز اقامتی کربلا بهبود پیدا کرده است. اما باز هم هنوز برخی از هتل ‏ها‏ و مراکز اقامتی غذاهای بی کیفیتی را به مردم ارائه می‏‌کنند و یا نظافت خوبی ندارند. این موضوع می‏‌تواند باعث ایجاد احساس بد در مسافرین شود و سفر آن‏ ها‏ را با مشکلات زیادی مواجه کند. چرا که خوردن غذای بی کیفیت در سفر می‌‏تواند باعث مسمومیت مسافرین شود و مشکلاتی را از قبیل مراجعه به مراکز درمانی و… را به دنبال داشته باشد.

تور کربلا هوایی هتل پنج ستاره به شما این امکان را می‏‌دهد تا در هتل‏ ها‏ی باکیفیت و با غذای مرغوب سکونت داشته باشید. تور کربلا هوایی هتل 5 ستاره، جزء تورهای لوکس شرکت زیارتی علم سبز است که می‏‌تواند گزینه خوبی برای افرادی که به دنبال دریافت بهترین خدمات هستند، باشد.

هتل‏ های در نظر گرفته شده برای تورهای کربلا هوایی هتل پنج ستاره، دارای بهترین خدمات هستند و از نظر مسافت نیز بسیار نزدیک به حرم می‏‌باشند. این تورها می‏‌توانند باعث ایجاد یک سفر راحت و بدون دغدغه برای افرادی که به دنبال خدمات خوب و راحتی هستند، را به ارمغان آورند. پس اگر شما هم به راحتی و کیفیت خدمات ارائه شده در تور اهمیت می‏‌دهید، می‏توانید اقدام به رزرو تور هوایی کربلا هتل 5 ستاره کنید.

در تور هوایی کربلا می‌توانید اقامتگاه های مختلفی را برای سکونت انتخاب کنید. محل اقامت در تورهای زیارتی کربلا، توسط شرکت های زیارتی هماهنگ می‌شود.

با توجه به میزان بودجه و شرایط کاروان ها اقامتگاه های مختلف برای استراحت زائران انتخاب می‌شوند. اگر به دنبال تور کربلا هوایی با هتل 5 ستاره هستید، می‌توانید از خدمات شرکت زیارتی علم سبز استفاده کنید. ترانسفر فرودگاه، هتل درجه یک، غذای ایرانی و وجود راهنما از مهم ترین مزیت های تور هوایی کربلا شرکت علم سبز است.

هتل های 5 ستاره کربلا و نجف، اقامتگاه شما در سفر به کربلا هستند. البته به شرطی که با یک شرکت زیارتی معتبر به این شهر سفر کنید.

واحد پول عراق

واحد پول عراق

آیا تابحال فکر کرده اید که در تور هوایی کربلا از چه واحد پولی استفاده می‌شود؟ یا اینکه برای خرید سوغاتی از چه پولی باید استفاده کرد؟

در تور هوایی کربلا هزینه اقامت و ترانسفر شهری را پیش از شروع سفر پرداخت می‌کنید. اما برای خرید لوازم شخصی یا سوغاتی، باید پول شما طبق واحد پولی کشور عراق باشد.

تمام کشورها برای خرید و فروش محصولات و خدمات، از یک واحد پولی معین استفاده می‌کنند. کشور عراق هم مانند تمام کشورهای دیگر، واحد پول مشخص دارد. تمام کسانی که به شهر کربلای معلی مشرف می‌شوند، باید با واحد پول عراق محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنند.

واحد پول عراق، دینار است. یعنی برای خرید هر نوع محصول در کربلا نیاز به دینار خواهید داشت. پس بهتر است پیش از سفر کربلا، ارز کافی را تهیه کنید.

برای ثبت نام در تور هوایی کربلا با همکاران ما تماس بگیرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

26 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پرند دیجیتال

هتل هاتون خوب و نزدیکه خدمات غذاییهم قابل قبول هست.ممنون
فقط هوا خیلی سرد هست در زمستان در عراق .خیلی ها اینو نمیدونند بهشون بگید حتما لباس بردارند.

نجیلا رحیمی

هوای ایران و عراق زیاد فرقی با هم نمی کنه.در فصل های سرد حتما لباس گرم بردارید.

زهرا

بنظرم تور هوایی کربلا یه گزینه عالی برای اینکه با خیال راحت و با آرامش سفر کنیم چون هم کمتر خسته میشه آدم و هم زودتر به مقصد میرسه. خیلی خوبه که علم سبز این تور رو گذاشته.

Asgari

آیا برای سفر زیارتی به عراق با هواپیما ‌( تور هوایی کربلا) نیاز به اخذ ویزا در ایران هست؟

شيما

تور كربلا هوايي از تهران را اجرا ميكنيد و يا از شهر هاي ديگر نيز برنامه سفر به كربلا داريد؟

Asgari

سلام وقتتون بخیر
پرواز تور هوایی کربلا به کدام فرودگاه عراق می‌روند؟

نجیلا رحیمی

قیمت تورهای علم سبز مخصوصا تورهای هوایی با توجه به خدماتی که ارائه میدید خیلی مناسب تر هست نسبت به جاهای دیگه.
چرا قیمت ها اینقدر متفاوت هست؟

مهدی محمدی

سلام.تورهای اقساطی هم برای کربلا دارید؟ اگر دارید شرایط به چه شکل هست.

فاطمه حسینی

چرا قیمت تور هوایی کربلا اینقدر بالاست مگه ما دل نداریم بریم کربلا زیارت اربابمون امام حسین ع.چرا تورهای ترکیه استانبول ارزون تر از تور کربلا هست؟

عباس تبار

سلام و وقت بخیر
می خواستم پیشنهاد بدهم در صورت امکان، مدت زمان سفر هوایی کوتاهتر شود تا افراد شاغل راحتر بتوانند به زیارت حضرت اباعبدالله بروند، و همچنین هزینه سفر کمتر شود. با تشکر

نرگس

سلام
تمام تور های هوایی کربلا که تاریخ گداشتید انجام میشود ؟

مدیر سایت

سلام و احترام
بله تقریبا هر روز اعزام تور هوایی کربلا داریم ( احتمال تغییر تاریخ پرواز به مدت 1 روز وجود دارد که در این صورت به زائرین گرامی اطلاع رسانی خواهد شد)

حامد

از شرکت علم سبز بابت پاسخگویی و احترام از صمیم قلب سپاسگزارم
این شرکت به همه معرفی کردم و میکنم بسیار عالی از خدمات شما

مدیر سایت

سلام و درود
سپاس از لطف شما ??

shahnaz alipor

سلام از تبریز هم دارید یا باید تهران بیاییم برای حرکت؟؟؟

مدیر سایت

سلام و درود
ثبت نام از تمامی شهرها داریم، برای حرکت باید تشریف بیارید تهران

کرمی

سلام
ما مسافر علم سبز در سفر عید فطر بودیم و خدمات خوبی ارابه داد.