امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -

مجری مستقیم تور کربلا

امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -

مجری مستقیم تور کربلا

کاروان زیارتی کربلا زمینی|هزینه سفر کربلا زمینی

تور مورد نظر خود را انتخاب کنید :

نکات مهم جهت ثبت نام تور کربلا

کنترل گذرنامه و ممانعت خروج از کشور و عوارض ورود به عراق به عهده زائر گرامی می‌باشد.

حضور مسافرین ۳ ساعت قبل از حرکت در فرودگاه امام خمینی( ره)، ترمینال سلام الزامی می‌باشد .

هرگونه ممنوع الخروجی به عهده زائر می باشد و به دلیل چارتر بودن تور کل هزینه سوخت می‌شود.

مسیرحرکت تورهای زمینی به شکل زیر می‌باشد و زائرین عزیز می‌توانند درمسیر هم با هماهنگی سوار اتوبوس شوند.
تهران ، میدان آزادی ، اتوبان تهران ساوه ، اتوبان همدان ، کرمانشاه ، ایلام ، مرز مهران

در صورت جا ماندن از پرواز به دلیل چارتر بودن تور کل هزینه سوخت می‌شود.

برای رزرو قطعی لطفا در ایتا به شماره 09190893907  پیام دهید.

برای مشاهده تصاویر هتل‌های علم سبز اینجا کلیک کنید :
نکات مهم جهت ثبت نام تور هوایی و زمینی کربلا و نجف :

چرا کاروان کربلا زمینی برای شما مناسب تر است؟

کاروان های کربلا زمینی یک سفر زیارتی پر خیر و برکت را می‌تواند برای شما به همراه داشته باشد. کاروان کربلا از لحظه‌ی ثبت نام تا پایان یافتن سفر می‌تواند خاطره‌ی خوشایندی را برای شما رقم بزند. لذت سفر زیارتی کربلا با هیچ سفر دیگری قابل مقایسه نیست.در این سفر اغلب از شهرهای کربلا، نجف و سامرا دیدن می‌شود.

موضوع مهمی که برای این سفر وجود دارد، پیدا کردن تور کربلا مناسب و با کیفیت است. شاید برخی افراد ترجیح دهند به صورت شخصی به کربلا و دیگر شهرهای زیارتی سفر کنند. اما حضور داشتن در کاروان کربلا هوایی و سفر کردن با گروه کاروان می‌تواند مزیت های بسیار زیادی برای افراد به همراه داشته باشد.

در سالیان گذشته از روش های قدیمی تر برای حمل و نقل افراد و وسایل استفاده می‌شد. از کاروان های کربلا که با چهارپایان آماده سفر می‌شدند گرفته تا گاری ها و ماشین های ابتدایی همگی نمونه هایی از لوازم حمل و نقل برای راه اندازی کاروان کربلا زمینی بودند اما امروزه تور زمینی کربلا با وسایل حمل و نقل با کیفیت مثل اتوبوس های vip اجرا می‌شود.
در حال حاضر تور کربلا با جدیدترین امکانات و مجهزترین خودروها امکان پذیر گشته است. یعنی شما می‌توانید به راحتی و بدون دردسرهایی که قبل تر در سفر زمینی به کربلا وجود داشت، عازم این شهر زیارتی شوید.

مراحل ثبت نام در کاروان کربلا زمینی

مراحل ثبت نام در کاروان کربلا زمینی

استفاده از خدمات تور کربلا در چند مرحله ساده انجام می‌گیرد. اگر قصد حضور در کربلا با کاروان را دارید، لازم است تمام مراحل ذکر شده در ادامه را به دقت انجام دهید.

 

پیدا کردن شرکت زیارتی معتبر

کاروان کربلا زمینی

در اولین مرحله از ثبت نام برای تور زمینی کربلا ، لازم است یک شرکت زیارتی معتبر را پیدا کنید. سفر به کربلا به صورت شخصی و بدون راهنما می‌تواند مشکلات زیادی را برای شما بیافریند. اما اگر با تور کربلا هوایی راهی شهر مقدس شوید، تمام مسئولیت ها بر عهده مدیر کاروان خواهد بود.

