ویژه زائر اولی‌ها  زائر اولی‌ها  زائر اولی‌ها 

امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -

مجری مستقیم تور کربلا

تخفیف

ویژه زائر اولی‌ها  زائر اولی‌ها  زائر اولی‌ها 

امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -

مجری مستقیم تور کربلا

معرفی بهترین هتل های کربلا نزدیک حرم

بهترین هتل کربلا نزدیک حرم
هتل کربلا

بهترین هتل کربلا کدام است؟ کدام یک از هتل های کربلا فاصله کمی تا حرم دارند؟ تفاوت قیمت هتل های کربلا و نجف به چه علت می باشد؟

تمام کسانی که با تور کربلا به این شهر مقدس مشرف می شوند، نگرانی های زیادی از بابت محل اقامت، شرایط و قیمت هتل کربلا دارند. در واقع تمام زائران برای آن که بتوانند ساعات خوشی را در کربلا طی کنند.

توصیه می کنیم پیش از آن که قصد عزیمت به سمت شهر مقدس کربلا را داشته باشید، اطلاعات کاملی پیرامون انواع  اقامتگاه های این شهر کسب کنید.

اگر می خواهید بدانید بهترین هتل کربلا کدام است و چه ویژگی هایی دارد، اطلاعات این مقاله را از دست ندهید.

در حال حاضر هتل های زیادی در شهر کربلا وجود دارند که می توانند محل اقامت مناسبی را برای زائران فراهم نمایند. برای آن که بتوانید بهترین هتل کربلا را پیدا کنید، باید به چندین مورد مهم توجه نمایید.

قیمت مناسب، فاصله تا حرم، شرایط بهداشتی قابل قبول، پذیرایی درجه یک و امکانات رفاهی جزو مهم ترین مواردی هستند که می توانند به شما در پیدا کردن هتل کمک کنند. در ادامه چندین هتل پنج ستاره کربلا را معرفی می کنیم:

هتل ریحان، نزدیکترین هتل ۵ ستاره به بین الحرمین

هتل ریحان
هزینه اقامت برای کودکان زیر ۶ سال نیز در این هتل به صورت رایگان می باشد.

این هتل فوق العاده شیک و مجلل، فقط چند دقیقه با بین الحرمین فاصله دارد. در واقع اگر به دنبال لاکچری ترین امکانات در اقامت کربلا هستید، هتل ریحان می تواند بهترین گزینه باشد.

از مهم ترین خدماتی که در این هتل پنج ستاره عرضه می شود می توان موارد زیر را نام برد:

اتاق های مجلل، امکانات رفاهی مثل کافی شاپ و رستوران، سونا و جکوزی، وای فای مجانی و حتی تعویض ارز تنها نمونه ای از خدمات هتل ریحان هستند. این هتل به نحوی طراحی شده که حتی زائران سالمند نیز بتوانند از خدمات آن بهره مند شوند. در ضمن خدمات این هتل برای شستشو و حتی اتو لباس نیز به صورت تخصصی انجام می گیرد تا مسافران به راحتی از تایم سفر خود لذت ببرند.

هتل برج السفیر، لاکچری ترین هتل کربلا

هتل برج السفیر
قیمت مطلوب در مقایسه با خدمات ارائه شده و عالی بودن خدمات رسانی در اتاق های مختلف، باعث مشهور شدن این هتل بین تمام مردم جهان شده است.

ممکن است در ابتدا تصور کنید هتل برج السفیر به دلیل ۴ستاره بودن، کیفیت مطلوبی ندارد. در صورتی که بسیاری از ایرانی ها برای اقامت در کربلا این هتل را انتخاب می کنند.

قیمت مطلوب در مقایسه با خدمات ارائه شده و عالی بودن خدمات رسانی در اتاق های مختلف، باعث مشهور شدن این هتل بین تمام مردم جهان شده است.

البته بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که هتل برج السفیر بیش از یک کیلومتر با حرم مطهر امام حسین(ع) فاصله دارد.

قیمت هتل کربلا نزدیک به حرم

قیمت هتل در کربلا نزدیک حرم
اگر می خواهید با قیمت مناسب در یکی از نزدیکترین هتل ها به حرم اقامت داشته باشید، حتما با کارشناسان مجموعه ی علم سبز ارتباط برقرار نمایید.

همه ی زائران دوست دارند در ساعات مختلف شبانه روز بتوانند به حرم بروند و زیارت کنند. به همین دلیل اغلب به دنبال پیدا کردن هتل نزدیک به حرم هستند.که در فاصله کمی از حرم حضرت عباس(ع) شکل گرفته اند. اما ممکن است قیمت آن ها در مقایسه با دیگر اقامتگاه ها بالاتر باشد.

تخمین قیمت واقعی در کربلا ممکن است برای همه آسان نباشد. اما مراکز زیارتی که سالانه چندین مرتبه به کربلا سفر می کنند، می توانند اطلاعات جامعی راجع به قیمت به شما ارائه کنند.

