امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -

مجری مستقیم تور کربلا

امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -

مجری مستقیم تور کربلا

تور زمینی کربلا ارزان قیمت| تور کربلا و نجف زمینی

تور مورد نظر خود را انتخاب کنید :

نکات مهم جهت ثبت نام تور کربلا

کنترل گذرنامه و ممانعت خروج از کشور و عوارض ورود به عراق به عهده زائر گرامی می‌باشد.

حضور مسافرین ۳ ساعت قبل از حرکت در فرودگاه امام خمینی( ره)، ترمینال سلام الزامی می‌باشد .

هرگونه ممنوع الخروجی به عهده زائر می باشد و به دلیل چارتر بودن تور کل هزینه سوخت می‌شود.

مسیرحرکت تورهای زمینی به شکل زیر می‌باشد و زائرین عزیز می‌توانند درمسیر هم با هماهنگی سوار اتوبوس شوند.
تهران ، میدان آزادی ، اتوبان تهران ساوه ، اتوبان همدان ، کرمانشاه ، ایلام ، مرز مهران

در صورت جا ماندن از پرواز به دلیل چارتر بودن تور کل هزینه سوخت می‌شود.

برای رزرو قطعی لطفا در ایتا به شماره 09190893907  پیام دهید.

برای مشاهده تصاویر هتل‌های علم سبز اینجا کلیک کنید :
نکات مهم جهت ثبت نام تور هوایی و زمینی کربلا و نجف :

بهترین تور زمینی سفر به کربلا

بهترین-تور-زمینی-در-کربلا

مهم ترین دلیل محبوبیت تور زمینی کربلا ارزان قیمت بودن آن است. تور های زمینی معمولا هزینه‌ی پایین تری نسبت به تور هوایی کربلا دارند.تمامی مسلمانان آرزوی زیارت کربلا را در دل دارند.

بسیاری فکر می‌کنند می‌توانند به صورت خانوادگی و در قالب سفر آزاد به کربلا سفر کنند. در صورتی که نه تنها هزینه های بیشتری را متحمل خواهید شد، بلکه سختی ها و مشکلات زیادی نیز خواهید داشت.

نکته‌ی مهم دیگر در خصوص سفر به کربلا انتخاب مناسب تور کربلا است. شرکت زیارتی علم سبز یکی از شرکت های معتبر در زمینه‌ی کاروان کربلا هوایی و کاروان کربلا زمینی است. این شرکت بهترین کاروان کربلا را با مناسب ترین هزینه برگزار می‌نماید.

همه چیز در مورد تور زمینی کربلا

تورهای زمینی کربلا راحتی تور های هوایی را ندارد، اما قیمت آن مناسب تر از تور هوایی است. آن دسته از مسلمانانی که توانایی پرداخت وجه بالای تور های هوایی را نداشته باشند می‌توانند با پرداخت هزینه‌ی کمتر به زیارت کربلا مشرف شوند.

همچنین لازم به ذکر است مدت زمان سفر در تور زمینی کربلا نسبت به تور های هوایی بیشتر است.  در تور زمینی دو روز به مدت زمان اقامت اضافه خواهد شد که برای رفت و آمد می‌باشد. در صورتی که مشکلی از بابت طولانی شدن مسافت نداشته باشید می‌توانید تور های زمینی کربلا را انتخاب نمایید.

شرکت زیارتی علم سبز تور های زمینی زیادی را در تمامی ایام سال برگزار می‌نماید. همچنین وسیله‌ی حمل و نقل زائرین در تور ها بسیار با کیفیت و ایمن هستند.

شرکت زیارتی علم سبز از اتوبوس های vip برا تور های خود استفاده می‌کند. همچنین لازم به ذکر است اتوبوس های vip تا مرز مهران نیز وجود دارند که مسافران را از تهران تا مرز مهران می‌برند.

سپس با اتوبوس های ویژه و با کیفیت به سمت کشور عراق حرکت خواهید کرد. نکته‌ی دیگر در خصوص تور کربلا زمینی امکان زیارت شهر های اطراف کربلا است. شما در طول سفر به کربلا می‌توانید به زیارت شهر های نجف، سامرا و کاظمین بروید.

برای انتخاب تور مناسب کربلا به چه نکاتی می بایست توجه کنیم؟

اگر همراه تور هوایی کربلا به سفر کربلا بروید دیگر نگرانی از بابت کمبود هتل و محل اسکان نخواهید داشت، زیرا مسئولین تور هتل های با کیفیت را برای اسکان تمامی مسافران رزرو نموده‌اند. از بابت مواردی مانند: خرد و خوراک نیز هیچ گونه دغدغه ای نخواهید داشت.

می‌توانید با خیالی راحت تنها به گشت و گذار و زیارت در حرم امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) بپردازید.از مهم ترین ویژگی های سفر به همراه تور کربلا زمینی داشتن امنیت بیشتر در سفر است.

در صورتی که تسلط کافی به زبان عربی نداشته باشید نیز بهتر است به همراه تورهای هوایی و تور زمینی کربلا به کشور عراق سفر کنید. اولین قدم در سفر به شهر زیارتی کربلا انتخاب تور مناسب است.

انتخاب یک تور مناسب برای سفر به کربلا کار دشواری شده است. برای انتخاب یک تور مسافرتی مناسب می‌بایست به نکاتی توجه کنید که این نکات به شرح زیر می‌باشد:

بررسی اعتبار شرکت زیارتی مجری تور کربلا

بررسی اعتبار شرکت زیارتی:

  قبل از هر چیزی می‌بایست شرکت زیارتی را اعتبار سنجی نمایید. و بررسی کنید که آیا شرکت زیارتی مجوز های لازم را دارا است یا خیر؟ شرکت زیارتی علم سبز یکی از شرکت هایی است که تمامی مجوز های لازم را دارا می‌باشد و با خیال راحت می‌توانید تور زمینی کربلا و یا تور هوایی شرکت علم سبز را برای سفر به کربلا انتخاب نمایید.