معمولا شرکت های معتبر زیارتی اطلاعات ارزشمندی در مورد آمادگی سفر، ویژگی هتل ها، شرایط اجتماعی عراق و همچنین وضعیت سلامتی و بهداشت این محدوده دارند.
برای استفاده از خدمات تور کربلا، شاید مهم ترین مرحله همین شرکت زیارتی باشد. چرا که هنگام ثبت نام در این کاروان ها، نوع حمل و نقل، هتل اقامتی و تغذیه به عهده‌ی مسئول کاروان خواهد بود.

شرکت زیارتی علم سبز به عنوان یکی از برترین مراکز در سطح استان تهران تلاش می‌نماید تا با کیفیت ترین خدمات را در تمام تور های کربلا ارائه کند. وجود وسایل نقلیه vip با کیفیت برای مسیر زمینی و نیز ارائه بیمه نامه مخصوص سفر در این کاروان ها باعث شده تا افراد زیادی، علم سبز را به عنوان معتبرترین شرکت در حیطه کاروان های زیارتی بشناسند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این شرکت زیارتی و همچنین ثبت نام در کاروان کربلا زمینی می‌توانید با کارشناسان علم سبز تماس بگیرید.

دریافت ویزا و گذرنامه

ویزا و گذرنامه کاروان کربلا زمینی
حتما باید توجه داشته باشید که ویزای شما برای آن که بتوانید به کشور عراق وارد شوید، باید حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد.

برای آن که بتوانید با کاروان کربلا زمینی به این شهر مقدس سفر کنید، باید حتما ویزای عراق را دریافت نموده باشید. صادر کردن ویزا معمولا به صورت انفرادی انجام می‌گیرد. اما در سفرهای گروهی و کاروان ها برای رفاه حال زائران، ویزا را به شکل گروهی دریافت می‌کنند.

برای مثال شرکت زیارتی علم سبز می‌تواند با در دست داشتن گذرنامه و مدارک هویتی تمام مسافران کاروان، نسبت به دریافت ویزا گروهی عراق اقدام نماید. بنابراین یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از کاروان کربلا زمینی همین مورد می‌تواند باشد.

یعنی شما دردسرهای دریافت ویزا شخصی را نخواهید داشت. بلکه گذرنامه و مدارک دیگر مثل: شناسنامه و کارت ملی را به مسئول کاروان تحویل می‌دهید.به جهت دریافت این مدرک مهم کافی است به مراکز مربوطه مراجعه نمایید.در ماه های خاصی از سال مانند: ایام اربعین، روند توزیع ویزا با سرعت خیلی بیشتر انجام می‌گیرد.

وجود تعداد زیادی از مسافران و نیز علاقه آن ها به حضور یافتن در مرقد مطهر امام حسین(ع) در این ایام باعث شده تا نه تنها سرعت عمل بالاتری در ارسال ویزاها وجود داشته باشد. بلکه هزینه ای هم برای آن اخذ نشود.
اما حتما باید توجه داشته باشید که ویزای شما برای آن که بتوانید به کشور عراق وارد شوید، باید حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد.

هماهنگ کردن نوع کاروان زیارتی کربلا

کاروان کربلا زیارتی

در شرکت های زیارتی انواع کاروان کربلا زمینی و هوایی تشکیل شده است.متفاوت بودن شرایط هر زائر و نیز وجود گوناگونی ها در کیفیت هتل ها و وسایل نقلیه باعث شده تا شرکت های زیارتی معتبر از جمله شرکت زیارتی علم سبز، کاروان هایی متنوعی را آماده‌ی حرکت سازد.

از تعداد شب های اقامت در مقصد گرفته تا محل های بازدید شده، وضعیت اقامت و تغذیه همگی می‌توانند در جدا کردن انواع کاروان ها دخیل باشند.

برای آن که بتوانید کاروان مناسب خود را پیدا کنید، می‌توانید با کارشناسان شرکت زیارتی علم سبز تماس برقرار نمایید. ویژگی ها، خدمات ارائه شده در هر کاروان و حتی نوع غذاهای کاروان را می‌توانید پیش از ثبت نام بررسی کنید.
خدماتی از قبیل: مداحی و مناجات خوانی، رزرو هتل و اقامتگاه ها، تهیه و تدارک تغذیه مناسب، ارائه بیمه نامه مخصوص سفر و حتی تهیه ویزا در بسیاری از کاروان های زمینی کربلا ارائه می‌شوند.

