امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ -

مجری مستقیم تور کربلا

امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ -

مجری مستقیم تور کربلا

تور کربلا رباط کریم ارزان

تور مورد نظر خود را انتخاب کنید :

نکات مهم جهت ثبت نام تور کربلا

کنترل گذرنامه و ممانعت خروج از کشور و عوارض ورود به عراق به عهده زائر گرامی می‌باشد.

حضور مسافرین ۳ ساعت قبل از حرکت در فرودگاه امام خمینی( ره)، ترمینال سلام الزامی می‌باشد .

هرگونه ممنوع الخروجی به عهده زائر می باشد و به دلیل چارتر بودن تور کل هزینه سوخت می‌شود.

مسیرحرکت تورهای زمینی به شکل زیر می‌باشد و زائرین عزیز می‌توانند درمسیر هم با هماهنگی سوار اتوبوس شوند.
تهران ، میدان آزادی ، اتوبان تهران ساوه ، اتوبان همدان ، کرمانشاه ، ایلام ، مرز مهران

در صورت جا ماندن از پرواز به دلیل چارتر بودن تور کل هزینه سوخت می‌شود.

برای رزرو قطعی لطفا در ایتا به شماره 09190893907  پیام دهید.

برای مشاهده تصاویر هتل‌های علم سبز اینجا کلیک کنید :
نکات مهم جهت ثبت نام تور هوایی و زمینی کربلا و نجف :

معتبر ترین مجری تور کربلا در رباط کریم

تور کربلا رباط کریم برای عاشقان امام حسین(ع) یک فرصت تکرار نشدنی می‌باشد. استفاده از خدمات تور کربلا می‌تواند بهترین گزینه برای گذراندن تعطیلات به نظر برسد. اگر می‌خواهید متفاوت ترین تور مسافرتی را تجربه کنید، بهتر است تور زمینی کربلا را انتخاب نمایید همچنین شرکت زیارتی علم سبز مجری تور کربلا نوروز 1402 می‌باشد.

تا چند سال پیش فقط در مراکز شهرهای بزرگ مثل تهران می‌توانستید کاروان کربلا و نجف را پیدا کنید. و در آن ها ثبت نام نمایید. اما در حال حاضر با پیشرفته‌تر شدن تمام شهرستان ها و افزایش متقاضی سفرهای زیارتی در شهرهای کوچک، تور کربلا حتی در شهرستان های استان تهران اجرا می‌شود.

شرکت زیارتی علم سبز برای رفاه حال اهالی رباط کریم تورهای زیارتی و سیاحتی را با خدمات ارزنده ارائه می‌نمایند. تور هوایی کربلا که در شرکت علم سبز اجرا می‌شوند، هم از وسیله نقلیه مطمئن و امن استفاده می‌نمایند. و هم دارای کادر مجرب و باتجربه در حیطه گردشگری و سفر می‌باشد.

تور کربلا رباط کریم
شرکت زیارتی علم سبز برای رفاه حال اهالی رباط کریم تورهای زیارتی و سیاحتی را با خدمات ارزنده ارائه می‌نمایند، همچنین برای کسب اطلاعات دقیق پیرامون قیمت کاروان کربلا نوروز 1402 و شرایط آن ها می‌توانید با شماره های شرکت زیارتی علم سبز تماس بگیرید.

قیمت تور کربلا رباط کریم

تور کربلا پرند کجا ثبت نام کنیم؟ قیمت تور کربلا از شهرستان رباط کریم است؟ کدام مرکز ارزان ترین تور  زمینی کربلا را اجرا می‌کند؟

 معمولا استقبال خوبی برای سفر به کربلا از سوی تمام خانواده با سن متفاوت وجود دارد. از این رو همه می‌خواهند با مناسب ترین شرایط به این شهر مقدس سفر کنند. و از فضای معنوی آن بیشترین لذت را ببرند.

هر سفر هزینه های مختلفی را می تواند به همراه داشته باشد. از هزینه مربوط به حمل و نقل تا مدارک مورد نیاز برای خروج از کشور همگی جزو مواردی هستند که در مسافرت به کربلا باید به آن توجه کرد.

به بیان دیگر موارد زیادی می‌توانند بر قیمت و تعرفه نهایی هزینه های کاروان کربلا زمینی موثر باشند. اگر می‌خواهید با این موارد آشنا شوید، حتما در این بخش از متن با ما همراه باشید.