سابقه ی شرکت زیارتی مجری تور کربلا زمینی

سابقه-ی-شرکت-زیارتی

سوابق شرکت یکی دیگر از موارد مهم در ارتباط با انتخاب تور کربلا تهران است. برای این کار می‌توانید سوابق و شهرت شرکت را از طریق سایت شرکت و یا افرادی که در گذشته در تور ها شرکت کرده اند بررسی نمایید.

شرکت زیارتی علم سبز یکی از مجرب ترین مجموعه ها در زمینه‌ی انواع تور های هوایی و تور زمینی کربلا است. این شرکت در فواصل زمانی مشخص انواع تور های زیارتی را با بالاترین کیفیت برگزار می‌نماید.

کسب اطلاعات لازم در خصوص برنامه های تور

کسب-اطلاعات-لازم-در-خصوص-برنامه-های-تور (1)

پس از اینکه اعتبار و تجربه شرکت را بررسی نمودید به سراغ برنامه های تور شرکت بروید. انواع و اقسام تور ها را بررسی نمایید و مدت زمان و برنامه ی تور را بررسی نمایید. در صورتی که برنامه هایتان با برنامه های تور همخوانی داشت می‌توانید تور کربلا زمینی را انتخاب نمایید.

بررسی نوع وسیله ی نقلیه در تور کربلا

بررسی نوع وسیله ی نقلیه در تور:

نکته‌ی مهم دیگر در خصوص تور ها نوع وسیله‌ی نقلیه است. شرکت زیارتی علم سبز برنامه‌ی کاملی از تور زمینی کربلا، تور هوایی کربلا و تور های یه سر زمینی و یک سر هوایی دارد. بنابراین می‌تواند هر کدام از تور های زمینی، هوایی و یک سر هوایی یک سر زمینی را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که تور های هوایی کربلا گران ترین تور و تور زمینی کربلا ارزان ترین تور هستند. همچنین هر دو مدل تور های زمینی و هوایی در شرکت زیارتی علم سبز از بهترین و با کیفیت ترین کیفیت برخوردارند.

اطلاع از بیمه ی سفر به کربلا

اطلاع-از-بیمه-ی-سفر

مسئله‌ی دیگری که در تمامی تور ها بسیار مهم است بیمه‌ی سفر است. به همین علت حتما قبل از ثبت نام در تور ها می‌بایست درباره‌ی دارا بودن بیمه‌ی سفر پرس و جو نمایید. شرکت زیارتی علم سبز یکی از شرکت هایی است که دارای بیمه سفر در تمامی تور های زمینی و هوایی می‌باشد.

بررسی مبلغ شرکت در تور کربلا

بررسی-مبلغ-شرکت-در-تور

مسائل مالی نیز یک مسئله‌ی مهم در هر زمینه ای است. هزینه‌ی شرکت در تور زمینی کربلا و تور هوایی کربلا نیز اهمیت بسیار زیادی برای شرکت کنندگان دارد. هزینه‌های تور می‌بایست طبق تعرفه باشند و مبلغی بالاتر و پایین تر از تعرفه نباشد. شرکت زیارتی علم سبز دارای نرخی استاندارد برای تور های زیارتی می‌باشد، و خدمات فوق العاده ای در ازای دریافت هزینه‌ی معقول ارائه می‌دهد. در ضمن مبلغ پرداختی در تور شامل تمامی هزینه ها می‌شود و هیچ گونه وجه اضافی حین سفر از شما دریافت نخواهند کرد، البته این مبلغ جدا از مبلغ عوارض خروج از کشور می‌باشد و عوارض خروج از کشور را می‌بایست قبل از سفر پرداخت نمایید.

امکانات و خدمات سفر زمینی به کربلا

خدماتی که مسئولین تور در حین سفر ارائه می‌دهند؛ مانند: کیفیت وسایل نقلیه، محل اسکان و هتل، خورد و خوراک و… بسیار مهم است. به همین علت قبل از سفر حتما در ارتباط با این مسائل سوال کنید. شرکت زیارتی علم سبز خدمات فوق العاده ارائه می‌نماید و از بهترین هتل ها و بهترین وسایل نقلیه استفاده می‌نماید. در تور زمینی کربلا شرکت علم سبز از اتوبوس های vip و در تور های هوایی از بهترین هواپیما ها استفاده می‌شود.

تمامی مواردی که در بالا گفته شد از موارد مهم است. همانطور که گفته شد شرکت زیارتی علم سبز تمامی ویژگی های گفته شده در بالا را دارا می‌باشد. و می‌توانید با خیالی آسوده در تور کربلا زمینی شرکت نمایید.

برای ثبت نام در تور زمینی کربلا با ما همراه باشید. امکان ثبت نام به صورت حضوری نیز وجود دارد. دفتر شرکت زیارتی علم سبز در رباط کریم، چهارراه مصلی، مجتمع سعادتمندی ، طبقه 1، واحد 32 قرار دارد.

مراحل لازم برای ثبت نام در تور کربلا زمینی

مراحل-لازم-برای-ثبت-نام-در-تور-کربلا

مهم‌ترین اقدام قبل از هرچیزی اقدام به دریافت گذرنامه است. دریافت گذرنامه حدود یک هفته الی ده روز زمان نیاز دارد که می‌بایست قبل از ثبت نام در تور اقدام به دریافت گذرنامه نمایید.

برای دریافت پاسپورت می‌بایست به مراکز پلیس +10 در نزدیکی خود مراجعه کنید و درخواست خود را مبنی بر دریافت گذرنامه ثبت نمایید.

مدارک لازم جهت مراجعه به مراکز پلیس +10 

مدارکی که هنگام مراجعه به مراکز پلیس +10 می بایست به همراه داشته باشید شامل:

مدارکی که هنگام مراجعه به مراکز پلیس +10 می‌بایست به همراه داشته باشید: اصل کارت ملی، اصل شناسنامه و کپی از آن‌ها و عکس مخصوص پاسپورت می‌باشد.عکس مخصوص پاسپورت عکسی است که سایز آن 6*4 است. و با حجاب کامل بدون هیچگونه آرایشی برای خانم ها باشد.