بنابراین شما باید نوع کاروان کربلا زمینی یا هوایی را با خدمات مورد نیاز خود انتخاب نمایید. این موضوع می‌تواند بر میزان هزینه های شما و میزان رضایت نهایی از سفر موثر باشد.
با نهایی کردن ثبت نام خود در کاروان کربلا زمینی، در اسرع وقت در جریان روند حرکت و ویژگی های کاروان خود خواهید شد.
این شرکت انواع کاروان های زیارتی کربلا به صورت زمینی و هوایی را آماده سازی نموده تا تعداد بیشتری از افراد بتوانند به کربلا مشرف شوند. و از ثواب اخروی آن بهره‌مند گردند.

پرداخت عوارض خروج از کشور

پرداخت عوارض تور کربلا زمینی

زمانی که قصد استفاده از خدمات کاروان کربلا زمینی را دارید، باید عوارض خروج از کشور را پرداخت نمایید. به بیان دیگر مخارج زیادی برای ثبت نام نهایی این گونه از کاروان های زیارتی باید پرداخته شوند. یکی از این مخارج مربوط به عوارض خروج از کشور و وارد شدن به کشور دیگر می‌باشد.

در هنگام مراجعه یا تماس برای مشاوره کاروان کربلا زمینی و هوایی، می‌توانید تمامی موارد ذکر شده در مورد هزینه های عوارض را از کارشناسان شرکت زیارتی علم سبز بپرسید.

با تجربه بودن کادر شرکت علم سبز در زمینه آماده سازی کاروان های زیارتی و حتی گردشگری باعث شده تا راحت تر بتوان به آن ها اعتماد نمود. برای مثال بحث هزینه های جانبی در کاروان های زیارتی و برای خروج از کشور، یا حتی تهیه گذرنامه و تمدید آن موضوعاتی هستند که اغلب مردم اطلاعات کمی راجع به آن دارند.

همچنین عدم آشنایی با شرایط عراق و نیز مکان های زیارتی و سیاحتی این منطقه نیز باعث شده تا مشورت گرفتن و راهنمایی از کاروان ها و تورهای زیارتی بهترین راهکار باشد.

آمادگی برای سفر زیارتی کربلا

سفر زیارتی کربلا

پس از پرداخت هزینه ها و تحویل مدارک به شرکت زیارتی علم سبز، زمان آمادگی برای سفر شروع می‌شود. اگر می‌خواهید در همراهی با تور کربلا به مشکل نخورید، بهتر است برخی نکات را در هنگام آمادگی برای سفر مد نظر قرار دهید.
یکی از این نکات مربوط به همراه نداشتن مواد مخدر و داروهای مسکن می‌باشد. در کشور عراق به اینگونه موارد توجه بالایی صورت می‌گیرد. از این رو حتی حجم کمی از این مواد هم می‌تواند برای تمام اعضای کاروان دردسرساز باشد.

مرتب بودن مدارک نیز از دیگر موارد مهم برای آمادگی سفر به حساب می‌آید. شما باید تلاش کنید تا مدارک خود را به صورت منظم در اختیار بگیرید. تا بتوانید در زمان نیاز از آن ها استفاده نمایید.
لوازم و لباس های کمی در چمدان خود قرار دهید. تور زمینی کربلا که شما ثبت نام می‌نمایید، امکان به همراه داشتن حجم زیادی از لوازم را به مسافران نمی‌دهد. حتما این موضوع را هم به یاد داشته باشید که در هنگام برگشت هم قطعا لوازم شما بیشتر خواهد شد. چرا که سوغاتی را هم از مقصد تهیه کرده اید.

حضور پیدا کردن در پایانه مورد نظر

حضور در پایانه مورد نظر

یک روز پیش از زمان آغاز به حرکت تور کربلا زمینی، بهتر است آدرس پایانه را چک کنید. حتما حداقل یک ساعت پیش از زمان حرکت کاروان در مکان مورد نظر حضور پیدا نمایید، تا از کاروان جا نمانید.

هزینه کاروان کربلا به صورت زمینی

هزینه کاروان کربلا زمینی

کاروان کربلا زمینی با هزینه های مختلفی اعزام می‌شوند. از جمله مواردی که می‌توانند بر میزان هزینه حضور یافتن در تور کربلا زمینی تاثیر بگذارند، می‌توان به کیفیت خدمات کاروان، کیفیت هتل ها و وضعیت تغذیه و خوراکی های ارائه شده در این کاروان ها اشاره کرد.