قیمت هتل در کربلا به میزان کیفیت خدمات رفاهی، نوع غذاهای ارائه شده، پارکینگ و … بستگی دارد.شرکت زیارتی علم سبز تور کربلا را در ایام مختلف سال برگزار می کند. کیفیت خدمات ارائه شده در هر کدام از تورها می تواند متفاوت باشد. در هر کدام از تورهای کربلا، می توانید محل اقامت خود را از بین پیشنهادات این شرکت انتخاب نمایید.

اگر می خواهید با قیمت مناسب در یکی از نزدیکترین هتل ها به حرم اقامت داشته باشید، حتما با کارشناسان مجموعه ی علم سبز ارتباط برقرار نمایید.

تفاوت هتل های کربلا و نجف

تفاوت هتل در کربلا و نجف
به صورت کلی هتل در کربلا با شرایط مناسب تری برای زائران آماده می شود. امکانات رفاهی هتل ها معمولا بیشتر از هتل های شهر نجف می باشد.

به صورت کلی هتل در کربلا با شرایط مناسب تری برای زائران آماده می شود. امکانات رفاهی هتل ها معمولا بیشتر از هتل های شهر نجف می باشد.

اغلب کاروان های زیارتی مانند شرکت علم سبز، ۴ شب در کربلا و ۲ شب در نجف اقامت دارند. بنابراین مناسب بودن هتل نجف نیز می تواند بر رضایت زائران از تور زیارتی موثر باشد.

نکته ی مهمی که در بین هتل های کربلا و نجف وجود دارد، دسته بندی شده آن ها است. یعنی ممکن است شما اقامتگاه بسیار لوکس را در نجف هم پیدا کنید. اما اغلب  این شهر از نظر امکانات در سطح معمولی می باشند. برای مثال هتل قصرالعرب در نجف یکی از لاکچری ترین هتل های دنیا است. در صورتی که هتل های خیلی ارزان با خدمات شبیه به مسافرخانه های ایران نیز در این شهر به چشم می خورد.

هتل های نزدیک به حرم حضرت علی(ع) می توانند مناسب تر از دیگر پیشنهادات باشند.

از برترین هتل های نجف می توان به هتل اغنار، هتل بستان، هتل خیام نجف، نورالشمس و فصول اشاره نمود.

رزرو هتل کربلا

"رزرو

برای آن که بتوانید در بهترین هتل اقامت کنید، باید کارهای رزرو آن را پیش از سفر انجام دهید. اما زمانی که با تورهای زیارتی به کربلا می روید، دیگر لازم نیست به طور شخصی برای رزرو اقدام کنید.

شرکت زیارتی علم سبز با چندین هتل معتبر در کربلا و نجف قرارداد دارد. از این رو شما می توانید فقط با پرداخت هزینه کاروان، بدون دغدغه ی رزرو و بررسی هتل، از زیارت کربلا لذت ببرید.

اما برخی نکات مثل عدم همراه داشتن حیوانات خانگی، ساعت مقرر تحویل و تخلیه اتاق ها و قوانین رستوران ها را باید همه ی زائران بدانند.

 به همین دلیل در بیشتر روزهای سال، مسافرین کربلا را کاروان های ایرانی تشکیل می دهند.

برای آن که اطلاعات کافی راجع به هتل های کربلا و قیمت آن بدست آورید، می توانید با کارشناسان شرکت زیارتی علم سبز تماس بگیرید.

طبق شرایط خود،یکی از طرح های تور زیارتی کربلا را انتخاب نمایید و منتظر موعد آغاز حرکت کاروان شوید.

امکانات رفاهی هتل کربلا

امکانات رفاهی هتل کربلا

هتل ها می‌تواند در لذت بردن شما از این سفر معنوی تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. شرکت های زیارتی تلاش می‌کنند تا بهترین خدمات را در محل اقامت زائرین و مسافران فراهم کنند.

امکانات رفاهی هتل ها در میزان هزینه نهایی موثر است. یعنی اگر می‌خواهید با خیال راحت و بدون دغدغه برای اقامت در کربلا عازم شوید، باید به هزینه ها هم توجه کنید. تخمین مبلغ سفر موضوع مهمی برای مسافران محسوب می‌شود.

در هتل کربلا امکانات متعددی فراهم شده است. هر هتل با توجه به امکاناتی که ارائه می‌کند، از زائران هزینه دریافت می‌کند.

مهم ترین امکاناتی که در اغلب هتل های کربلا وجود دارد، عبارتند از:

ترانسفر

ترانسفر

وجود ترانسفر در خدمات ارائه شده توسط هتل های کربلا باعث می‌شود مسافران دغدغه ی جابجایی به سمت حرم مطهر امام حسین(ع) را نداشته باشند. ترانسفر هتل های کربلا در زمان کوتاهی برای انتقال زائران به حرم و بالعکس آماده می‌شوند.

