ویژه زائر اولی‌ها  زائر اولی‌ها  زائر اولی‌ها 

امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -

مجری مستقیم تور کربلا

تخفیف

ویژه زائر اولی‌ها  زائر اولی‌ها  زائر اولی‌ها 

امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -

مجری مستقیم تور کربلا

تور کربلا vip |قیمت تور کربلا وی آی پی

تور مورد نظر خود را انتخاب کنید :

نکات مهم جهت ثبت نام تور کربلا

کنترل گذرنامه و ممانعت خروج از کشور و عوارض ورود به عراق به عهده زائر گرامی می‌باشد.

حضور مسافرین ۳ ساعت قبل از حرکت در فرودگاه امام خمینی( ره)، ترمینال سلام الزامی می‌باشد .

هرگونه ممنوع الخروجی به عهده زائر می باشد و به دلیل چارتر بودن تور کل هزینه سوخت می‌شود.

مسیرحرکت تورهای زمینی به شکل زیر می‌باشد و زائرین عزیز می‌توانند درمسیر هم با هماهنگی سوار اتوبوس شوند.
تهران ، میدان آزادی ، اتوبان تهران ساوه ، اتوبان همدان ، کرمانشاه ، ایلام ، مرز مهران

در صورت جا ماندن از پرواز به دلیل چارتر بودن تور کل هزینه سوخت می‌شود.

برای رزرو قطعی لطفا در ایتا به شماره 09190893907  پیام دهید.

برای مشاهده تصاویر هتل‌های علم سبز اینجا کلیک کنید :
نکات مهم جهت ثبت نام تور هوایی و زمینی کربلا و نجف :

خرید تور کربلا وی آی پیVIP

خرید تور کربلا vip

 

ما ایرانیان علاقه زیادی به سفر به کربلا و بازدید از فضای معنوی حرم مطهر امام حسین (ع) داریم. اما گاهی یکی از دغدغه‎ ها‎ی ما برای سفر این است که نتوانیم خدمات خوبی را در حین سفر از تور دریافت کنیم. خوشبختانه، این مشکل نیز با خدمات تور کربلا VIP رفع شده است. در صورتی که به دنبال یک تور خاص برای سفر به کربلا می‎‌گردید که از هر نظر در این سفر راحت باشید و احساس خوبی داشته باشید، تور کربلا وی آی پی بهترین گزینه برای شماست.

آیا خدمات تور وی آی پی کربلا با تورهای معمولی متفاوت است؟

 

در اینکه هر یک از انواع تورهای کربلا دارای خدمات خاصی هستند و می‌‎توان با رزرو این تورها، یک سفر معنوی و پر فضیلت داشت، شکی نیست. اما گاهی افراد نیاز به دریافت خدمات خاص تر‎ و بهتر برای سفر به کربلا را دارند. تورهای معمولی از خدمات خوبی برخوردارند که از جمله آن‎ها‎ می‌توان به ‎ترانسفر رفت و برگشت، هتل های متوسط رو به خوب و وسایل مناسب برای حمل و نقل اشاره کرد. اما در صورتی که افراد نیاز به دریافت خدمات لوکس‌ تر داشته باشند، می‌توان از تور کربلا وی آی پی استفاده کرد.

بدیهی است که خدمات تور کربلا VIP، لوکس تر و بهتر از خدمات تور کربلا معمولی است. بهترین هتل ها برای این تورها رزرو می‎‌شود. کیفیت غذاهای هتل های انتخاب شده برای این تورها بیشتر است. خلاصه بگوییم که هر خدمتی که بتوان در جهت خاص‎تر‎ کردن تور ارائه کرد، در گروه خدمات تور کربلا وی آی پی قرار می‎‌گیرد.

خدمات خاص تور کربلا VIP

خدمات خاص تور کربلا vip

 

تور کربلا VIP یک تور خاص با خدمات ویژه است. بهترین خدمات تا جای ممکن در این تور مسافرتی به زائرین عزیز ارائه می‎‌شوند تا در نهایت یک سفر به یادماندنی برای زائرین به وجود بیاید. از جمله خدمات تور کربلا vip عبارتند از:

  • اقامت فولبرد: در تور کربلا VIP یک اقامت فولبرد در بهترین هتل‎ها‎ی نجف و کربلا خواهید داشت. یعنی هم صبحانه، هم ناهار و هم شام در هتل سرو می‎‌شود. بهترین کیفیت غذا در هتل‎ ها‎ی درجه وی آی پی نجف و کربلا به شما ارائه خواهد شد.
  • اقامت در هتل ‎های 4 و 5 ستاره نجف و کربلا: تور کربلا VIP با هتل‎ها‎ی 4 و 5 ستاره به شما عزیزان ارائه می‎‌شود. هتل‎ها‎ی 4 و 5 ستاره نجف و کربلا دارای کیفیت غذای خوبی هستند و انصافا بهداشت و نظافت آن‎ها‎ نیز عالی است.
  • خدمات ‎ترانسفر رفت و برگشت: خدمات ترانسفر رفت و برگشت در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت شخصی و فردی به عزیزان ارائه می‎‌شود تا از هر جهت در این تور کربلا احساس راحتی داشته باشند.
  • امکان دریافت خدمات از ایرلاین های عراق یا ایران بسته به نظر زائر: برای سفر به کربلا از طریق تور وی آی پی کربلا، می‎‌توان از ایرلاین عراقی یا ایرانی خدمات دریافت کرد که هر کدام از این ایرلاین ها مزایای خاص خودشان را دارند.