زمانی که افراد می‌خواهند به طور شخصی و بدون استفاده از تورهای زیارتی به شهرهایی مثل کربلا، نجف و مشهد سفر کنند، قطعا با سختی های زیادی مواجه خواهند شد. چرا که با شرایط و وضعیت کشور عراق آشنایی کافی ندارند. اما سفر به کربلا با تور زیارتی شما را از دغدغه های مختلف نجات می‌دهد.

تور کربلا رباط کریم با قیمت های متفاوت توسط شرکت ها و مراکز مختلف اجرا می‌شود. تورهای زیارتی کربلا به دلیل استقبال تعداد زیادی از مردم، همه ساله در ایام مختلفی برگزار می‌گردند. مناسب ترین قیمت کاروان کربلا هوایی در محدوده ی شهرستان های استان تهران را فقط در شرکت زیارتی علم سبز پیدا خواهید کرد. چه چیزهایی باعث شده تور کربلا رباط کریم در علم سبز پرطرفدار بوده و قیمت مناسبی هم داشته باشد؟

عوامل موثر در استقبال بالا از تور کربلا شرکت علم سبز

  • بهره مندی از کارشناسان باتجربه
  • خدمات رسانی در ایام مختلف سال
  • وجود تورهای متنوع
  • هماهنگی تور با نیازهای زائران
  • پرداخت قسطی هزینه تور کربلا رباط کریم
  • هتل های باکیفیت
  • غذاهای درجه یک
  • حضور مداح اهل بیت در کاروان
  • گشت و گذار در شهر کربلا
تور کربلا علم سبز
در واقع کادر اجرایی مجرب و باتجربه شرکت زیارتی علم سبز باعث شده تا مردم حمایت زیادی از تور کربلا این مرکز به عمل آورند.
  • بهره مندی از کارشناسان باتجربه تور زیارتی کربلا

برخی از مجریان تور کربلا رباط کریم متاسفانه تجربه کافی برای پذیرفتن مسئولیت مسافران برای حضور پیدا کردن در صحن و سرای حضرت اباعبدالله(ع) را ندارند. همین امر می‌تواند زمینه ساز نارضایتی های متعدد برای مسافران به همراه داشته باشد.

چرا که ممکن است هر کدام از زائران سوالی را پیرامون وضعیت عراق و شرایط زیارت کردن یا خرید سوغاتی از مسئولان کاروان داشته باشند. و در صورت عدم آگاهی کافی مسافران دچار مشکل خواهند شد.

یک کارشناس که با وضعیت عراق آشنا باشد، می‌تواند بهترین راهنما برای زائران باشد. تجربه داشتن در زمینه خدمات مسافرتی امتیاز مثبت برای کارکنان شرکت زیارتی علم سبز به حساب می‌آید.

زمانی که شما در تور کربلا اسلامشهر ثبت نام می‌نمایید، دیگر نگران هیچ چیز نخواهید بود، چرا که کارشناسان باتجربه علم سبز همیشه همراه شما خواهند بود.

  • خدمات رسانی در ایام مختلف سال

 با وجود مرکز زیارتی علم سبز در مناسبت های مختلف می‌توانید از خدمات تور کربلا تهران استفاده کنید. به بیان دیگر این مرکز تلاش نموده تا بتوانید در روزهای مختلف سال به شهر مقدس کربلا سفر نمایید. این موضوع برای افرادی که می‌خواهند در روزهای خلوت سال هم به کربلا بروند، خوشحال کننده خواهد بود.

در ایامی مثل: محرم و صفر و روزهای شهادت امامان تعداد زیادی از تورهای زیارتی به سمت کربلا راهی می‌شوند. اما مزیت شرکت زیارتی علم سبز وجود تورهای کربلا در شرایط عادی است. یعنی علاوه بر مناسبت های مذهبی می‌توان با شرکت علم سبز در روزهای عادی هم به کربلا عزیمت کرد.

برای رفاه حال شما، امکان برقراری ارتباط با مسئولان مرکز زیارتی علم سبز از طریق شبکه های اجتماعی اینستاگرام، واتساپ و ایتا نیز فراهم شده است.