بهترین قیمت تور کربلا نوروز 1402 را می‌توانید در شرکت زیارتی علم سبز پیدا کنید. برای ثبت نام در این کاروان ها می‌توانید با شماره های این مرکز تماس بگیرید.

مزایای کاروان کربلا زمینی

مزایای کاروان کربلا زمینی

چرا تور کربلا زمینی بهتر است؟ چه فوایدی در انتخاب این شیوه سفر به کربلا وجود دارد؟ با مزیت های سفر به کربلا با کاروان های زمینی آشنا هستید؟
تور کربلا زمینی جزو محبوب ترین کاروان ها در شرکت زیارتی علم سبز می‌باشد. در ادامه نمونه هایی از این مزایا را بررسی خواهیم کرد.

قیمت مناسب کاروان کربلا زمینی

قیمت کاروان کربلا زمینی

 قیمت کاروان کربلا به صورت زمینی اغلب هزینه مناسب تری در مقایسه با کاروان های هوایی دارد. زیادتر بودن هزینه بلیط هواپیما دلیل اصلی این تفاوت قیمتی است. در صورتی که وضعیت مالی شما اجازه‌ی سفر با هواپیما را به شما نمی‌دهد، می‌توانید به راحتی کاروان های زمینی کربلا را انتخاب نمایید.

کم بودن قیمت ثبت نام در کاروان های زمینی کربلا می‌تواند خوشحال کننده ترین خبر برای مردم عادی باشد. افراد مذهبی که علاقه دارند چندین مرتبه در سال به سفر کربلا مشرف شوند، می‌توانند برای کاهش هزینه های خود از کاروان های زمینی استفاده نمایند.

موجود بودن در هر زمان

سفر به کربلا در زمان های مختلف

بلیط کاروان معمولا در تمام ماه های سال به راحتی پیدا می‌شود. چرا که خودروهای مخصوص این سفرها مثل اتوبوس های vip در تمام مدت سال قابل دسترسی هستند. و می‌توانید از طریق شرکت های زیارتی معتبر مثل: علم سبز ثبت نام خود را انجام دهید.اگر می‌خواهید بدون دردسر به شهر کربلا مشرف شوید و از سفر خود لذت ببرید، می‌توانید حتی بلیط کاروان های زمینی را پیش خرید نمایید.

بهترین و قابل اطمینان ترین مرجع خرید بلیط های کاروان کربلا شرکت زیارتی علم سبز alamesabz می‌باشد. شما می‌توانید به صورت غیر حضوری و آنلاین هم نسبت به رزرو بلیط کاروان های زمینی کربلا از طریق همین سایت اقدام نمایید.

وجود انواع کاروان ها

انواع کاروان زیارتی

تور کربلا زمینی در انواع مختلفی تشکیل می‌شود. شما قادر خواهید بود هر مدل از کاروان که متناسب با شرایط خودتان است را انتخاب نمایید. به دلیل استقبال بیشتر تور کربلا رباط کریم ، معمولا در تمام شرکت های زیارتی نمونه های متنوعی از توربه صورت همیشگی وجود دارد. تنها یک بار تجربه تورکربلا در شرکت زیارتی علم سبز، می‌تواند شما را با کیفیت خدمات این مرکز آشنا سازد.

کاروان کربلا زمینی چند روزه است؟

با کاروان کربلا زمینی به مدت 4 روز یا 7 شب و 8 روز  در شهر مقدس کربلا اقامت خواهید داشت. برای آن که بتوانید در تور کربلا لذت روحانی را تجربه کنید، می‌توانید با تورهای زیارتی به صورتی گروهی در کربلا حاضر شوید.

کاروان کربلا زمینی از طریق مرزهای سه گانه به سوی مقصد راه می‌افتد. شرکت زیارتی علم سبز معمولا مرز مهران را برای وارد شدن به کشور عراق انتخاب می‌کند. تمهیدات لازم برای حضور زائران در این مرز فراهم شده است.

تور کربلا زمینی از مبدا میدان آزادی تهران آغاز می‌شود و به شهر مقدس نجف و کربلا می‌رسد. زمان بازگشت به مبدا هم معمولا یک هفته بعد از حرکت به سوی مقصد می‌باشد.