در قوانین دریافت پاسپورت آمده است که اجازه‌ی محضری شوهر برای خانم های متاهل الزامی است. در صورتی که شوهر فوت شده باشد نیز می‌بایست گواهی فوت ارائه شود. و در صورت طلاق نیز خانم ها باید مدارک را تحویل دهند تا پاسپورت برای آن‌ها صادر شود.

آقایان بالای 18 سال نیز باید کارت پایان خدمت را برای دریافت پاسپورت ارائه دهند، هنگامی که مدارک گفته شده را تحویل دادید می‌بایست مبلغ مصوب برای صدور گذرنامه را نیز پرداخت نمایید.

پس از گذشت حدود یک هفته پاسپورت شما توسط پست ارسال خواهد شد.بعد ازاین که پاسپورتتان را دریافت کردید می‌توانید اقدام به ثبت نام در تور زمینی کربلا و تور هوایی کربلا نمایید.

مدارک لازم جهت ثبت نام تور های زیارتی کربلا شرکت علم سبز 

مدارک-لازم-برای-مراجعه-به-شرکت-زیارتی-علم-سبز-جهت-ثبت-نام-شامل (1)

مدارک لازم برای مراجعه به شرکت زیارتی علم سبز جهت ثبت نام شامل: چندین قطعه عکس، اصل و کپی شناسنامه، اصل و کپی کارت ملی و پاسپورت می‌باشد. مدارک ذکر شده را ارائه دهید و در تور دلخواه خود ثبت نام نمایید.دریافت ویزا نیز یکی از مهمترین اقدامات قبل از سفر به کشور عراق است. اگر بخواهید به صورت سفر آزاد به زیارت کربلا بروید می‌بایست با مراجعه به سفارت عراق در ایران درخواست ویزا نمایید.

در صورتی که در سفر های گروهی و در قالب کاروان نیازی به مراجعه به سفارت برای دریافت ویزا نیست. هنگامی که شما مدارک و گذرنامه‌ی خود را به مسئولین تور تحویل دهید و در تور ثبت نام نمایید مسئولین تور اقدام به دریافت ویزا خواهند کرد.

ویزای صادر شده برای کل کاروان خواهد بود و افراد نمی‌توانند به صورت تکی از مرز خارج شوند. شرکت زیارتی علم سبز نیز وظیفه‌ی دریافت ویزا برای تمامی افراد کاروان را به عهده خواهد داشت.

مسئله‌ی مهم دیگر پرداخت عوارض است. طبق قوانین موجود در کشور شما می‌بایست قبل از خروج از کشور مبلغی را تحت عنوان عوارض خروج از کشور پرداخت نمایید. و در صورت عدم پرداخت این عوارض به هیچ عنوان نمی‌توانید از مرز های زمینی و هوایی کشور خارج شوید.

مبلغ این عوارض هر ساله در حال تغییر است. همچنین لازم به ذکر است این مبلغ برای کودکان 2 تا 12 ساله 10 درصد کاهش می‌یابد.پس از اینکه در تور زمینی کربلا و یا تور هوایی کربلا ثبت نام کردید می‌بایست عوارض خروج از کشور را نیز پرداخت کنید.

پس از اینکه دفتر زیارتی علم سبز ویزای افراد کاروان را دریافت نمود، می‌توانید در تاریخ های تعیین شده به سمت کشور عراق حرکت نمایید. در ضمن، در طول سفر مراقب اسناد و مدارک و وسایل شخصی خود باشید.

خدمات ویژه تور زمینی کربلا

خدمات ویژه تور زمینی کربلا

تور زمینی کربلا با تمام هزینه هایش می‌تواند تبدیل به آرامش بخش ترین سفر شود. مکان های زیارتی و سیاحتی زیادی در سطح ایران و کشورهای اطراف وجود دارند. اما در بین تمام این نقاط گردشگری، سفر به کربلا بهترین گزینه است.

مسلمانان و حتی غیر مسلمان ها در روزهای مختلف سال و به ویژه ایام اربعین از خدمات تور زمینی کربلا استفاده می‌کنند. مهم ترین خدمات در تور کربلا زمینی عبارتند از:

زیارت کربلا و نجف

زیارت کربلا و نجف

در تور کربلا هوایی و زمینی، به کربلا و نجف سفر می‌کنید. زیارتگاه ها و مکان های متبرکه این دو شهر جزو مهم ترین مقاصد در تور کربلا هستند. با وجود تورهای زیارتی، راحت تر می‌توانید به حرم امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام علی(ع) مشرف شوید. زیرا دردسرهایی مثل: پیدا کردن مسیر، اقامتگاه و تهیه تغذیه مناسب را نخواهید داشت.

بیمه مسافرتی سفر زیارتی کربلا

بیمه مسافرتی

وجود بیمه مسافرتی باعث می‌شود در صورت بروز هر گونه بیماری یا حادثه، زائران در امان باشند. یعنی هزینه به عهده شرکت بیمه گذار خواهد بود.

ترانسفر شهری در کربلای معلی

ترانسفر-شهری

برای گشت و گذار در شهر کربلا، نجف، سامرا و کاظمین(در صورت وجود امنیت) نیازی به پرداخت هزینه نخواهد بود. یعنی هزینه ترانسفر به عهده‌ی شرکت مجری تور زمینی کربلا است. حتی ترانسفر از ترمینال هم بدون هزینه انجام می‌گیرد.

بلیط رفت و برگشت کربلا

بلیط رفت و برگشت

هزینه خرید بلیط رفت و برگشت در هنگام ثبت نام تور زمینی کربلا از شما دریافت می‌شود. یعنی یکی از مهم ترین خدمات این تورهای زیارتی، تهیه بلیط رفت و برگشت است. بدین ترتیب شما دغدغه‌ی خرید بلیط در زمان های مختلف را نخواهید داشت.