بهترین هتل ها‎ی نجف و کربلا در تورهای کربلا وی آی پی

بهترین هتل های نجف و کربلا در تورهای وی آی پی

 

یک تور کربلا VIP باید دارای هتل درجه vip نیز باشد. بهترین هتل‎ ها‎ی وی آی پی نجف و کربلا که می‎‌توانید در آن‎ها‎ اقامت به یادماندنی داشته باشید، عبارتند از:

  • هتل قصر العرب نجف

 

هتل قصر العرب نجف از جمله هتل های 5 ستاره نجف در فاصله 200 متری از حرم امام علی (ع) است. این هتل دارای خدمات رفاهی فوق العاده و از نظر بهداشت و نظافت نیز بسیار عالی است.

  • هتل الهنون کربلا

 

هتل الهنون کربلا یکی از هتل های 4 ستاره کربلاست که با درجه کیفیت بسیار عالی قابل رزرو برای تورهای وی آی پی است. این هتل در فاصله 300 متری از حرم امام حسین (ع) قرار دارد و از نظر کیفیت غذا و بهداشت، جزء بهترین هتل‎ها‎ی کربلا شناخته می‌شود.

قیمت تور کربلا vip چقدر است؟

قیمت تور کربلا vip

 

متاسفانه، با توجه به کم ارزش شدن پول ایران، قیمت دریافت خدمات از شهرهای کربلا و نجف بسیار بالا رفته است. این موضوع سبب شده تا قیمت تور کربلا نسبت به سال‎ها‎ی گذشته بالاتر رود. بدیهی است که اگر علاوه بر خدمات معمولی، یک سری خدمات خاص نیز به افراد رزرو کننده تور ارائه شوند، قیمت تور کربلا نیز افزایش پیدا می‎‌کند.

همانطور که اشاره کردیم، تور کربلا vip دارای خدمات خاص تر و هتل‌های باکیفیت تری است. به همی‎ن خاطر، هزینه خدماتی که برای رزرو این تور باید پرداخت کنید، بیشتر از تورهای معمولی است. این موضوع باعث شده تا قیمت تور کربلا vip نسبت به تورهای معمولی بالاتر باشد.

با این حال، باز هم عوامل مختلفی وجود دارند که بر روی قیمت تور کربلا vip اثر می‎‌گذارند. تعداد روزهای سفر به کربلا و نجف، زمان سفر به کربلا و حتی نوع هتل درجه vip کربلا و نجف روی قیمت این تور تاثیر می‎‌گذارند. اما به طور کلی، اگر بودجه کافی برای رزرو تور درجه وی آی پی کربلا را دارید، توصیه ما به شما رزرو این نوع تور است. به خصوص اگر قرار است یک سفر به یادماندنی به کربلا و نجف داشته باشد.

تور کربلا ویژه vip برای مناسبتر است یا تور کربلای معمولی؟

تورکربلا ویژه وی آی پی

 

حال که با خصوصیات و ویژگی‌های تور کربلا ویژه وی آی پی آشنا شدید، شاید این سوال برای شما مطرح شود که تور کربلا درجه وی آی پی برای من مناسب‎تر‎ است یا معمولی؟ به طور کلی، اکثر تورهای کربلا، حتی تورهای معمولی، دارای هتل های خوب و با درجه کیفی بالایی هستند. با توجه به اینکه ایرانیان حساسیت خاصی روی نظافت دارند، سعی می‌شود که هتل‎ها‎ی خاص و با نظافت عالی برای ایرانیان انتخاب شوند.

اما اگر به دنبال این هستید که یک تور خاص برای سفر به کربلا رزرو کنید که خدمات ارائه شده به شما از هر جهت عالی و منحصر به فرد باشند، تور کربلا ویژه وی آی پی گزینه بهتری برای شماست. حساسیتی که برای انتخاب هتل‎ های نجف و کربلا در تور کربلا VIP وجود دارد، برای تورهای کربلای معمولی وجود نخواهد داشت.

از بهترین وسایل حمل و نقل به عنوان‎ تر‎انسفر فرودگاهی استفاده می‎‌شود. همچنین، درجه کیفیت هواپیماهای رزرو شده برای سفر کربلا در این تورها، معمولا بهتر است. اما گاهی از نظر نوع هواپیما تفاوت چندانی وجود ندارد. خلاصه بگوییم که اگر به کیفیت غذا، خورد و خوراک، بهداشت هتل، زیبایی و لوکس بودن هتل و… اهمی‎ت می‎‌دهید، رزرو  تور کربلا VIP به شما توصیه می‎‌شود. فقط به شرطی که بودجه کافی برای این کار را داشته باشید.

جهت مشاوره با کارشناسان شرکت زیارتی علم سبز و رزرو تور کربلا vip از طریق شماره های: 02156421922 یا 02156433804 با ما در تماس باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محدثه عسگری

سلام وقت بخیر ، تفاوت قیمت تور کربلا معمولی با تور کربلا VIP تقریبا چقدر میشه؟