کاروان زمینی کربلا از چندصد سال پیش تشکیل شده است. تفاوت شکل کاروان ها و به وجود آمدن وسایل نقلیه مناسب برای گذراندن مسیر طولانی مهم ترین فرق کاروان های قدیمی کربلا با کاروان های امروزی است. در گذشته بیشتر از چهارپایان برای عبور و مرور به سمت کربلا استفاده می‌کردند.

خدمات علم سبز در کاروان کربلا زمینی

در کاروان کربلا زمینی چه خدماتی ارائه می‌شود ؟ آیا شرکت زیارتی علم سبز خدمات ترانسفر وجود دارد؟ هنگام ثبت نام در هر تور زیارتی باید به خدمات قابل ارائه در آن توجه کافی داشته باشید.

  • تهیه بلیط رفت و برگشت کاروان کربلا

شرکت های زیارتی وظیفه خرید بلیط های رفت و برگشت زائران را دارند یعنی نیازی نیست هر کدام از اعضای کاروان کربلا به تنهایی برای خرید بلیط هواپیما یا اتوبوس اقدام کنند.

  • فراهم کردن وعده های غذایی

برای هر کاروان کربلا زمینی در طول مسیر رفت و برگشت باید غذاهای مناسب فراهم شود. فراهم کردن تغذیه مناسب در تور کربلا به عهده‌ی شرکت های زیارتی است. شرکت زیارتی علم سبز با غذاهای ایرانی از زائران و افراد حاضر در کاروان پذیرایی می‌کند.

  • ترانسفر (حمل و نقل) رایگان در شهر

جابجایی زائران از فرودگاه و پایانه های مسافربری به سمت حرم مطهر یا هتل ها با ترانسفر رایگان توسط شرکت زیارتی علم سبز انجام می‌گیرد. ترانسفرها بدون نگرانی و با سرعت زائران را در شهر کربلا و نجف جابجا می‌کنند.

  • بازدید از مکان های زیارتی و تفریحی کربلا و نجف

کاروان کربلا زمینی در طول مدتی که در این شهر حضور دارد، به بازدید از مناطق زیارتی می‌پردازند. بازدید از نقاط زیارتی و تفریحی کربلا و نجف جزو مهم ترین برنامه ها و خدمات ارائه شده در کاروان های زمینی کربلا محسوب می‌شوند.

  • حضور در شهر سامرا و کاظمین در صورت مناسب بودن شرایط امنیتی

معمولا کاروان های زمینی کربلا برای زیارت حرم امامان عسکریین(ع) به سامرا و کاظمین هم می‌روند. البته پیش از حرکت کاروان کربلا به سمت این دو شهر زیارتی، باید وضعیت امنیتی بررسی شود.

  • راهنمای تور های زمینی کربلا

در هر سفر زیارتی باید یک راهنما یا مدیر حضور داشته باشد. وجود راهنمای تور کربلا باعث می‌شود بدون نگرانی و دغدغه، در کربلا بچرخید.

  • لوازم نقلیه در کاروان کربلا زمینی

برای اجرای تورهای زمینی کربلا از اتوبوس استفاده می‌شود. نوع کیفیت اتوبوس ها با توجه به نوع تور انتخابی می‌تواند متفاوت باشد.

تور کربلا زمینی وی آی پی علم سبز با اتوبوس های 25 نفره اجرا می‌شود. به تور وی آی پی در هتل های درجه یک شهر مقدس کربلا اسکان داده می‌شود. هزینه این تور کربلا بالاتر از تورهای معمولی است.

در تور زمینی کربلا یک مدل اتوبوس معمولی هم بکار گرفته می‌شود. این اتوبوس ها 44 نفره هستند و کیفیت پایین تری در مقایسه با تور vip کربلا دارند. اگر می‌خواهید از بهترین خدمات رفاهی و گردشی در شهر کربلا بهره مند شوید، باید تور وی آی پی کربلا را انتخاب نمایید.

بهترین کاروان کربلا زمینی ارزان قیمت

آیا شما نیز به دنبال یک کاروان کربلا زمینی ارزان قیمت هستید؟ دیدن گنبد طلایی سیدالشهداء یکی از زیباترین تجربه‌هایی است که می‌توان در طول زندگی به دست آورد. سفر کربلا یکی از به‌یادماندنی‌ترین سفرهایی است که چه از لحاظ مادی و چه از نظر معنوی تاثیر بسیار زیادی بر مسافران می‌گذارد. از این رو تعداد بسیار زیادی از افراد متقاضی سفر به این مکان زیارتی مقدس هستند.