هزینه تور زمینی کربلا امسال چقدر است؟

هزینه تور زمینی کربلا امسال چقدر است؟

هزینه ثبت نام در تور زمینی کربلا می‌تواند در ایام مختلف سال متفاوت باشد. در حقیقت تاریخ و زمان سفر می‌تواند در قیمت تور کربلا اثرگذار باشد. هزینه شرکت در کاروان کربلا با توجه به نرخ ارز، شرایط اقتصادی، کیفیت هتل، غذاها و امکانات سفر تعیین می‌گردد.

قیمت تورهای کربلا با توجه به شرایط و امکانات موجود در آن ها تعیین می‌شود. هر چه کیفیت خدمات رسانی و امکانات تور کربلا بالاتر باشد، هزینه شرکت در آن هم بیشتر خواهد شد. پس بهتر است تور کربلا را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید تا در پرداخت هزینه آن با مشکل مواجه نشوید.

شرکت علم سبز جهت رفاه مشتریان و زائران گرامی پرداخت اقساطی را نیز فراهم آورده است تا کسانی که قادر به پرداخت هزینه سفر به کربلا را بصورت نقد نیستند بتوانند با این امتیاز ویژه به زیارت کربلا و نجف بپردازند. شرایط کامل پرداخت اقساطی در مقاله تور کربلا اقساطی توضیح داده شده است. لطفا برای کسب اطلاعات مربوط به تور کربلا اقساطی مراجعه نمایید.

توصیه های علم سبز برای رزرو تور کربلا زمینی

توصیه های علم سبز برای رزرو تور کربلا زمینی

شرکت علم سبز توصیه می‌کند پیش از رزرو هر کدام از تورهای زیارتی تمام شرایط و خدمات آن را مورد بررسی قرار دهید، راهنمایی گرفتن از کارشناسان این شرکت می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین مدل از تور کربلا را انتخاب نمایید.

برنامه تور زمینی کربلا به چه صورت می‌باشد؟

برنامه تور زمینی کربلا به چه صورت می باشد؟

برنامه تور زمینی کربلا از لحظه‌ی ثبت نام تا حرکت توسط شرکت های زیارتی مجری انجام می‌شود. همچنین برنامه ریزی سفر، تعداد مقصدهای دیدنی، زمان بندی حضور در حرم ­های متبرکه و حتی نوع تغذیه توسط شرکت زیارتی و با توجه به شرایط زائران تعیین می‌گردد.

تور زمینی کربلا مناسب چه افرادی است؟

تور زمینی کربلا یکی از روش ‏های سفر به کربلا از طریق کشور ایران است. خوشبختانه، سفر به کربلا به صورت زمینی، می‌‏تواند از جنبه‏ های مختلفی برای شما مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. اگر قیمت تور کربلا برای شما حائز اهمیت است، می‌‏توانید اقدام به رزرو تور زمینی کربلا 1401 کنید. چرا که قیمت رزرو هواپیما برای تور کربلا هوایی بسیار بالاست و با حذف این هزینه، هزینه زمینی کربلا بسیار پایین ‏تر می‌‏آید.

تور کربلا زمینی حس و حال معنوی خاصی دارد. شما مدت زیادی را با هم کاروانیان خودتان صحبت و معاشرت می‏‌کنید. حضور در اتوبوسی که قرار است به کربلا و نجف سفر کند، احساس خوبی به شما و اطرافیانتان را می‌‏دهد. با این حال تور زمینی کربلا یک سری معایبی نیز دارد و این معایب باعث شده‌‏اند تا این تور مناسب همه افراد نباشد. اگر زمان کافی برای سفر به کربلا ندارید و یا با مشکل جسمانی خاصی مواجه هستند، توصیه می‏‌کنیم که اقدام به رزرو تور کربلا زمینی نکنید.

تور زمینی کربلا برای افرادی که به دنبال تجربه حضور در زیارت عاشورا و دیدن جاذبه های زیبای تاریخی و مذهبی در مسیر تور هستند، مناسب است. این تور علاوه بر زیارت کربلا، شامل بازدید از شهرهای مذهبی کربلا و… نیز می شود. به همین دلیل، این تور برای افرادی که علاقه مند به مسافرت در مکان های مذهبی هستند و می خواهند با فرهنگ و تمدن اسلامی بیشتر آشنا شوند، مناسب است.

همچنین، تور زمینی کربلا برای افرادی که به دلیل اعتقادات دینی و مذهبی، نمی‌توانند با هواپیما سفر کنند، یا به دنبال یک تجربه سفری متفاوت با هوایی هستند، مناسب است. در نهایت می‌توان گفت که تور زمینی کربلا برای افرادی که به دنبال تجربه یک سفر مذهبی و فرهنگی و همچنین نوآوری در سفر خود هستند، مناسب است.

تور سفر زمینی کربلا چند روزه است؟

تور سفر زمینی کربلا چند روزه است؟ این سوالی است که برای بسیاری از زائرین پیش می‏‌آید. به طور کلی، علم سبز مجری مستقیم تور کربلا زمینی به شما این امکان را می‌‏دهد تا اقدام به رزرو تور سفر زمینی کربلا به صورت 6 شب و 7 روزه کنید. این مدت زمان، مدت زمان حضور شما در کشور عراق است. بدیهی است که بسته به نوع مبدا شما، یک مدت زمان دیگری نیز برای رفت و آمد به کربلا اختصاص داده می‏‌شود.

با احتساب مدت زمان رفت و آمد به عراق به صورت زمینی، مدت زمان سفر زمینی کربلا حدودا 8 الی 9 روز می‌‏شود. در این مدت زمان امکان سفر به کربلا، نجف، کاظمین و سامرا وجود دارد. بنابراین، می‌‏توانید در یک بازه زمانی مشخص، به همه شهرهای زیارتی عراق سفر کنید.