رستوران با کیفیت

رستوران با کیفیت

در هر سفر زیارتی و سیاحتی، تغذیه از اهمیت زیادی برخوردار است. رستوران های هر هتل انواع غذاها را برای مسافران آماده می‌کنند. کیفیت غذاها و خدمات رستوران ها موضوع مهمی در انتخاب هتل کربلا محسوب می‌شود.

استخر و امکانات تفریحی

استخر و امکانات تفریحی

در تور کربلا مسافران فقط به زیارت حرم امام حسین(ع) فکر نمی‌کنند. وجود امکانات تفریحی مناسب در هتل ها می‌تواند به ایجاد خاطره ی خوشایندی را تا آخر عمر برای شما به همراه داشته باشد. هتل هایی که چنین امکاناتی را برای زائران فراهم می‌کنند، معمولا هزینه اقامت بالاتری را دریافت می‌کنند.

اینترنت رایگان

اینترنت رایگان

زمانی که در تور کربلا حضور دارید، می‌توانید از طریق فضای مجازی با عزیزان خود در ارتباط باشید. وجود اینترنت رایگان در هتل محل اقامت یک حسن بسیار بزرگ محسوب می‌شود. چون از همین طریق بدون صرف هزینه ارتباط خود را با خانواده و دوستان حفظ نمایید.

فضای مناسب لابی

فضای مناسب لابی

لابی هتل ها محل مهمی برای حضور زائران هستند. لابی یک هتل باکیفیت باید علاوه بر نظافت کافی، دارای امکانات رفاهی کافی هم باشد. وجود مبل و صندلی های مناسب در این فضاها باعث می‌شود زائران به راحتی استراحت کنند یا با همسفران خود گفتگو کنند. همچنین هماهنگ کردن اعضای کاروان ها برای حضور در حرم یا بازار هم معمولا در این محل انجام می‌گیرد. بنابراین شرکت های زیارت باید به مناسب بودن شرایط لابی هتل ها هم دقت کافی داشته باشند.

هتل آل یاسین، بزرگترین هتل 5 ستاره کربلا

هتل آل یاسین، بزرگترین هتل 5 ستاره کربلا

هتل آل یاسین، یکی از باکیفیت ترین هتل های واقع در کربلا است. این هتل امکانات رفاهی درجه یک را برای زائران حرم امام حسین(ع) فراهم نموده است. یعنی هر آنچه از یک مرکز اقامتی 5 ستاره در کربلا انتظار دارید، در آل یاسین پیدا می‌کنید.

اگر حساسیت زیادی به کیفیت خدمات رسانی، نظافت و کامل بودن خدمات هتل دارید، می‌توانید آل یاسین را در تور کربلا انتخاب کنید که هر ساله پذیرای تعداد زیادی از محبان و دوستداران امام حسین(ع) می‌باشد.

وجود رایانه، خدمات اعلام حریق، اینترنت رایگان و حتی تهویه هوای مطلوب و غذاهای درجه یک مزیت های مهم اقامت در هتل آل یاسین کربلا محسوب می‌شوند.

اقامت در هتل کربلا با مناسب ترین قیمت

اقامت در هتل کربلا با مناسب ترین قیمت

اگر می‌خواهید با مناسب ترین قیمت و بالاترین درجه کیفی در هتل کربلا اقامت داشته باشید، می‌توانید با شماره تلفن های شرکت زیارتی علم سبز تماس بگیرید.

تور مورد نظر خود را انتخاب کنید :

نکات مهم جهت ثبت نام تور کربلا

کنترل گذرنامه و ممانعت خروج از کشور و عوارض ورود به عراق به عهده زائر گرامی می‌باشد.

حضور مسافرین ۳ ساعت قبل از حرکت در فرودگاه امام خمینی( ره)، ترمینال سلام الزامی می‌باشد .

هرگونه ممنوع الخروجی به عهده زائر می باشد و به دلیل چارتر بودن تور کل هزینه سوخت می‌شود.

مسیرحرکت تورهای زمینی به شکل زیر می‌باشد و زائرین عزیز می‌توانند درمسیر هم با هماهنگی سوار اتوبوس شوند.
تهران ، میدان آزادی ، اتوبان تهران ساوه ، اتوبان همدان ، کرمانشاه ، ایلام ، مرز مهران

در صورت جا ماندن از پرواز به دلیل چارتر بودن تور کل هزینه سوخت می‌شود.

برای رزرو قطعی لطفا در ایتا به شماره 09190893907  پیام دهید.

برای مشاهده تصاویر هتل‌های علم سبز اینجا کلیک کنید :
نکات مهم جهت ثبت نام تور هوایی و زمینی کربلا و نجف :
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
shima

servis behdashti hotela iraniye????

najila

سلام برای خانم ها میشه اتاق تک نفره رزرو کرد ؟ قبلا با کاروان شما رفتم به دلیل امنیت نمتونستم اتاق تنها رزوز کنم …