وجود تورهای متنوع
تور کربلا هوایی، زمینی و به صورت ترکیبی از این دو را تنها در شرکت علم سبز پیدا خواهید کرد.
  • وجود تورهای کربلا متنوع 

تور کربلا هوایی نوروز 1402 می‌خواهید؟ با تور زمینی به کربلا می‌روید؟ چند شب اقامت در کربلا مناسب شما است؟

ایجاد شرایط متنوع برای تورهای زیارتی می‌تواند خوشحال کننده ترین خبر برای مردم باشد، چرا که می‌توانند با توجه به شرایط خود، تور مناسب خود را انتخاب نمایند.

تور کربلا هوایی، زمینی و به صورت ترکیبی از این دو را تنها در شرکت علم سبز پیدا خواهید کرد. کارشناسان مجموعه ی علم سبز برای آن که بتوانند خدمات خود را به تعداد بیشتری از مردم برسانند، سعی به ایجاد تنوع کافی در تورهای زیارتی داشته‌اند.

علاوه بر تنوع در نوع وسایل نقلیه جابجایی مسافران، در تعداد روزهای اقامت و همچنین نوع غذاها و هتل های اقامتی هم تنوع قابل قبولی مشاهده می‌شود.

شایان ذکر است که کیفیت بالا و قیمت مناسب هدف اصلی خدمتگزاران شما در مرکز زیارتی علم سبز می‌باشد. و با هر کدام از انواع تورهای زیارتی علم سبز به کربلا مشرف شوید، از خدمات دهی این مجموعه رضایت کافی خواهید داشت.

هماهنگی تور با نیازهای زائران
تور کربلا رباط کریم در شرکت زیارتی علم سبز با نیازهای زائران هماهنگی بالایی دارد.
  • هماهنگی تور با نیازهای زائران

    پرداخت قسطی هزینه تور کربلا رباط کریم

تور کربلا رباط کریم در شرکت زیارتی علم سبز با نیازهای زائران هماهنگی بالایی دارد. مسئولان تورهای زیارتی برگزار شده در علم سبز توجه زیادی به نیازهای زائران دارند. از نیازهای بهداشتی مسافران گرفته تا نیازهای معنوی همگی در تورهای کربلا رباط کریم به نحو احسن برطرف می‌شوند.

 شما بدون هرگونه نگرانی می‌توانید در این تورها ثبت نام نمایید و از خدمات ارزنده ی آن ها بهره‌مند شود. انجام هماهنگی های دقیق برای اجرای مراسم های مناجات و مرثیه خوانی در کربلا و یا تهیه بهترین امکانات رفاهی اعم از: هتل و تغذیه مناسب تنها توسط مراکز باتجربه شکل می‌گیرد.

هماهنگ شدن برنامه ریزی های تورهای زیارتی با نیازهای زائران می‌تواند منطقی ترین حالت برای افزایش رضایت مسافران به نظر برسد. افراد زمانی که از خدمات متناسب با نیاز خود بهره مند شوند، قطعا احساس خوشایندی را تجربه خواهند کرد.

  • پرداخت قسطی هزینه تور کربلا رباط کریم

تور کربلا رباط کریم با هزینه های متفاوتی آماده ی حرکت می‌شود. در اغلب مراکز زیارتی تنها شیوه پرداخت هزینه سفر به کربلا، به شکل نقدی است. اما در شرکت زیارتی علم سبز alamesabz علاوه بر پرداخت نقدی هزینه سفر، امکان پرداخت در چندین قسط نیز وجود دارد.

قسطی شدن تور کربلا رباط کریم می‌تواند برای همه ی مردم از قشر متوسط جامعه خوشحال کننده باشد. چرا که افراد می‌توانند به جای پرداخت کل  هزینه به صورت یکجا، مبلغ هزینه را به صورت قسطی و در چندین ماه پرداخت نمایند.

اگر شما هم توانایی پرداخت نقدی هزینه سفر به کربلا با تور زیارتی را ندارید، بهتر است با مرکز زیارتی علم سبز ارتباط برقرار کنید. تا بتوانید از طرح های پرداخت قسطی هزینه تور زیارتی مطلع شوید. چنین شرایط با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه نوعی خدمات به مردم به حساب می‌آید.

هتل کربلا علم سبز
تمام اقامتگاه ها و هتل هایی که تورهای کربلا از طرف علم سبز در آن مستقر می شوند، دارای برترین وضعیت بهداشتی و خدماتی هستند.
  • هتل های باکیفیت

اقامت داشتن در کربلا به شرط مناسب بودن وضعیت رفاهی و بهداشتی آن، می‌تواند خاطره انگیزترین سفر  عمر شما را شکل دهد. نارضایتی از خدمات و وضعیت هتل ها جزو مهم ترین علت شکایات مردم  از تورهای بی کیفیت می باشد.