قیمت تور زمینی کربلا 1403

قیمت تور زمینی کربلا 1403 بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌‏شود و بدیهی است که بازه زمانی سفر به کربلا بر روی هزینه تور نیز تاثیرگذار است. به طور کلی، قیمت تور کربلا زمینی 1403 مناسبتر از قیمت تور کربلا هوایی است. به همین خاطر، بسیاری از افرادی که به دنبال رزرو تور کربلا ارزان هستند، علاقه‏‌مند به سفرهای زمینی می‌‏باشند. اما قیمت تور زمینی کربلا 1403 در بازه‏ های زمانی خاص و مناسبتی، مانند شهادت حضرت زهرا (ع) و … گران‏ تر می‌‏شود.

از آنجاییکه اکثر افراد در طول سال مشغول به کار هستند و تنها در ایام تعطیلات نوروز قادر به سفر می‌باشند، تورهای زیارتی همیشه آماده به ارائه خدمات از قبیل خرید بلیط ، رزرو هتل و خدمان ترانسفر و اسکان در کشور عراق را تعبیه می‌باشند. تا زائران و مسافران این سفر معنوی بتوانند با آرامش خیال بیشتری به این سفر معنوی پرداخته و دغدغه و نگرانی از بابت اقامت و خوراک خود در کشور عراق نداشته باشند. تور کربلا ویژه نوروز 1403 همواره یکی از پرطرفدارتربن تورها بوده و شرکت‌های زیارتی همرا همیشگی این زائران محترم می‌باشد.

جهت اطلاع دقیق از قیمت و خدمات تور به مقاله قیمت تور کربلا نوروز 1403 مراجعه نمایید.

برنامه‌ها و تاریخ های سفر به کربلا بصورت زمینی روزانه در سایت علم سبز آپدیت خواهد شد، برای آن که بتوانید تور زمینی را در تاریخ مورد نظر خود رزرو کنید، بهتر است از طریق شماره تلفن شرکت علم سبز 02156433804  یا 02156432585 (مدیریت شرکت زیارتی علم سبز) اقدام نمایید.

خرید بلیط تور زمینی کربلا؛ کم هزینه

خرید بلیط تور زمینی کربلا؛ کم هزینه

برای اینکه بتوانید تور زمینی کربلا را به صورت یک تور مقرون به صرفه و ارزان اقدام کنید، روش‌ها و انتخاب‌های متعددی وجود دارد، فقط کافی است کمی صبر کنید.

مسافرت به کربلا از راه‌های مختلفی از جمله قطار، هواپیما، خودروی شخصی و اتوبوس امکان‌پذیر می‌باشد. یکی از پرطرفدارترین راه‌ها رفتن به سراغ  تور زمینی کربلا است. در این تور به دلیل اینکه هزینه‌ها کمتر میباشد طرفداران زیادی دارد.  البته برای تور زمینی اگر می‌خواهید با کمترین هزینه اقدام کنید بهتر است در فصولی که هوا به طور معمول گرمتر یا سردتر است،  اقدام نمایید؛ یا در زمان‌‌هایی که مسافران و زائران کمتری به کربلا سفر می‌کنند بهترین زمان برای خرید تور زمینی کربلا است. در این زمان ها است که می‌توانید به راحتی یک تور کربلا زمینی عالی  را با تمام امکانات و قیمت بسیار مناسبی تهیه کنید.

تور کربلا زمینی چه تفاوتی با تور کربلا هوایی دارد؟

تور کربلا زمینی چه تفاوتی با تور کربلا هوایی دارد؟

به طور کلی اگر بخواهیم تورهای کربلا را از نظر وسایل نقلیه دسته بندی کنیم، می‌توان آن را به دو دسته‌‌ی کلی تقسیم کرد‌. تور کربلا زمینی و تور کربلا هوایی دو مورد از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین انواع تورهای کربلا محسوب می‌شوند. سوال اصلی این است که تور کربلا زمینی چه تفاوتی با تور کربلا هوایی دارد؟

  • تور کربلا زمینی:

    تور کربلا زمینی یکی از انواع تورهایی است که با وسایل نقلیه زمینی از جمله قطار و اتوبوس صورت می‌پذیرد. در این تورها قیمت و هزینه‌ای که برای سفر کربلا پرداخت می‌کنید بسیار کمتر از تور هوایی می‌باشد.

  • تور هوایی کربلا :

    تور هوایی کربلا یکی دیگر از تور های موجود برای سفر به کربلا است. تفاوت تور هوایی با تور زمینی کربلا، در مدت زمان رسیدن به کربلا است. در تور هوایی که با هواپیما انجام می‌شود، در مدت زمان کمتری به کربلا خواهید رسید. لازم است به قیمت این تورها نیز اشاره‌ای داشته باشیم چرا که می‌تواند از مهمترین عامل در این دو تور محسوب شود. تور هوایی قیمت بیشتری نسبت به تور زمینی کربلا دارد.

قیمت بلیط تور زمینی کربلا

قیمت بلیط تور زمینی کربلا

قیمت تور زمینی کربلا نسبت به دیگر انواع تورها مناسب و به صرفه می‌باشد. عوامل مختلفی در راستای تعیین قیمت تور وجود دارند. این عوامل به عنوان چارچوبی برای مشخص کردن قیمت تور زیارتی عمل کرده و در نهایت یک قیمت واحد را برای خرید تور  ایجاد می کند.

عواملی همچون کیفیت هتل، نوع هتل، امتیازات هتل، اماکن مذهبی، مدت زمان تور و امکانات رفاهی زائران از مهمترین و اصلی‌ترین فاکتورهایی هستند که قیمت را مشخص می‌کند.

چطور کیفیت تور زمینی کربلا را بررسی کنیم؟

برای بررسی کیفیت تور زمینی کربلا، بهتر است ابتدا نظرات و تجربیات سایر مسافرانی که با آژانس مسافرتی مربوطه سفر کرده‌اند را مطالعه کنید. می توانید از سایت‌ها و انجمن‌های گردشگری و مسافرتی برای مطالعه نظرات استفاده کنید.