یکی از راه‌های سفر به کربلا، شرکت در کاروان کربلا زمینی است. امروزه بسیاری از مسافران به دنبال تورها و کاروان‌هایی هستند که علاوه‌بر کیفیت بالا، قیمت‌هایی ارزان را به مسافران ارائه نمایند. شرکت زیارتی علم سبز بهترین امکانات را در این زمینه برای شما فراهم نموده است. در ادامه با ما همراه باشید تا ضمن مطلع کردن شما از شرایط سفر با کاروان زیارتی کربلا زمینی، شما را با بهترین شرکت زیارتی فعال در این زمینه آشنا کنیم.

کاروان زیارتی کربلا زمینی

اگر شما هم مشتاق ثبت نام در کاروان زیارتی کربلا زمینی هستید، بهتر است اطلاعات لازم را در رابطه با این تورها به دست آورید. برنامه‌های ارائه شده توسط شرکت‌های زیارتی بسیار متنوع هستند. در این میان، شما می‌توانید با توجه به بودجه و شرایط خود، کاروان مناسب را انتخاب کرده و در آن ثبت نام کنید.

برای ثبت نام در کاروان زیارتی کربلا زمینی حتما به مواردی همچون تعداد روزهای سفر، مکان‌های مورد بازدید، شیوه حمل و نقل، هزینه کاروان و… توجه داشته باشید. زمان رفت و برگشت و خدمات ارائه شده توسط کاروان نیز از دیگر مواردی هستند که باید مورد توجه قرار دهید.

کاروان کربلا زمینی از تهران

شما می‌توانید با ثبت نام در کاروان کربلا زمینی تهران، از ایران به نجف و کربلا سفر کنید. تمامی هزینه‌های شما با این کاروان است و پس از پرداخت هزینه‌ اولیه، دیگر نیازی به هیچگونه پرداختی وجود ندارد. البته برای خرید سوغاتی بهتر است کمی پول به خود همراه داشته باشید.

برای تهیه بلیط کاروان زمینی کربلا از تهران می‌توانید با کارشناسان شرکت علم سبز از طریق شماره‌های 02156433804  , 02156421922یا 02156424799 در ارتباط باشید و اطلاعات لازم را در این زمینه دریافت کنید. این مجموعه سعی کرده است بهترین خدمات را به شما ارائه نماید و خاطراتی بی نظیر را در طول این سفر معنوی برایتان رقم بزند.

برای برقراری ارتباط و دریافت اطلاعات کامل تر راجع به کاروان های مختلف، تنها کافی است با شماره های شرکت زیارتی علم سبز تماس بگیرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

17 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سعید رادمند

مدت زمان کاروان کربلا زمینی چند روز طول میکشه؟
از کدوم مرز میرید؟

Asgari

سلام وقتتون بخیر
تفاوت قیمت کاروان زمینی کربلا با کاروان هوایی چقدر میشه؟

زهرا رضایی

سلام
مرز زمینی عراق کی باز میشه؟

بهاره عبدی

سلام
تفاوت قیمت تورهای کربلا درجه الف با درجه ب در چیه؟ آیا کاروان ها لیدر دارند؟آیا میشه پول ایرانی در عراق خرج کرد یا فقط دینار قبول میکنند؟

حمید محمدی

سلام.
خدمات تور کربلا چه چیزهایی هست؟
حتما باید واکسن کرونا زده باشیم؟

مهدی محمدی

هزینه کودک زیر ۷ سال چقدر هست؟

فاطمه حسینی

سلام. در تور کربلا زمینی چقدر در راه هستیم؟ و آیا طول مسیر رفت و برگشت هم جزو زمان تور هست.

مهدی

سلام و درود
حرکت کاروان کربلا زمینی از چه شهری هست؟ از شیراز هم حرکت میکنید؟

مدیر سایت

سلام وقت بخیر
حرکت تور های زمینی از تهران، میدان آزادی و حرکت تور های هوایی کربلا از تهران، فرودگاه امام خمینی (ره) می‌باشد.