به بیان دیگر مناسب بودن وضعیت اتاق های یک هتل می‌تواند تمام افراد یک تور زیارتی را راضی نگه دارد. تمام اقامتگاه ها و هتل هایی که تورهای کربلا از طرف علم سبز در آن مستقر می‌شوند، دارای برترین وضعیت بهداشتی و خدماتی هستند.

هزینه خوراک
در واقع زائران برای آن که بتوانند با سلامت کافی به زیارت و سیاحت بپردازند، باید غذاهای درجه یک میل نمایند.
  • غذاهای درجه یک

استفاده از بهترین مواد اولیه برای آماده سازی انواع غذاها در تور زیارتی یک اصل مهم به حساب می‌آید. در واقع زائران برای آن که بتوانند با سلامت کافی به زیارت و سیاحت بپردازند، باید غذاهای درجه یک میل نمایند.

در این کاروان معمولا یک آشپز حرفه ای حضور دارد که باعث می‌شود غذاهای درجه یک و باکیفیت برای زائران آماده شود. برای آن که از کیفیت غذاهای ارائه شده در تورهای کربلا اطلاعات کافی بدست آورید، بهتر است با مسافران تورهای گذشته صحبت کنید! و نظر مثبت آن ها را دریافت نمایید.

مداح تور کربلا رباط کریم
معمولا یک الی دو مداح اهل بیت برای مناجات و مداحی در تورهای کربلا رباط کریم حضور دارد.
  • حضور مداح اهل بیت در کاروان

یک مداح اهل بیت که بتواند حال و هوای تور کربلا رباط کریم را به سمت و سوی حرم ببرد، می‌تواند بهترین بخش حضور در کاروان زیارتی باشد. معمولا یک الی دو مداح اهل بیت برای مناجات و مداحی در تورهای کربلا رباط کریم حضور دارد، تا بتواند با قرائت دعا در طول سفر حالت معنوی کاروان را حفظ نماید.

  • گشت و گذار در شهر کربلا

کسانی که در تور کربلا رباط کریم شرکت می‌کنند، علاوه بر زیارت و مشاهده مرقد مطهر امامان علاقه زیادی به حضور در بازار دارند.

تهیه سوغاتی و یادگاری از سفر کربلا برای تمام زائران خالی از لطف نیست. البته حتما توجه داشته باشید که در محدوده امن شهر تردد نمایید و از اقامتگاه یا هتل کاروان خود زیاد دور نشوید. چندین شهر کربلا همچنان در ناامنی به سر می برند. و حضور زائران در این مناطق می توان دردسرساز باشد.

اگر می خواهید از آخرین اعزامی های شرکت زیارتی علم سبز به کربلا باخبر شوید، می‌توانید با شماره های 02156421922 و یا 09127652391 (مدیریت علم سبز) تماس حاصل نمایید.

بهترین مجری تور کربلا در رباط کریم
شرکت علم سبز توانسته تمام مجوزهای لازم برای راه اندازی و اجرای تور زیارتی را از سازمان های مربوطه اعم از حج و زیارت تهیه نماید.

بهترین دفتر زیارتی رباط کریم 

بهترین دفتر زیارتی رباط کریم

مجری تور زیارتی مسئولیت بزرگی را در قبال جان و مال زائران دارد. از این رو انتخاب یک تور زیارتی باکیفیت کار چندان آسانی به نظر نمی‌رسد. خیلی ها مدت ها است به دنبال یک مرکز زیارتی برای تور کربلا رباط کریم هستند اما موردی را پیدا نکرده‌اند. پیشنهاد ما به شما ثبت نام در دفتر زیارتی رباط کریم شرکت علم سبز است.

بنابراین قانونی بودن روند فعالیت آن ها یک ویژگی بسیار مطلوب است. از نظر هزینه و قیمت تور کربلا رباط کریم هم شک نداشته باشید که بالاترین کیفیت خدمات را با مناسب ترین هزینه دریافت خواهید کرد. پرداخت اقساطی نیز مثبت ترین ویژگی تورهای زیارتی این مرکز است.