همچنین، بررسی جزئیات برنامه تور و زیارت حرم ائمه علیه‌السلام از جمله امکانات هتل‌ها، نوع وسایل نقلیه، تنوع برنامه‌های گردشگری، مدت زمان اقامت و هزینه‌های اضافی ممکن است به شما کمک کند تا کیفیت تور را بهتر بسنجید.

همچنین، بررسی مدارک و مجوزهای قانونی آژانس مسافرتی و تجربه و شهرت آن‌ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. بهتر است قبل از ثبت نام در تور، با آژانس تماس بگیرید و جزئیات بیشتری در مورد برنامه تور، خدمات ارائه شده و هزینه های آن بدست آورید. دقت کنید که قیمت تور کربلا زمینی نیز عاملی تعیین کننده برای مشخص کردن سطح کیفی آن است.

تور زمینی کربلا در چه فصلی بهتر است؟

تور زمینی کربلا برای زائران مسلمان به هر فصلی امکان پذیر است، اما بهترین فصل برای سفر به کربلا بهار و پاییز است. در این فصل‌ها هوا معمولاً خنک و مطبوع است و دمای بسیار بالا یا بسیار پایین ندارد.

در بهار (ماه‌های مارس تا ژوئن در تقویم میلادی )، هوا در کربلا معتدل است و درختان و گیاهان پس از بارندگی ها به رشد می پردازند، که چشم اندازی زیبا را به شما ارائه می‌دهد. همچنین، در این فصل، برخی از مراسم و آیین‌های مهم برگزار می‌شوند که می‌توانید شاهد آن‌ها باشید.

در پاییز (ماه‌های سپتامبر تا دسامبر میلادی) نیز هوا خنک می‌شود و توریستان کمتری به کربلا سفر می‌کنند. این به شما فرصت می‌دهد تا با آرامش و آرامش بیشتری به اماکن مقدس کربلا بپردازید و از مراسم‌ها و زیارت ها لذت ببرید.

مهم است بدانید که در ماه محرم (ماه اول تقویم هجری قمری) و صفر (ماه دوم تقویم هجری قمری) به علت برگزاری مراسم و عزاداری‌های حسینی، تعداد زیادی زائر به کربلا سفر می‌کنند. پس تور زمینی کربلا در این ایام پیشنهاد می‌شود. در این ماه‌ها ترافیک شهری و شلوغی‌ها بیشتر می‌شود و ممکن است هتل‌ها و مکان‌های اقامتی پر باشند. لذا در صورتی که تمایل دارید در این ماه‌ها به کربلا سفر کنید، باید برنامه‌ریزی خود را به خوبی انجام دهید و از قبل رزرواسیون هتل و بلیط خود را انجام دهید.

توصیه های علم سبز برای انتخاب و رزرو تور زمینی کربلا

"توصیه

برای رزرو تور زمینی کربلا، بسته به این که قرار است در چه زمانی سفر کنید؛ می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • بررسی و انتخاب آژانس مسافرتی: ابتدا باید یک آژانس مسافرتی معتبر و قابل اعتماد را برای رزرو تور خود انتخاب کنید. علم سبز برگزار کننده تور زمینی کربلا 1403 در کشور است.
  • بررسی برنامه سفر: بررسی برنامه سفری که آژانس مسافرتی ارائه می دهد، از جمله مسیر، زمانبندی، تاریخ شروع و پایان تور، خدمات ارائه شده و قیمت آن، بسیار مهم است. بررسی دقیق این اطلاعات به شما کمک می کند تا بتوانید توری را انتخاب کنید که به نیازها و ترجیحات شما بیشترین تطابق را داشته باشد.
  • بررسی هزینه‌ها: قبل از رزرو تور، بهتر است هزینه‌های مربوط به تور را به دقت بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که هزینه‌هایی مانند هزینه حمل و نقل، اقامت، وعده‌های غذایی و دیگر خدمات در بسته تور شما گنجانده شده باشد.
  • بررسی مدارک و مجوزهای لازم: قبل از سفر، اطمینان حاصل کنید که مدارک مورد نیاز مانند پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار، ویزا و بیمه سفر را در اختیار دارید. همچنین، بررسی کنید که آیا نیاز به مجوزهای خاص دیگری مانند مجوز زیارت عراق وجود دارد و آن ها را دریافت کنید.
  • آماده‌سازی برای سفر: قبل از سفر، بسته به نیازهای شخصی خود، کمکی به مسائلی مانند بسته بندی مناسب، دریافت اطلاعات لازم درباره مکان های دیدنی و آداب و رسوم محل، و بررسی وضعیت بهداشتی و ایمنی در مقصد خود بکنید.

اگر شما برای سفر به کربلا مصمم هستید کافیست برای مشاهده قیمت انواع تورهای زمینی کربلا با تمامی جزئیات از جمله، برنامه اجرایی تور، قیمت تور، زمان شروع و پایان تور، تعداد نفرات، هتل مدنظر  به وبسایت شرکت زیارتی مسافرتی علم سبز مراجعه نمایید.

تور زمینی کربلا 1403

تور زمینی کربلا 1402

با فرا رسیدن ایام مبارک محرم و صفر متقاضیان زیادی به قصد رزرو تور زیارتی و معنوی کربلا اقدام می کنند. سفر زمینی به کربلا جاذبه ای دارد که می تواند به راحتی هر مسلمانی را جذب خود نمایید.در سال‌های اخیر ارادت مسلمانان به امام حسین (ع) و اهل بیت پیامبر بیشتر از گذشته احساس میشود چرا که افراد از اقشار مختلف و از فرهنگ‌ها و حتی کشورهای مختلف تمایل به ادای احترام و زیارت محبوبشان بشتابند . از این رو ماه محرم که یکی از حساس‌ترین و با اهمیت‌ترین رویدادها در تاریخ اسلام به شمار می‌رود این همه توجه را خواسته یا ناخواسته به خود متوجه می‌شود . همچنین چطور می‌توان این همه زائر ارادتمند و دلتنگ حرم را از این سفر عرفانی باز داشت.

به همین جهت میهمان نوازی مردم کربلا و نجف با روی گشوده و از صمیم قلب میهمانان این عزیزتزین زادۀ امیرالمؤنین را بیشتر و بیشتر هوایی سفر ب کربلا می‌کند.

تور زمینی کربلا 1403 با برنامهٔ خاصی شروع و به اتمام می‌ رسد که در تمامی این برنامه سعی می شود زائران بتوانند به زیارت تمامی مکان های زیارتی بروند‌. اگر به دنبال رزرو تور زمینی کربلا در سال 1403 هستید بهتر است کمی بیشتر و دقیق تر به بررسی این تور بپردازیم‌. پس با ما همراه شوید.

برنامه تور زمینی کربلا چگونه است؟

برنامه تور زمینی کربلا چگونه است؟

برای شروع حرکت از ترمینال تهران سوار اتوبوس شده و به سمت مرز مهران حرکت می کنید، پس از رسیدن به مرکز مهران با ارائه مدارک مورد نیاز از مرز خارج شده و وارد خاک عراق خواهید شد.

در روز اول با اتوبوس عراقی از مرز مهران به سمت نجف حرکت کرده و در این شهر از عراق اقامت می کنید، در نجف به دیدن اماکن زیارتی چون حرم امام علی (ع)، مسجد کوفته و دیگر اماکن زیارتی خواهید رفت.

پس از یک روز ماندن در نجف به سمت  شهر کربلا  که مهم ترین و محبوب ترین شهر عراق است حرکت خواهید کرد. پس  از رسیدن به کربلا یک روز را نیز در این شهر مانده  و به زیارت مکان های زیارتی چون حرم امام حسین (ع)، برادر ایشان امام حسن (ع)، حرم حضرت ابوالفضل، امام زمان و دو طفلان مسلم خواهید پرداخت.

پس از یک روز ماندن در کربلا به سمت کاظمین و سامرا حرکت کرده و در کاظمین به زیارت امام جواد و امام کاظم (ع) رفته و پس از آن در سامرا به زیارت امام هادی و امام حسن عسکری (ع) می روید.

از آنجایی که در سامرا شرایط اقامت بخاطر ناامنی ها فراهم نمی باشد پس در آن جای نمانده و راه رفته را باز خواهید گشت.  از سامرا و کاظمین به کربلا و پس از آن به نجف و مرز مهران بر می گردید و در نهایت سفر کربلا به پایان می رسد.

در کشور عراق کدام بارگاه ها و حرم های مطهر را می توان زیارت کرد؟

 در کشور عراق کدام بارگاه ها و حرم های مطهر را می توان زیارت کرد؟

در سفر زیارتی کربلا آن هم به صورت زمینی در شهرهای مختلف عراق  از جمله نجف، کربلا، کاظمین و سامرا اقامت خواهید کرد. این شهر‌ها دارای اماکن زیارتی بی شماری هستند که در ذیل به اماکن زیارتی این شهرها اشاره خواهد شد.

  • کربلا: در کربلا  می‌توانید به زیارت حرم مطهر امام حسین(ع)،  حرم امام حسن (ع)، حرم حضرت ابوالفضل (ع)، حرم علی اکبر و علی اصغر(ع)  بروید.
  • نجف: حرم مطهر امام علی(ع)، مقام حضرت مهدی (عج)، مرقد صالح، مرقد هود، مرقد آدم و حوا، مسجد کوفه، مسجد حنانه، مرقد کمیل بن زیاد و… در نجف از اماکن زيارتی محسوب می شوند‌.
  • کاظمین: حرم مطهر امام موسی کاظم (ع) و امام محمد تقی (ع) در کاظمین وجود دارند‌.
  • سامرا: در سامرا نیز حرم امام هادی (ع) و امام حسن عسکری‌(ع) واقع شده است.

از کجا با اطمینان و خیال آسوده تور زمینی کربلا را رزرو کنیم؟

از کجا با اطمینان و خیال آسوده تور زمینی کربلا را رزرو کنیم؟

به جهت اینکه در ایام محرم خصوصا در تاسوعا و عاشورای حسینی تعداد زائران بیش از دیگر مواقع افزایش پیدا می‌کند  مراکز زیادی که زیر نظر امور حج و زیارت نیستند نیز تورهایی را به مقصد کربلا برپا می‌کنند‌.

تور‌هایی که زیر نظر امور حج و زیارت نیستند می‌توانند نقص‌هایی را برای زائران به همراه داشته باشند. پس لازم است از مراکز معتبر که زیر نظر عتبات عالیات و امور حج و زیارت هستند اقدام به رزرو تور کربلا کنید.

علم سبز با دانش بر نیاز متقاضیان به عنوان یک شرکت زیارتی و مسافرتی معتبر تورهای زیارتی زیادی را برای متقاضیان خود ارائه می‌کند. تمام تلاش گروه زیارتی علم سبز دریافت هزینه کمتر در مقابل ارائه خدمات با کیفیت می‌باشد.

برای مشاهده مشخصات تورهای زمینی علم سبز کافی است وارد وب سایت رسمی این مرکز شده و در نهایت با قیمت مناسب و آگاهی کامل بر برنامه سفر، تعداد روز های سفر ، نوع خدمات و… اقدام به رزرو تور کنید‌.