برای شرکت در تور کربلا رباط کریم باید چه شرایطی داشت؟

برای شرکت در تور کربلا رباط کریم باید چه شرایطی داشت؟

تور کربلا رباط کریم چند روزه است؟  قیمت تور کربلا در رباط کریم چقدر است؟

کسانی که در رباط کریم حضور دارند، می‌توانند برای مشرف شدن به قبله گاه عشق، یعنی حرم مطهر امام حسین(ع)، از خدمات شرکت های زیارتی استفاده کنند. سفر زیارتی به کربلا با کاروان می‌تواند بهترین پیشنهاد به اهالی شهر رباط کریم و محدوده ی اطراف آن باشد.

تور کربلا از رباط کریم با وسایل نقلیه امن و راحت آغاز می‌شود. شرکت در تورهای زیارتی کربلا با شرایط استثنایی از مبدا رباط کریم به تمام علاقه مندان اباعبدالله(ع) توصیه می‌شود. این تورهای زیارتی معمولا ۶ روزه است.

برای آن که در کاروان کربلا رباط کریم حضور پیدا کنید، نیاز به انجام کارهای عجیب و غریب نیست!!! چون به راستی شرکت های زیارتی سفر به کربلا را برای زائران آسان کرده‌اند. یعنی شرایط حضور در تور کربلا بسیار ساده است و همه می‌توانند آن را انجام دهند. تهیه پاسپورت و ارائه مدارک هویتی به مسئولان تور کربلا می تواند شما را راهی کربلای معلی کند.

شایان ذکر است قیمت تور زیارتی کربلا در رباط کریم طبق قوانین موجود تعیین شده است. تمام خدمات رفاهی تور کربلا از رباط کریم را می‌توانید با مبلغ اندکی دریافت کنید.

تور کربلا هوایی زمینی از رباط کریم

تور کربلا هوایی زمینی از رباط کریم

کدام تور کربلا از رباط کریم مد نظر شماست؟ اصلا می‌دانید کاروان های کربلا به چند طریق برگزار می‌شوند؟ تور کربلا رباط کریم به شکل زمینی و هوایی برگزار می‌گردد. هر کدام از این تورها مزایای خاص خود را دارند. بدین ترتیب انتخاب نوع تور تماما به شرایط شما بستگی دارد.

تورهای هوایی برای افراد مسن و نوزادها گزینه بهتری است. در حالی که این تورهای زیارتی کربلا قیمت بیشتری در مقایسه با تور زمینی دارند. دلیل این تفاوت قیمتی، گرانتر بودن هزینه خرید بلیط هواپیما است.

تور زمینی کربلا از رباط کریم هزینه مناسب تری دارد و تقریبا برای اغلب افراد گزینه مطلوبی به نظر می‌رسد.

تور کربلا یک سر هوایی می تواند پیشنهاد شگفت انگیزی دارد. چون هم قیمت مناسب دارد و هم باعث بهره مندی از مزیت های هر دو نوع تور کربلا می‌شود.

زائران چه نکاتی را در تور کربلا رباط کریم باید رعایت کنند؟

زائران چه نکاتی را در تور کربلا رباط کریم باید رعایت کنند؟

رعایت برخی نکات هنگام حضور در تور کربلا رباط کریم می‌تواند به آرامش زائران کمک کند. در واقع زائران با رعایت نکات خاصی باعث می‌شوند سفر به کربلا جذابیت های خود را حفظ کند. در ادامه به نمونه هایی از این نکات اشاره خواهیم کرد:

  • رعایت بهداشت فردی در طول سفر
  • به همراه داشتن مدارک شخصی
  • به همراه داشتن حجم کمی از لباس و لوازم
  • همراهی با اعضای کاروان در طول زیارت و حضور در مراکز خرید
  • تبعیت از سخنان رییس کاروان
  • به همراه داشتن اطلاعات محل اقامت هنگام تنهایی بیرون رفتن
  • به همراه نداشتن مواد اعتیادآور، قرص های مسکن و اعصاب

جهت کسب اطلاعات بیشتر از نوع تور کربلا رباط کریم، زمان حرکت و حتی مدت زمان برگزاری تور می‌توانید با شماره تلفن های 02156421922 یا 09127652391 با کارشناسان شرکت زیارتی علم سبز در ارتباط باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ساناز حبیبی

سلام.مدارک لازم سفر زیارتی کربلا چه چیزهایی هست ؟