بهترین زمان برای تور کربلا زمینی و نجف

بهترین زمان تور کربلا زمینی و نجف

بهترین زمان برای تور زمینی کربلا و نجف به طور کلی معمولاً به دو عامل بستگی دارد: شرایط آب و هوایی منطقه و رویدادهای مذهبی خاصی که ممکن است در آن زمان در کربلا و نجف برگزار شوند. هر کدام از این زمان ها مزایا و معایب خود را دارند و بستگی به ترجیحات شما دارد. به عنوان مثال:

  • ماه محرّم و اربعین: این ماه برای مسلمانان به دلیل رویدادهای مذهبی مهم هستند. محرم مراسم عزاداری سوگواری حضرت امام حسین (ع) است. اگر به تجربه ی این مراسم ها و شرکت در زیارت های این ماه ها علاقه دارید، ممکن است بهترین زمان برای شما باشند.
  • فصل بهار و پاییز: این دو فصل به عنوان بهترین زمان ها برای سفر به کربلا و نجف شناخته می شوند. آب و هوای معتدل و دلپذیر این فصل ها، سفر را راحت تر و لذت بخش تر می کند.
  • ماه رمضان: ماه مبارک رمضان برای مسلمانان به دلیل روحانیت و برکت بسیار مهم است. سفر به کربلا و نجف در این ماه می تواند تجربه ای خاص و معنوی تر باشد.
  • هفته عید قربان: عید قربان (عید سعید قربان) نیز یکی از زمان های مهم برای سفر به این مناطق است.
  • ایام تعطیلات رسمی: در صورتی که به ترافیک کمتر و فعالیت های متنوع تر شهرها علاقه دارید، می توانید در ایام تعطیلات رسمی مثل تعطیلات نوروز و مراجعه به دوازدهم ربیع الاول (میلاد حضرت رسول اکرم و حضرت امام جعفر صادق ع) سفر کنید.

به علاوه، بهتر است قبل از برنامه ریزی سفر به کربلا و نجف، با آژانس ها و تورهای معتبر مسافرتی مشورت کنید تا بهترین زمان و برنامه را برای سفر کربلا خود انتخاب کنید.

بهترین تور زمینی کربلا

یکی از جذاب ترین روش های سفر به کربلا با تور زمینی کربلا است، در این روش به صورت پیاده روی به زیارت کربلا و حرم امام حسين (ع) خواهید رفت.

توجه داشته باشید از ویژگی های تور زمینی می توان به دیدن شهر های مختلف کربلا، قرار گرفتن در فضای معنوی، کاهش هزینه ها و… اشاره کرد.


برنامه تور زمینی کربلا

برنامه تور زمینی کربلا

نقطه آغاز سفر شما در تور زمینی کربلا از شهر نجف است. برنامه تور زمینی کربلا به شرح زیر  می باشد.

روز اول  در شهر نجف

در روز اول به شهر نجف از خاک عراق خواهید رسید. پس از صرف ناهار به همراه مدیر کاروان برای زیارت  راهی  حرم امیرالمؤمنین علی (ع) خواهید شد. روز اول را به طور کامل در شهر نجف بوده و به امکان زیارتی خواهید رفت.


روزم دوم گشت شهری

روز دوم از سفر خود را نیز در شهر نجف خواهید بود. با این تفاوت که این روز برای خودتان است. شهر نجف دارای بازار‌ ها و امکان دیدنی مختلفی می باشد که می توانید این یک روز را به گشت شهری بپردازید.


روز سوم رفتن به کوفه

روز سوم را باید در مسجد کوفه بگذرانید. از شهر نجف به مقصد شهر کوفه خواهید رفت. در کوفه به زیارت مکان هایی چون آرامگاه مختار ثقفی، مسلم بن عقیل و مرقد میثم تمار خواهید رفت. یک روز کامل را در کوفه گذرانده و پس از آن به مقصد بعدی خواهید رفت. برای آشنایی با مسجد کوفه و زیارتگاه‌های متصل به این مسجد مقاله مسجد کوفه را مطالعه نمایید.


روز چهارم رفتن به کربلا

قبل از اینکه به شهر کربلا بروید در اول صبح مستقیم به مسجد سهله می ‌روید و پس از آن کوفه را به مقصد کربلا ترک خواهید کرد. قبل از ظهر به کربلا رسیده و در هتل خود به اقامت می‌ پردازید.


روز پنجم و ششم در کربلا

در تور زمینی مهم‌ ترین مقصد شما کربلا است به همین جهت روز پنجم و ششم را نیز در کربلا گذرانده و می‌ توانید به حرم حضرت ابوالفضل (ع)، امام حسین‌ (ع)، امام حسن (ع) و… برای زیارت بروید.

 
روز هفتم در سامرا و کاظمین

پس از خواندن نماز صبح در کربلا به شهر سامرا عازم خواهید شد. در سامرا به زیارت حرم امام حسن عسکری و امام هادی (ع) خواهید رفت پس از زیارت نیز به کاظمین رفته و به زیارت حرم های این منطقه می روید.


 روز آخر روز برگشت

در روز آخر نیز پس از نماز صبح هتل را تحویل داده و با تور زمینی به مرز مهران باز خواهید گشت. از آنجا نیز با اتوبوس به شهر خود باز می‌ گردید و سفر شما پایان خواهد یافت. برای رزرو  تور زمینی کربلا کافی است از طریق مراکز معتبری چون علم سبز اقدام کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور های کربلا با ما تماس بگیرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

14 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اصغر شاهمردی

تورهای زمینی کربلا چند روزه هست؟

خاکی

سلام خداقوت میخواستم بدونم شرایط اقساط شما به چه صورت است؟

rahim

سلام
خدمات تور زمینی با هوایی فرق میکنه ؟

najila

مرسی از سایت خوبتون
تو ر4 روزه قبلا داشتید
باز هم اجرا میکنید
زمینی هست یا هوایی؟

علی+۷

سلام ، اعزام همه‌ی تورها از تهران هست یا اعزام مستقیم از مراکز استان مثل شیراز هم دارید؟

امیر

سلام وقتتون بخیر
تور کربلا زمینی برای ایام عید نوروز 1402 هم اجرا می‌کنید؟ چند روزه هست؟

مدیر سایت

سلام و درود
بله برای عید نوروز 1402 همه روزه تور زمینی و هوایی اجرا می‌شود ، تاریخ ها به همراه اطلاعات دقیق(تعداد روز و…) بزودی در سایت قرار می‌گیرند.

فرجوند

ميخواستم يه تشكر كنم ازمداح گروه زيارتى كه كلى زحمت زائرين رو ميكشن هرچى ازمحبتشون نسبت به زائرين امام حسين بگم كمه..اجرتون باامام حسين